למה בדיקה של מודעות דרושים הייטק כדאית אפילו אם אתם לא מחפשים עבודה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/7/2019 11:40 ● ערב ערב 2923
רבים אשר נמצאים בעבודה קיימת מרגישים בנוח, הם מתעסקים בעבודה היום יומית שלהם ולא חושבים על הצעד הבא או מה יעשה אם יהיו שינויים בעבודה הנוכחית, בתנאים שלהם או במצב החברה. רבים נמצאים במצב כזה במשך שנים רבות, אך לאחר תקופה ארוכה הם תמיד תוהים - האם היינו יכולים למצוא עבודה בתנאים טובים יותר במקום אחר? האם היינו יכולים למצוא תפקיד מאתגר ומהנה יותר בחברה אחרת? גם אם אתם בטוחים בעבודה הנוכחית שלכם, ואתם רוצים לשמור עליה, בדיקה של מודעות דרושים הייטק מידי פעם יכולה לעזור לכם מאוד.
למה בדיקה של מודעות דרושים הייטק כדאית אפילו אם אתם לא מחפשים עבודה?

איך? למה כדאי לכם להיות עם יד על הדופק ולהכיר תמיד את השוק? ואיך תוכלו לעשות את זה בצורה נוחה ובטוחה מבלי לגרום למעסיק שלכם לחשוש כי אתם מחפשים עבודה באופן פעיל? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

להתקדם עם השינויים של השוק

 

עולם ההייטק לא עומד במקום, מידי שנה מתרחשים שינויים מהותיים מאוד בשוק הזה, בין אם אלו שינויים בתנאי השכר, בעמדות התפקידים השונים, בהתרחבויות של חברות קיימות ועוד. עובדי הייטק יודעים כי הם חייבים להתקדם עם השוק, כי בתחום ההייטק אי אפשר להישאר באותו מקום - אם לא תתקדמו, תחזרו אחורה.

לכן, אתם חייבים להיות מעודכנים תמיד. להכיר את השינויים בשוק, את השינויים בשכר, את התנאים שתוכלו לקבל עם ההתקדמות בניסיון שלכם או בפרויקטים בהם אתם מתקדמים ועוד. ידע הוא כוח, וידע על השוק, המצב שלו והשינויים המתאימים לכם יכול לתת לכם הרבה מאוד כוח.

 

מאיפה אפשר לקבל נתונים שיעזרו לנו?

 

בעידן האינטרנט המתקדם בו אנו חיים אתם יכולים למצוא את המידע לו אתם זקוקים בכל מקום - מודעות דרושים הייטק, סקרי שכר שנתיים, נתוני שכר בכירים המתפרסמים באתרים הכלכליים השונים ועוד. כל פרט כזה יכול ללמד אתכם על המצב של השוק ויכול להעיד על המצב האפשרי עבורכם ומה נכון במיוחד בשבילכם.

כמובן, אתם צריכים להכיר את היכולות שלכם. זה שאתם רואים שכר בכירים שמגיע למאות אלפי שקלים בשנה, לא אומר שזה מתאים גם לכם - גם אם יש לכם השכלה וניסיון דומים לאותם בכירים, יש מאפיינים אישיים של אותם בכירים אשר אין לכל אחד, ואם אין לכם את זה, יהיה לכם קשה להגיע לאותם תפקידים ולאותם נתוני שכר.

 

איך לאסוף מידע באופן דיסקרטי?

 

אם אתם לא רוצים שהמעסיק הנוכחי  שלכם יחשוד כי אתם מחפשים עבודה אחרת, או שאתם חוששים כי איסוף המידע יפגע בעבודה שלכם, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לפנות אל חברת השמה בתחום ההייטק. חברה כזו, אשר עוסקת באופן פעיל בתחום דרושים הייטק, יכולה לספק לכם מידע רב על המצב בשוק ולומר לכם על פי הנתונים האישיים שלכם בדיוק מה מתאים לכם.

חברה כזו לוקחת בחשבון את הידע שלכם, הניסיון האישי, התפקידים הקודמים שלכם לרבות התפקיד הנוכחי, הנתונים האישיים שלכם, אופי העבודה שלכם ועוד, וכך יכולה לתת לכם תמונת מצב מדויקת יותר ולומר לכם האם המקום בו אתם נמצאים כרגע הוא נכון בשבילכם בשלב הזה או לא.

בנוסף, היא תוכל לעדכן אתכם בעתיד בתפקידים טובים יותר אשר יוכלו להתאים לכם, אם תרצו בכך.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש