השקעה קטנה בכלי שיווקי יעיל במיוחד – מוצרים לקידום מכירות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 17:42 ● ערב ערב 2924
רמת התחרותיות השוררת כיום פחות או יותר בכל אחד מענפי המשק, דוחפת בתי עסק רבים לאמץ שיטות שיווקיות שונות במטרה להישאר תחרותיים ורלבנטיים, בשאיפה להשיג יתרון כלשהו על פני מתחריהם כך שיוכלו להמשיך לפעול ולצמוח. בעוד לא חסרות שיטות שיווקיות שונות ויצירתיות, גם לעסקים המתחרים שיטות אלו ידועות כאמור, כך שמדובר בתחרות משוכללת ומאתגרת במיוחד. אחת משיטות השיווק היעילות והמומלצות, אשר קיימת בעולם כבר לא מעט זמן (עוד הרבה לפני עידן הדיגיטל והשיווק הדיגיטלי) קשורה בשימוש במוצרי קידום מכירות – כיצד מומלץ להשתמש בשיטה זו ומדוע היא מעניקה יתרון על פני שיטות רבות אחרות?
השקעה קטנה בכלי שיווקי יעיל במיוחד – מוצרים לקידום מכירות

 

לטרגט קהל יעד בעל פוטנציאל גבוה לעניין במוצרים שלנו – אירועי ומוצרי קדמ

 

נתחיל בהסבר קצר בנוגע למוצרי קידום מכירות – הכוונה היא למוצרים קטנים שונים (דוגמת מחברות, פדים לעכבר המחשב, קופסאות עם דפי תזכורות וכד'), עליהם אנו מדפיסים את הלוגו והפרטים של העסק שלנו, ומחלקים אותם ללקוחות פוטנציאליים רבים אשר מקבלים ולוקחים הביתה מוצר קטן, יומיומי ושימושי ביותר, המכיל את פרטי העסק שאנו מנסים לשווק.

אך הנקודה החשובה ביותר כאן היא המקום (ולכן סוג האנשים) בו אנו מחלקים את מוצרי קידום מכירות – כאשר מחלקים מוצרים אלו בכנסים מקצועיים, תערוכות ואירועים דומים העוסקים בתחום מסוים, ניתן כבר להיות בטוחים כי הלקוח הפוטנציאלי הממוצע אשר יקבל מאיתנו מוצר קדמ זה או אחר הוא כבר אדם בעל פוטנציאל גבוה יחסית להתעניין בעסק שלנו, מפני שהוא נמצא בכנס/תערוכה העוסקים בתחום בו העסק שלנו פועל. וזה אחד מסודות השימוש האפקטיבי במוצרי קידום מכירות – להשתמש בהם במקומות הנכונים והמתאימים על מנת לטרגט באופן אפקטיבי קהל יעד בעל פוטנציאל גבוה להתעניין בעסק שלנו.

 

השקעה קטנה בסוכנים שיווקיים קטנים אותם ייקחו הלקוחות לביתם

 

קיימות מספר סיבות שונות לכך שהשימוש במוצרי קידום מכירות מהווה שיטה אפקטיבית ובעלת פוטנציאל גבוה במיוחד, בהשוואה לשיטות אלטרנטיביות רבות.

באופן כללי ניתן לאפיין ולומר כי מוצרי קדמ הם מוצרים קטנים וזולים יחסית (כיום ניתן להזמין מוצרי קידום מכירות ייעודיים עבור העסק שלכם במחירים אטרקטיביים ביותר) המשמשים בפועל כסוכנים שיווקיים קטנים ויעילים במיוחד – מדובר באובייקטים המכילים את מסרי השיווק והאינפורמציה הרלבנטית ספציפית אודות העסק שלנו, אותם לוקחים הלקוחות עימם הביתה ומשתמשים בהם לאורך זמן. בין אם מדובר בפד לעכבר, בחבילה של ניירות לתזכורות וכו' או במחברת מעוצבת – אלו הם מוצרים אשר יישבו על שולחן העבודה של אותו לקוח פוטנציאלי במשך שבועות וחודשים קדימה, ולכן יסייעו להכניס את המותג שלנו למודעותו של אותו לקוח פוטנציאלי, מה שמעלה כמובן את הסיכויים שירצה לקנות מאיתנו בנקודה זו או אחרת בעתיד. מבחינה זו, מדובר בסוכנים שיווקיים אשר מתמידים לאורך זמן, ועושים זאת עבורנו בעלות מינימאלית ביותר.

 

היכנסו לאתר פרי חשיבה, החברה המובילה בתחום אריזות קרטון.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש