אמן חושים – איך זה לפגוש מישהו שיודע עליך הכול?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/7/2019 09:36 ● ערב ערב 2922
כל אחד מאתנו אוהב לשמור סודות עמוק בבטן. סודות כאלה שאולי לא נרצה לחשוף החוצה לעולם ולקחת איתנו לקבר מה שנקרא. איך הייתם מרגישים אילו היינו אומרים לכם, שבנאדם, בשר ודם כמוכם, עומד לידכם ופשוט מרגיש את התחושות שלכם ויודע עליכם את הסודות הכי כמוסים שלכם? קצת מלחיץ לא?
אמן חושים – איך זה לפגוש מישהו שיודע עליך הכול?

אולם אם אתם חלק ממופע אל חושי, נקראתם לבמה ומה שמעולם לא באמת האמנתם לו או החלטתם לבחון את הגבולות שלו – פתאום מוכח לכם כנכון? אמן חושים שעומד לידכם ופשוט מגלה לכם את הסודות הכי שמורים שלכם – מרגש? מרתק? אולי אפילו קוסמי?

 

הקסם תמיד נמצא שם:

 

יש אומרים שאמנות חושים היא קסם. יש כאלה שמאמינים בקסמים ויש כאלה שלא. יש כאלה שמאמינים בקוסמים ויש כאלה שאומרים שזו אחיזת עיניים. לא משנה מה אתם חושבים או מרגישים בנושא – אין ספק שאם זה מרתק ומעניין אתכם אז אין צורך לשאול שאלות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג ליהנות, ליהנות מהבידור, לשתף פעולה ולדעת להוקיר במחיאות כפיים על הופעה נפלאה שהשאירה אתכם פעורי פה ומלאת מחשבות של "איך הוא עשה את זה?". בין אם מדובר בטריק, קסם, אחיזת עיניים, טלפתיה או כל דבר אחר שתקראו לזה – מדובר במופע בידור עשיר ומעניין שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים.

 

חושבים שתצליחו להסתיר משהו?

 

אם אתם חושבים שמכם לא יוציאו את הסודות השמורים שלכם או שאומנות החושים היא רק אחיזת עיניים ואתם לא הולכים לתת לזה לעבוד עליכם, אתם מוזמנים לנסות ולעלות על הבמה מול כל הקהל ולאתגר את אסף סלומון אמן החושים. בעוד אנשים רבים הולכים ליהנות מהמופע ולהיות מהופנטים לכל רגע ומה שקורה על הבמה, הקהל הישראלי מתאפיין בחוסר אמונה, חשדנות מופרזת ותחושה של "אני יודע הכול ואני אוכיח שהוא חרטטן". אז אמן חושים מקצועי אוהב לקחת אנשים כאלה ולגרום להם להאמין על ידי כך שהוא מעלה אותם על הבמה ומבצע עליהם את המופעים השונים.

 

אמן חושים לאירועים:

 

כל אירוע זקוק לאטרקציה טובה ומלהיבה ולא רק לאוכל טוב ומוסיקה. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות אמן חושים. אמן חושים באירוע שלכם יכול להדהים את הקהל, לספק מופע מרהיב ברמה הגבוהה ביותר וקהל בכל גיל יכול להתחבר אליו: מילדים ועד מבוגרים. חשוב לעדכן את אמן החושים בקהל היעד הצפוי להיות במקום על מנת שזה ייערך בהתאם מבחינת חומרים ומבנה המופע, כמו גם איסוף מידע מקדים על הקהל כדי שיוכל להשתמש בו במהלך ההופעה ולחבר אליו את הקהל. כך או כך המופע יהיה מצחיק, מעניין, מרתק ומבדר ולא משנה אם מדובר ביום הולדת, חתונה, אירוע חברה או כל יום מיוחד אחר שבו מתקיים אירוע ואתם זקוקים למופע מלהיב כאטרקציה לקהל שלכם – מופע אומנות חושים הוא המופע עבורכם.

 

התכונות החשובות והייחודיות של אמן חושים:

 

כדי שההופעה תהיה טובה לא מספיק שיהיה פוסטר טוב שיציג את ההופעה, זה טוב רק כדי לבנות התרגשות לקראת המופע. כעת שכולם נרגשים ומתיישבים בעולם הם מצפים למופע מרענן ומלהיב, כזה שהם לא רואים בכל יום. הם רוצים לראות דברים שלא כל אחד יכול לעשות, להתעניין בזה ולהתחבר לזה. על אמן החושים להוכיח כישרון רב לא רק במקצוע שלו וביכולות הטלקינזיס אלא גם באיך שהוא עומד מול הקהל, איך שהוא מדבר, איך שהוא מבדר את הקהל. היום חשוב לשלב חוש הומור בהופעה, להוסיף מידע עדכני בין המשפטים על פרטים המאפיינים את קהל היעד ומהיכן הם באו ולבצע מופע שמשלב את הקהל בתוכו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש