עורך דין תאונות דרכים תל אביב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/7/2019 11:05 ● ערב ערב 2925
תל אביב הינה חלק מגוש דן המהווה מטרופולין גדול שבו יש נתיבי תחבורה רבים ועמוסים. למרבה הצער, תאונות דרכים בעיר הזאת הן דבר שבשגרה בגלל הלחץ הגדול של המכוניות ויתר כלי הרכב הממונעים, ובגלל כמות משתמשי הדרך האחרים. למרבית המזל, מרבית תאונות הדרכים הינן קלות וללא נפגעים בנפש, אבל, יחד עם זאת, יש מקרים בהם נוצרים אירועים קשים עם פצועים וחלילה הרוגים
עורך דין תאונות דרכים תל אביב

תל אביב הינה חלק מגוש דן המהווה מטרופולין גדול שבו יש נתיבי תחבורה רבים ועמוסים. למרבה הצער, תאונות דרכים בעיר הזאת הן דבר שבשגרה בגלל הלחץ הגדול של המכוניות ויתר כלי הרכב הממונעים, ובגלל כמות משתמשי הדרך האחרים. למרבית המזל, מרבית תאונות הדרכים הינן קלות וללא נפגעים בנפש, אבל, יחד עם זאת, יש מקרים בהם נוצרים אירועים קשים עם פצועים וחלילה הרוגים. במצבים מורכבים כאלו, מומלץ לערב עורך דין תאונות דרכים תל אביב אשר מתמחה בתחום. הוא יכול לייעץ, להדריך איך לנהוג ומה לא לעשות. הכול כדי להגדיל את סיכויי התביעה העתידית – אם יהיה בה צורך.

בעת שקורית תאונה יש לנהוג על פי הכללים הבאים: מומלץ לתעד את המקרה, לצלם את המקום ובמקרה ויש נפגעים להזמין משטרה וכוחות מד"א. כדאי למצוא עדים ולגבות עדות מהם או, לפחות, לרשום פרטיהם. במידה והנפגע אינו מסוגל לתפקד בגלל פגיעה הוא יכול לבקש עזרה משותף לנסיעה. במידה ואין תיעוד, יהיה צורך בהסתמכות על דו"חות הבוחנים המשטרתיים המוזעקים למקום. בכל מקרה, יש לשמור את כל המסמכים הרלוונטיים, ובנוסף, את אלו הרפואיים, ההוצאות הכספיות ועוד.

את הנזקים מכסה חברת ביטוח של הגורם הפוגע והאשם לתאונה. הבעיות מתחילות כאשר הוא אינו מודה, כאשר לא ברור לגמרי מי אחראי ובנסיבות שונות. כאן התביעה יכולה להידחות בחלקה או במלואה. עורך דין תאונות דרכים תל אביב יכול לסייע רבות במקרים אלו, ואחרים נוספים. הוא יקבל לידו את התיק, וכאשר הוא ישתכנע שהצדק עם לקוחו הוא ייכנס למשא ומתן מול נציגי חברת הביטוח. במידה ותביעותיו לא תענינה הוא יפנה לבית משפט על מנת לקבל סעד ממנו. שם הוא יציג את המסמכים, יביא חוות דעת, יחפש וימצא תקדימים משפטיים ויטען טענותיו. השופט יכריע בעניין, ובמידה ועורך הדין זוכה בתביעה, אזי ישולמו ללקוחו כספים שיסייעו לו לשפר את איכות חייו שנפגעה. עורך דין יכול קבל גם תיק בו תתברר תביעה מול אבנ"ר שהינו איגוד נפגעי תאונות דרכים המפצה נפגע  כאשר נסיבות התאונה אינן לגמרי ברורות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש