''הידרו לגוף ולנפש'' - עם אייל פינקו, מדריך שחיה והידרותרפיסט

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/8/2019 09:24 ● מה נשמע 613
אחרי שנים בהם שימש כמורה לחינוך גופני, מדריך שחיה והידרותרפיסט, עם רזומה של שנים במסגרות בתי הספר והתמנ''סים בעיר, אייל פינקו יוצא לדרך עצמאית ומקדיש את כל הידע שצבר במרוצת השנים לטובת מטופליו ● במסגרת העסק שלו- 'הידרו לגוף ולנפש' הוא מעניק שורה של טיפולים ושיעורים לקבוצות ופרטיים ולכם רק נשאר ליהנות מכל הטוב הזה
''הידרו לגוף ולנפש'' - עם אייל פינקו, מדריך שחיה והידרותרפיסט

את דרכו המקצועית החל אייל כמורה לחינוך גופני, והשילוב עם הדרכת שחיה אותה למד במסגרת לימודי החינוך הגופני החל עם הגעתו לאילת במסגרת "בית ספר שוחה" לכיתות ה'. לטיפולי הידרותרפיה הגיע מאוחר יותר, שילוב טבעי בהחלט עבורו, משום שכבר מהיותו בן שנה, כילד בקיבוץ עין השלושה בו נולד, בילה שעות רבות בבריכה ומגיל שמונה היה חלק מקבוצת השחייה של קיבוצי האזור.  

 

להתחבר אל המים


מים ושחיה היו תמיד מוטיב חשוב בחייו של אייל. אחרי שרות צבאי ביחידה קרבית עבר קורס מצילים ואחריו יצא לטיול בעולם שנמשך שש שנים בהן נעזר לעתים בתעודת המציל שלו כדי להשיג כסף להמשך הטיול. כשחזר מחו"ל עבד כמציל בקיבוץ אילות שם פגש את אם ילדיו וחזר איתה לקיבוץ עין השלושה כדי ללמוד חינוך גופני  במכללת "קיי". את דרכו המקצועית כמורה לחינוך גופני החל בבית הספר "מעלה שחרות", שם לימד חינוך גופני במשך 12 שנים. אחרי שנה אחת בבית ספר "היובל" עבר לבית ספר "צאלים" בו לימד במשך 14 שנים חינוך גופני. 
לפני כשנתיים למד במכללת "ספיר" הידרותרפיה במשך שנה כדי להכין את עצמו לפרישה המוקדמת שתכנן על מנת להגשים חלום של חזרה לבריכת השחייה והפעם כמדריך שחיה וכמטפל בהידרותרפיה. 
השנה הגיש בקשה לפרישה מוקדמת, משהתקבלה הבקשה אייל מקדיש את זמנו בקידום הדרכת שחיה והידרותרפיה באופן פרטי, לקבוצות ולבודדים. מזה שש שנים אייל מלמד שחיה ומזה שנה גם כמטפל בהידרותרפיה  אצל "עמית בית הספר לשחיה" בבריכה מחוממת, מקורה, נגישה ופעילה כל ימות השנה.

 

טיפולי הידרותרפיה לכל גיל


 

במסגרת בית הספר הזה מעניק אייל כמה סוגים של שיעורים וטיפולים:

 

  • שיעורי שחיה באופן פרטני ובקבוצות לילדים מגיל ארבע וחצי ומעלה.
  • שיעורי שחיה באופן פרטני למבוגרים בכל גילאים המעוניינים ללמוד לשחות ולשפר את סגנון השחייה שלהם.
  • שחייה טיפולית לילדים עם בעיות שונות כמו היפראקטיביות, הפרעות קשב וריכוז, פחדים או מוגבלויות שונות.
  • טיפולי ההידרותרפיה שהיא תוכנית טיפולית המכוונת למטרה שיקומית, תפקודית, להפחתת כאב, שיפור טווח תנועה, כוח שריר, יכולת אירובית, שווי משקל, הפחתת בצקות, שיפור יציבה, שיפור ההרגשה הכללית ושיפור התפקוד היום יומי.
  • בין טיפולי ההידרותרפיה גם טיפולי "ווטסו", טיפולים משחררים ומרגיעים לאנשים הסובלים מטראומה או חרדות. ה"ווטסו" היא גם שיטה מצויינת לשחרור והתגברות על כאבי גב, צוואר, שכמות ועוד.
  • לימודי שחיה בשיטת "הליוויק" שהיא שיטת לימוד מתונה והדרגתית המתאימה יותר למבוגרים הרוצים ללמוד סגנון שחיה מסוים ולשפר אותו. 

כל שיעור או טיפול נמשכים כ-45 דקות, אבל אייל לא עומד עם היד על הסטופר ובמידת הצורך מתארך השיעור.

ליצירת קשר על מנת לקבוע שיעור או טיפול – 
אייל פינקו - 0507495456
חפשו אותו בפיסבוק - hydroman.p@gmail.com


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש