מעשנת בשר קונים רק ב-Trager Grills

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 17:57 ● ערב ערב 2924
אוהבים לאכול טוב בלי לעבוד קשה בשביל זה? מעשנות הבשר של Trager Grills הם בדיוק מה שאתם צריכים.
מעשנת בשר קונים רק ב-Trager Grills

אתם יכולים לשכוח מריח הפחמים החזק והבשר החרוך, שבחלקו שרוף ובחלקו לא מוכן כמו שצריך. כל מה שאתם צריכים כדי להכין בשר טעים אלו שני הדברים הבאים: נתח בשר איכותי ומעשנת בשר של Traeger Grills.

החברה מציעה מגוון דגמים של מעשנות למכירה, הפועלות על כפיסי עץ, בניגוד לפחמים או חומרים אחרים, שבבי עץ לעישון של Traeger Grills עשויים 100% עץ טבעי, ללא חומרים רעילים. המשמעות היא כפולה: אתם נהנים מטעם מקורי של הבשר ללא טעמי לוואי וגם מצמצמים את הפגיעה באיכות הסביבה.

יתרון נוסף הוא שניתן לרכוש שבבי עץ לעישון מזנים שונים של עץ כמו, שבבי עץ לעישון מעץ הדובדבן, מעץ תפוח, מעץ אלמון, כפיסי עץ מזן היקורי, מעץ פקאן, מיפל ועוד. כאשר צולים במעשנה ומשתמשים בשבבי עץ בטעמים וניחוחות שונים מפיקים ארומה ייחודית שמלווה את תהליך הצלייה והאכילה. במעשנת של Traeger Grills תוכלו לצלות בשר, עופות, דגים, מאפים, ירקות ואפילו קינוחים.

 

מעשנות בשר של Traeger Grills - איך זה עובד?

 

מעשנות עובדות על עיקרון הצלייה האיטית, זה אולי נראה כמו חיסרון מכיוון שתהליך הכנת הבשר יכול לארוך זמן, אך התוצאה שווה כל דקה מכיוון שהבשר עשוי היטב מכל צדדיו ושומר על עסיסיות וטעם.

במעשנה של Traeger Grills יש מגירה צדדית מובנית, אליה מכניסים את שבבי העץ באמצעות מנגנון בקרה דיגיטלי, ניתן לשלוט בקצב הזנת השבבים לתא הבעיה וכתוצאה מכך בכמות החום המופקת באמצעות שריפת השבבים. בדרך זו מווסתים את כמות החום המופקת מן המעשנת ויוצרים פיזור חום אחיד. התפעול עצמו קל וכך גם הניקוי לאחר שהבשר מוכן.

 

גם למעשנת בשר יש אקססוריז

 

כדי להשלים את חוויית העישון והמנגל תוכלו לרכוש אביזרים למנגל וכלים למנגל כגון: טאבון עם אבן שמוט, כף פיצה ותיק אחסון, מד חום דיגיטאלי לבשר,  אולר כלים לגריל ומעשנה הכולל: מרית, מברשת, הוק, ופתחן מנירוסטה בציפוי עץ מהוגני, גליל נייר איכותי לעיטוף נתחי בשר, סינר לעל האש עשוי קנבס בגוון חום בשילוב עור או חולצה וכובע עם כיתוב משעשע במיתוג של טרייגר גריל. תזכרו שהעין רואה לפני שהפה טועם ולכן כלים נאים וחשיבה על הפרטים הקטנים, יהפכו את חוויית האכילה למושלמת.

 

חברת Traeger Grills מציעה מגוון דגמים של מעשנות בשר בטווח מחירים רחב, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84, צוות המומחים שלנו ישמח לתת לכם מענה, הסבר ושירות מכל הלב. תוכלו להיכנס לאתר הרשמי שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/ ולהתרשם ממגוון רחב של מוצרים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש