אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/7/2019 09:14 ● ערב ערב 2923
טיפ לילידי מזל השבוע - כוכב התקשורת מרקורי יימצא בנסיגה בבית הכספים שלכם למשך כל החודש הקרוב. היזהרו מהוצאות ספונטניות שאינן מתוכננות מראש.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

סרטן

 

נראה שיש לכם הוצאות רבות, אך אלה הוצאות שגורמות לכם שמחה כיוון שהן קשורות לבשורות משמחות ובעיקר בגלל שכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא במזל שלכם ומעיד על כך שאתם בתקופה משמחת ומהנה. בנוסף, כוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא אצלכם בבית הכספים כך שחשוב מאוד עבורכם להיות עם אצבע על הדופק ולבדוק כל הוצאה כלכלית.

 

אריה

 

היחסים והרגשות האישיים שלכם נמצאים עכשיו במצב שבו אינכם רוצים לחשוף או לשתף אחרים במה שאתם מרגישים ומעדיפים לשמור את זה לעצמכם. לאחרונה, חוויתם אירועים מטלטלים שהראו לכם שכל מה שחשבתם שהוא ברור מאליו ממש לא כך. כוכב התקשורת שיימצא בנסיגה במזל שלכם יראה לכם מהן נקודות החולשה שלכם ועל מה חשוב שתעבדו כדי לשפר.

 

בתולה

 

כוכב משמעותי כמו כוכב התקשורת שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בנסיגה ומבקר בבית תת המודע שלכם, ולכן אתם צפויים לנושאים שונים שיעלו על פני השטח ואתם תידרשו לתת פתרונות. עדיף שבשלב הזה תפעלו מאחורי הקלעים ותתכננו את המהלכים שלכם בצורה מחושבת על מנת שבהמשך תהיו רגועים ותוכלו לשתף פעולה עם אחרים שמעוניינים בקרבתכם.

 

מאזניים

 

בשבוע הקרוב ובחודש הקרוב יהיו מספר אירועים משמעותיים בקריירה שלכם וייתכן שגם תקבלו פרגון על העשייה שלכם, אך איכשהו הדברים לא יוסיפו לכם נחת ולא תהיו מרוצים מהתוצאות. כוכב התקשורת יהיה בחודש הקרוב בבית החברים והחברה שלכם כך שתוכלו לבדוק מיהם החברים האמיתיים שלכם ומיהם החברים שעליכם להיפרד מהם.

 

עקרב

 

בחודש הקרוב, נושאי קריירה עומדים בפניכם על הפרק ונראה שאתם עצבניים יותר מתמיד בגלל העובדה שאינכם יכולים לפעול באופן חופשי. גם מבחינה כלכלית  נאלצתם להאט בגלל הנסיבות שנכפו עליכם. מאחר וכוכב התקשורת עומד לבצע את נסיגתו בבית הקריירה שלכם, נראה שאתם נמצאים בשלב שבו עימותים וסגירת חשבונות יהיו מהשבוע משמעותיים ביותר.

 

קשת

 

הכוכב סטורן שמביא קשיים ממשיך להכות בכם בנושא הכספי ובמיוחד באלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. בנוסף, נמצא כוכב נוסף ושמו נפטון שמטבעו מערפל ומטשטש, ולכן עכשיו הדרך נראית לכם עדיין לא ברורה. חשוב בשלב זה להתייעץ עם אנשי מקצוע. ייתכן וכוכב התקשורת מרקורי בנסיגתו יאיר לכם דברים שבעזרתם תוכלו לפעול בצורה חדשה ויעילה.

 

גדי

 

אתם נמצאים בדיוק בתקופת חצי השנה שאחרי יום ההולדת שלכם, ותקופה זו תמיד יפה לחשבונות נפש, והפעם נראה שחשבונות אלה רבים ובמיוחד בתחום היחסים הבין אישיים. אתם בשלב של התחלות חדשות, אך לא תמיד אתם מרוצים מהתוצאות. בחודש הקרוב יימצא הכוכב וונוס במקום שאחראי על יחסים בין אישיים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ולכן מומלץ לכם להתרכז בתחום זה.

 

דלי

 

מבחינה אישית, אתם ממשיכים להיות בתוך בועה שבה נוח לכם להיות עם עצמכם ובעיקר אם לא באים אליכם בדרישות חדשות ומלחיצות. בנושאי עבודה אתם עומדים בפני תקופה של שינויים אפשריים במקום העבודה, ומעבר כוכב התקשורת בבית השותפויות שלכם יכול להעיד על כך שהשותפויות שלכם עומדות עכשיו למבחן והרבה תלוי ביכולת הסיבולת שלכם לא להגיב באימפולסיביות.

 

דגים

 

מבחינה אישית, אתם נמצאים בתקופה בה נפטון משפיע עליכם ואינכם רואים את הדברים בצורה אובייקטיבית למרות כל המאמצים שלכם בכיוון. נושאי עבודה יהיו חשובים כיוון שאתם עובדים קשה מדי, ובמידה ולא תקחו את פסק הזמן המתאים, יהיה זה הזמן שבו תרגישו חולשה פיזית ואנרגטית, ולכן חשוב מאוד שתשמרו על עצמכם ועל הבריאות. הרשו לעצמכם פסקי זמן למנוחה.

 

טלה

 

אתם עסוקים מאוד עם המשפחה הקרובה לכם ואף עם הצעירים מכם במשפחה, וייתכן שהם גם הילדים שלכם, ולכן חשוב מאוד שתהיו שלמים עם העשייה שלכם בשלב הזה ולא תתנו לגחמות שונות לנהל אתכם. השבוע יהיו לכם גם ימים יפים ואף מפנקים, ואולם לא תרגישו שעובדה זו משמחת אתכם במיוחד בגלל כל האי נעימות שאתם חווים עם המשפחה הקרובה. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם.

 

שור

 

בשבוע הקרוב ואף בכל מהלך החודש הקרוב, כוכב התקשורת מרקורי יהיה בבית המשפחה הקרובה שלכם ויעורר שם נושאים שעד היום לא היו פתוחים לדיון וחשיפה והנה עכשיו נראה שאתם יודעים בדיוק איך אתם רוצים לשוחח ולפתור את הדברים ובעיקר מהו הקצב הנכון עבורכם להגיע לפתרון. כוכב העשייה מארס נמצא אף הוא בבית המשפחה שלכם, ולכן היזהרו מעשייה אימפולסיבית מדי.

 

תאומים

 

בית הכספים שלכם מואר על ידי כוכבים מאוד משמעותיים כמו השמש בשמיים והכוכב וונוס שבאופן טבעי מקום ההשפעה שלו הוא נושא הכספים. חשוב מאוד שתימנעו עכשיו מטעויות כלכליות ותהיו יותר קשובים לדעות ולרעיונות של אנשים הקרובים לכם. נסו להיעזר גם באנשי מקצוע שיעזרו לכם בנושאים רגישים אלה, כיוון שאתם לא תמיד רואים את העובדות כפי שהן ויכולים לנהוג בפזיזות.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת       

חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש