טיפים לאחזקת מכונת קפה אוטומטית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 18:04 ● ערב ערב 2924
מכונות הקפה האוטומטיות הפכו להיות מאוד פופולאריות במהלך השנים האחרונות. מכונות הקפה שכבר לא נמצאות רק בבתי הקפה והמסעדות, מאפשרות לבני הבית ולעובדים במשרדים ליהנות משתיית קפה איכותי בלי ללכת אל בית הקפה ולשלם סכום גבוה יחסית עבור כוס קפה.
טיפים לאחזקת מכונת קפה אוטומטית

מכונות הקפה האוטומטיות קלות לשימוש ומאפשרות יצירה של מגוון טעמים משובחים של קפה. באמצעות לחיצה זריזה על כפתור ניתן לקבל קפה הפוך, קפוצ'ינו וסוגים אחרים של קפה בטמפרטורות ורמות חוזק שונות כשהקפה מתאפיין בטריות וארומה עשירה.

 

תחזוקה של מכונות קפה אוטומטיות

 

כדי ליהנות מכל היתרונות שיש למכונות קפה אוטומטיות, חשוב לדעת כיצד לתחזק אותן. באמצעות תחזוקה נכונה יהיה ניתן למנוע מחרקים שאוהבים את העמילן שנמצא בקפה "לבקר" במכונה. בנוסף לכך, על ידי תחזוקה נכונה יהיה ניתן למנוע סתימות שנגרמות בעקבות שימוש בקפה טחון, אבקת חלב וחומרים נוספים שבאמצעותם מיוצר הקפה ולשמור על כך שהמכונה תישאר תקינה.

במידה שיש לכם מכונת קפה אוטומטית בבית או בבית העסק, רצוי שתקראו את הטיפים הבאים, עצות אלו יסייעו לכם לשמור על מכונות קפה אוטומטיות מסוגים שונים.

 

איך תוכלו לשמור על מכונת הקפה שלכם? 4 טיפים לשמירה על מכונת קפה אוטומטית

 

כפי שציינו – מכונות קפה אוטומטיות דורשות תחזוקה שוטפת. לפניכם ארבעה טיפים שיסייעו לכם לשמור על מכונת הקפה שלכם:

1. כפתור שטיפה – למכונות קפה אוטומטיות יש כפתור מסוים שמאפשר למשתמש לבחור את המשקה. רצוי להקפיד ללחוץ על הכפתור לאחר שמוזגים בסביבות 10 כוסות קפה, לחיצה על הכפתור תזרים מים חמים אל קערות הערבוב וצינורות היציאה, בצורה זו תוכלו למנוע מהחומרים השונים להישאר במכונה.

2. ניקיון שוטף (יומי) –  יש לנקות את הקפה הטחון שנשאר במכונה באופן יומיומי. כמו כן, רצוי להקפיד לנגב היטב את קערות הערבוב, להסיר את המיכלים הפנימיים ולנגב גם אותם. חשוב מאוד להימנע מהשארת ריחות, לכלוך או כימיקלים על המכונה. במידה שחומרים אלו יבואו במגע עם המכונה, הם עלולים לפגוע בטעמו של הקפה.

3. ניקיון שבועי – במכונות קפה אוטומטיות יש חריץ, החריץ נמצא בתוך המכונה וניתן להכניס אליו אבקת ניקוי. חשוב לבחור באבקה שמתאימה למכונה. את האבקה יש להריץ במכונה. חשוב לציין שתדירות פעולת הניקיון הזו תלויה באיכות של המים ובמצבה של המכונה.

4. ניגוב הפיה – בעת ניקוי המכונה יש להקפיד לנגב את החלק החיצוני של פיית המזיגה, בצורה זו יהיה ניתן למנוע היווצרות של טעמים לא טובים שיפגעו באיכות הקפה.

אנו מקווים שהטיפים יסייעו לכם ושהקפה שלכם יישאר טעים ומעורר!


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש