יהדות - פרשת מסעי

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 31/7/2019 09:45 ● מה נשמע 611
השבוע צריכים להסתיים כל האיחודים של כל מיני רסיסי מפלגות לקראת הבחירות הקרבות ובאות. כל מפלגה רוצה למקסם את כוחה וזה טבעי וברור, אבל מה שלא ברור לי כלל וכלל היא עצם הימצאותן של מפלגות ואנשים שחרטו על דיגלם לקחת אדמות מלב המדינה ומסירת האדמות הללו לאויבים שלנו שלא מסתירים את כוונתם להשמידנו, והם פועלים בכל כוחם ויכולתם לרצוח אותנו יום יום שעה שעה.
יהדות - פרשת מסעי

 

פרשת מסעי


השבוע צריכים להסתיים כל האיחודים של כל מיני רסיסי מפלגות לקראת הבחירות הקרבות ובאות. כל מפלגה רוצה למקסם את כוחה וזה טבעי וברור, אבל מה שלא ברור לי כלל וכלל היא עצם הימצאותן של מפלגות ואנשים שחרטו על דיגלם לקחת אדמות מלב המדינה ומסירת האדמות הללו לאויבים שלנו שלא מסתירים את כוונתם להשמידנו, והם פועלים בכל כוחם ויכולתם לרצוח אותנו יום יום שעה שעה. מי שלא ראה כיצד מחנכים העזתים את ילדיהם בבתי הספר בספרי הלימוד "ובקייטנות" שלהם להשמיד, לרצוח, להרוג, ולאבד "את הבנים של החזירים והקופים", קרי – היהודים, לא ראה שנאת ישראל מימיו. ילדים מגיל 5 מחזיקים ביד קלצ'ניקוב אמיתי ויורים אש חיה בקריאות עידוד ומוטיבציה "איטבח אל יהוד". ממש 'חנוך לנער על פי דרכו – גם כי יזקין לא יסור ממנה'. מדוע הנאצים החדשים הללו מרשים לעצמם לערוך את קייטנות הדמים שלהם בחוצות הערים ובהשתתפותם של אלפי מחבלים קטנים מבלי לחשוש מחיילי צה"ל? מפני שאותם גאונים שדוגלים גם כיום באידאולגיה של הפקרת שטחי מולדת לידיי רוצחים מתוך חלומות תינוקיים שהפקרת האדמה תביא לשלום מדומיין, חשבו כך גם לפני 14 שנים עת גרשו למעלה מ8000 יהודים מבתיהם בגוש קטיף, החריבו את בתיהם ומסרו את אדמותיהם לידי הרוצחים. כך קיבלנו את הקייטנות החינוכיות של חמאס. מה הייתם אומרים על אדם שמכניס את היד לאש, מקבל כוויות קשות ואחר כך חוזר ומכניס את ידו לאש וחוזר ומכניס וחוזר חלילה פעם אחר פעם אחר פעם? כנראה שהיינו שולחים אותו דחוף למחלקה פסיכיאטרית סגורה. האם היינו לוקחים חולה נפש ומריצים אותו כמעומד לבחירות לכנסת ישראל? ! ? אז מדוע למען ה' אנחנו מאפשרים לאותם חולי נפש עם אג'נדה פוליטית מטורפת לחלוטין שגבתה חייהם של אלפי יהודים ב25 השנים האחרונות לרוץ לבחירות? האם לא סבלנו ואנחנו לא סובלים מספיק מכל "התהליכים המדיניים" לאורך השנים? האם לא נשפך כבר כל כך הרבה דם יהודי בגלל הסכמי אוסלו המטורפים והנסיגות שבאו בעקבותיו? כשמתנתקים מהתורה, אין ערך לקדושת אדמתה של ארץ ישראל. כאן טמון השבר הגדול של השמאל הישראלי.
השבת נקרא בתורה את פרשת 'מסעי' אשר חותמת את חומש 'דברים'. במרכזה של הפרשה מקדיש הקדוש ברוך פרק שלם אשר כל תכליתו להורות לנו מהם הגבולות של ארץ ישראל מכל ארבע רוחות השמיים, צפון, דרום, מזרח, ומערב. גבולותיה של ארץ ישראל הם ברורים. אצל הקב"ה אין "קו ירוק" ולא קווי הפסקות האש, לא קווי 67 ולא קווי 48. ה' הוא הבעלים הבלעדיים של כל העולם ושל אדמת ארץ ישראל והוא אשר החליט והכתיב בתורה היכן היא ארץ ישראל היכן היא מתחילה והיכן היא מסתיימת. גבולות הארץ אינם נתונים למשא ומתן ואף אחד בעולם לא רשאי לגעת בגרגר אדמה של ארץ ישראל, לא הגויים וגם לא יהודים עם תסביכי נחיתות כלפי הגויים. לא האו"ם יחליט היכן נגור, לא נשיא ארצות הברית, ובטח שלא אף אחד מאויבנו המבקשים להשמידנו, היו לא תהיה. הגבול במזרח הוא ים המלח ומערבה עד לים התיכון כולל כל שטחי יהודה ושומרון. בצפון מהכינרת לכיוון העיר צידון אשר כיום נמצאת בשליטת לבנון ובדרום מנחל צין ועד נחל מצרים. ברור, חד ופשוט. כאשר יש תוספת מיוחדת שנמצאת מעבר לירדן בזכות שבטי גד וראובן שהתנחלו בהם. מי הוא אשר מעז להרים את ידו נגד הקב"ה בדברי הבל שהיהודים "כובשים" שטחים שאינם שלהם ואסור להם לגור באותם "השטחים"? מי מעז לחשוב שיש לו זכות לקחת את האדמות שהקב"ה העניק לאבותינו לנו ולבנינו עד סוף כל הדורות ולמסור אותם לאויבנו? מי הטיפש? מי? 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש