מתי כדאי לרכוש רכב חדש?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 17:48 ● ערב ערב 2924
כמעט שלא רואים יותר מכוניות ישנות בימינו על הכבישים. הסיבה המרכית לכך היא שכיום ניתן לרכוש מכוניות חדשות במחירים אטרקטיביים ביותר. בחלק ניכר מהמקרים, בלשון המעטה, אנשים בוחרים במבצעי מימון ושלל הטבות הניתנות על ידי חברות הליסינג השונות. אז מתי מחליטים להחליף רכב?
מתי כדאי לרכוש רכב חדש?

אנשים רבים מחכים לתקופת החגים בכדי לרכוש מכוניות חדשות, ובצדק. בתקופת החגים, חברות המכוניות והליסינג מציעות מבצעים מעולים עבור קניית רכב חדש מסוגים שונים, אך ניתן לפנות אל חברות הליסינג גם במהלך שאר ימות השנה, ולאתר בדיקת מבצעי רכב כדאיים תוכלו להתחדש, לפחות, בסופר מיני חדשה. אם לא סופר מיני, קיימות אופציות רבות אחרות עבור קניית רכב חדש.

 

היות שיבואני הרכבים וחברות הליסינג מאפשרים פריסות תשלומים נוחות מאוד, אנשים רבים בוחרים לממש את חלומם לרכישת 4X4 , וכך לרכוש רכב פנאי ושטח בתקופת החגים. אגב, ספטמבר הם ימי המכירות הלוהטים של מבצעי רכב מסוגים שונים, מומלץ לברר מה חברות הליסינג מציעות לכם.

 

קונים רכב בספטמבר או בתחילת שנה הבאה?

 

בין אם תבחרו לרכוש רכב חדש בספטמבר, או שמא תבחרו לחכות רכב בשנה הבאה, בכל מקרה תזכו לרכוש רכב בתקופות מצוינות של השנה. לקראת סוף השנה וגם בתחילת השנה החדשה, חברות הרכבים, יבואני הרכבים וחברות הליסינג, כולם מציעים מבצעי רכב מעולים, בעקבות הכניסה של דגמים חדשים לשוק. ברגע שקונצרן רכבים מכריז על כניסתם של דגמים חדשים לשוק המכוניות, ניתן לאתר בקלות מבצעים כדאיים ביותר של דגמים "ישנים".

 

הדגמים הללו של הרכבים שמוצעים במבצעי סוף עונה, הם דגמים מאובזרים לחלוטין, ואתם לא רוכשים כאן באמת רכב ישן. ברוב המקרים, תוכלו גם לאתר רכבים שעברו קילומטראז' מאוד נמוך (הממוצע הוא בערך 25,000 ק"מ לשנה) בחברות ליסינג. בדרך כלל, ראש השנה (השנה זה בסוף ספטמבר, אגב) הוא עיתוי פנטסטי להתחדש בארבעה צמיגים והגה.

 

עיתוי מצוין לקניית רכב חדש? כל השנה בחברות הליסינג

 

חברות ליסינג, בשנים האחרונות, גרמו לכבישים להיות מוצפים ברכבים חדשים ונוצצים, ונותר לנו רק להודות על כך ועל האופציות של פריסות התשלומים דרכן. למעשה, במהלך רוב ימות השנה, תוכלו לאתר רכבים מצוינים ואטרקטיביים, כך שלא תמיד כדאי לחכות דווקא לתקופת החגים בכדי לרכוש רכב חדש או כמעט חדש.

 

אפשרויות מימון רחבות

 

אפשרויות מימון נרחבות שניתנות בחברות יבואני רכבים ובחברות ליסינג השונות, הן גורמות לכך שאנשים עושים שיקול מאוד פשוט. השיקול, הוא בין קניית רכב ישן המצריך ביקורים רבים במוסך לפעמים, לבין קניית רכב חדש שיזכה בשקט נפשי. ברוב המקרים (עובדה, מכוניות ישנות על הכביש זה מחזה די נדיר כבר), אנשים בוחרים לפרוס תשלומים למשך כמה שנים עבור רכישת רכב חדש מסוגים שונים.

 

תוכלו לברר לגבי מבצעים כמעט בכל עת – דרך חברות הליסינג ויבואני הרכבים, ואם אתם מחזיקים ברשותכם רכב ישן שגורר אתכם, בעל כורחכם, למוסך כל שני וחמישי, אולי הגיע הזמן לבקר במגרש הליסינג באזור מגורכם. שימו לב, במקרים רבים, תוכלו לצאת ממגרש הרכבים, כבר באותו יום, עם רכב חדש, למרות שאין בידיכם את מלוא סכום הרכישה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש