מטרות שונות של הדפסה על שמשונית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/7/2019 11:57 ● ערב ערב 2925
השמשונית היא בד סינתטי הניתן להדפסה והוא מתאים מאוד לצורכי הפרסום והשיווק של עסקים וארגונים שונים המעוניינים בשילוט אשר מאפשר להם לבלוט ולהשיג תשומת לב. עמידות היא תכונה חשובה מאוד של שמשונית; בזכות העמידות הגבוהה החומר מתאים גם לשימוש חוץ, בתנאי גשם שמש ורוח אשר בדרך גורמים לדהיית צבע וקריעת את השלט, לא כך עם השמשונית. ניתן לבצע הדפסות צבע באיכות גבוהה מאוד ובגימור מט או גימור מבריק בהתאם לצורך.
מטרות שונות של הדפסה על שמשונית

השמשונית מאפשרת לכם להדפיס שלטים, בכל גודל שתרצו, הניתנים לקיפול, מה שמאפשר לכם אחסון קל ונוח כאשר אינכם עושים בהם שימוש. ישנן אפשרויות שונות לתליית שלטי שמשונית, למשל ניתן להשתמש בטבעות מולחמות המאפשרות קשירה או שרוול תפור להשחלת מוט.

 

ברמת העיקרון הדפסה על שמשונית משמשת לנו לצורך פרסום ויחסי ציבור; אך בזכות התכונות המתקדמות של החומר ניתן להשתמש בו בצורות שונות. להלן כמה דוגמאות לשימושים של הדפסה על שמשונית:

 

שלטים לתלייה - באמצעות הדפסה על שמשונית ניתן להפיק בקלות שלטים לתלייה עם טבעות מתכת בהיקף לצורך קשירת השלט. השלטים מתאימים לקשירה על גדרות, מרפסות וכל מקום שניתן לקבע אליו את השלט. שלטים אלו יכולים להתאים לצורך פרסום מפלגות ואג‘נדות פוליטיות; פרסום פסיטבלים ואירועים בצידי הדרכים; פרסום עסקים; פרסום של פרויקטים בתחום הבניה ועוד.

 

שלטי ענק - באופן דומה לשלטים לתלייה, ניתן להדפיס על שמשונית וליצור שלטי ענק המתאימים לפרסום חוצות ולתלייה על בניינים. בעזרת שלטים אלו ניתן לערוך מסעות פרסום במקומות אסטרטגיים בהם ישנה תנועה גדולה של אנשים המביאה חשיפה לשלט, לדוגמה שלטי החוצות בנתיבי איילון או בכניסות לערים.

 

סטנדים לכנסים ותערוכות - כאשר חברה משתתפת בתערוכה או יריד היא רוצה למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולבלוט בין כל המציגים. בעזרת הדפסה של שמשונית ניתן להדפיס שלטים מסוגים שונים ובגדלים שונים המפרסמים את העסק, שירותיו ומוצריו.

 

הדפסה על שמשונית מעניקה לכם גמישות ביישומים של החומר. היכולת להדפיס בצבע ובגדלים שונים על חומר חזק ועמיד פותח בפניכם עולם של אפשרויות בהתאמה אישית.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש