זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/8/2019 09:03 ● מה נשמע 613
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 15-21/8/2019
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


 עבודה, פרסום ושיווק. זהו הנושא שיעסיק אתכם השבוע. תימצאו יותר בתנועה ובנסיעות ותצטרכו לצאת משגרת היום הנוחה, דבר המכניס אתכם ללחץ ולאי שקט. זאת תהיה הזדמנות טובה לקדם עניינים חשובים לכם. אנשים שתפגשו, קשרים שתיצרו ורעיונות חדשים שיעלו על הפרק ישפיעו מאוד על מה שיקרה בהמשך.

 

שור


צפוי מפגש מרתק עם אדם חדש ומרגש. אדם שיעורר בכם התעניינות. ולמרות שאחרים מסביבתכם הקרובה לא יביעו תמיכה, אתם תחליטו לנסות להתוודע אליו מקרוב. הזמן הזה מאפשר לכם להתנסות בחוויות חדשות ומסעירות וככל שתגבילו את עצמכם תפיקו מכך פחות. בעניין הכספי עליכם להציב עובדות לגבי יכולתכם הכלכליות, אל לכם להציג מצב שאינו משקף את המציאות בחייכם.

 

תאומים


מלווה אתכם תחושה של התחלה רעננה ושל פתיחת דף חדש. גם אם שום שינוי של ממש עדיין לא התרחש בחייכם, משהו בגישתכם השתנה. אתם פתוחים ליותר אפשרויות, רואים את התמונה הכוללת ומוכנים לחשוב על כל מיני כיוונים שונים בתחום המקצועי ובמישור האישי. דברים יתחילו לקרות: תכירו אנשים חדשים, תיצרו קשרים חשובים ותחשפו לתחום שיהפוך לחשוב בחייכם. 

 

סרטן


השבוע אתם מלאי מרץ. משהו שקצת מנוגד לאופייכם. בא לכם לשנות את האווירה הכללית ולהכניס מוטיב חגיגי ומשמח לחייכם. קצתם בעייפות הנפשית שהקרינה לאחרונה על מערכת היחסים. העברתם  מסרים סותרים המעיבים על האטמוספירה סביבכם. נהלו דיאלוג פתוח עם הקרובים וצפו לנס ביחסים. הימנעו מהתחייבות ארוכת טווח בתקופה זו.

 

אריה


כוחות מחודשים מבטיחים הקלפים. אתם מחזירים לעצמכם חלק גדול מהשליטה בחייכם, דבר שיעזור לכם לפתור בהצלחה חלק מהבעיות העיקריות שהתעוררו לאחרונה. הפעם אינכם מוכנים לוותר על הכרזת מלחמה! קחו בחשבון שחשדות ביחסים הזוגיים נובעים מההתמקדות הריכוזית בעצמכם. גלו פתיחות והבנה כלפי הצד השני והובילו ליחסים כנים המושתתים על אמון.

 

בתולה


הבתולות נכנסים למסלול מסודר וקבוע מבחינה מקצועית, דבר שיעניק ביטחון מחד, אך עלול לגרום להרגשת מוגבלות מאידך. רצוי שתשמרו את הרגשות הללו לעצמכם על מנת שלא תפגעו באפשרויות העומדות בפניכם. משכתם לאחרונה חופשה יותר מהרגיל וקשה לכם לשוב לסדר היום המגביל.

 

מאזניים


השבוע שלפניכם תובעני במיוחד, תרגישו שאתם משקיעים את מיטב המרץ והכוחות שלכם בניסיון להספיק הכל. הציפיות שלכם מעצמכם גבוהות ואתם צריכים לקחת את הזמן לכל דבר.  מילת הערכה תעזור מאוד לשיפור מצב הרוח שלכם, וייתכן אף שתקבלו יותר מזה. איזשהו בונוס או גילוי נאות של תודה על מעשה שעשיתם לטובת הכלל. 

 

עקרב


המצב הכלכלי מצריך התייחסות רצינית כך מתריעים הקלפים. קיימת סיבה לדאגה ממשית. ישנה ירידה באנרגיות ובמצב הרוח. יש תחושה כללית של עייפות ורגישות נפשית. אנשים קרובים הנמצאים בחייכם יובילו אתכם לפעילות נמרצת ומהפכנית כך שמעז יצא מתוק! היו מוכנים לקראת שינויים חדשים. פנס קטן מסלק חושך גדול.

 

קשת


מבחינה כספית זוהי תקופה טובה יותר כיוון שיש הפתעות חדשות ומשמחות. התעוררות כלכלית זו גורמת לכם לבזבז הרבה יותר כסף על עצמכם ואף לפנק את האהובים עליכם במתנות גדולות. בבחינה זוגית - קשר עשוי להתחיל ממפגש לא מתוכנן ולהפוך למשהו יציב ולטווח ארוך. אל תפסלו שום אפשרות, היו פתוחים לאהוב, זה הזמן !

 

גדי


רכישה של משהו גדול כך מגלים הקלפים. התוצאות יהיו תלויות רק בכם, התמקדות בעיקר, תכנון קפדני והשקעה מאומצת ישיגו את המטרה לה שאפתם. קשר בו אתם מעורבים מתאפיין במסירות רבה מצדכם וברצון לעשות למען ולהעניק מעצמכם, אל תיתנו לדברים להתקבל כמובן מאליו, מה שעלול להוביל לאכזבה. מומלץ לכם להמר. המזל יהיה לצידכם.

 

דלי


אתם דורשים מעצמכם הרבה, ועלולים לחוש עייפות. מבחינות רבות תרגישו שאתם נושאים בעול לבדכם וצריכים להתמודד עם אחריות רבה בעבודה או בבית. חשוב שתמצאו זמן גם למנוחה וגם להתרגעות הדרושים לכם עכשיו יותר מתמיד. בעבודה – העניינים נראים טוב יותר, יש לכם הזדמנות לערוך שינויים שיובילו לקידום. אל תתלבטו יותר מדי, כל שינוי יוכח בהמשך כנכון.

 

דגים


בעבודה עליכם להתרחק מעצות שכל מטרתן היא לפגוע במערכת היחסים הנוכחית. נראה שהסביבה הקרובה  שמה לה למטרה לטרפד את הקשר ואת ניסיונותיכם לבנות עתיד במקום. רצוי שהשבוע תתרחקו מעימותים גם במחיר ויתור, זה אמנם קשור יותר לדברים אישיים, אולם זה בהחלט ישפיע גם על המישור המקצועי. תתמקדו בעבודתכם. בבית הזוגיות והמשפחה  הקלפים ממליצים על בילוי זמן איכות ביחד מחוץ לגבולות המוכרים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש