היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/8/2019 10:41 ● ערב ערב 2928
כל אירועי התרבות לתאריכים 15-22 אוגוסט
היכל התרבות

 

מועדון הסרט הטוב - הצלילה

 

צילום: ויקיפדיה

זוכה פרס הסרט הטוב בפסטיבל ירושלים. כשיואב התל-אביבי חוזר לבית ילדותו בקיבוץ הצפוני להלוויית אביו, הוא מגלה שלאב הייתה בקשה אחרונה ומוזרה במיוחד שקשורה אליו ולשני האחים שלו, מהם ניתק קשר. בדרך למילוי הבקשה מוצא עצמו יואב נשאב בחזרה לעולם אשר ממנו ניסה לברוח כל השנים; ההוויה הקיבוצית, אמו שהגיעה לקיבוץ כמתנדבת ונשארה להקים משפחה, אחיו הצעיר אבישי, חייל בסדיר שאמור להתגייס לחזית הלבנונית ומגלה סימני חרדה מדאיגים, ואיתי, האח הבכור והמיליטנטי הפוצח בסדרת חינוך ברוח שיטותיו האלימות של האב המנוח. כל אלה, לצד הפוסט טראומה שלו עצמו, מתרחשים על רקע מלחמת לבנון השנייה שבדיוק פורצת וגורמת לכל הקיבוץ להשתגע.

יום שלישי, 20.8.19, ב- 19:20, תיאטראות אילת.


 

הילולת שבעת המאורות

 

צילום: מתוך הפרסום

חיזוק לקראת הימים הנוראים

תושבי אילת היקרים מוזמנים להילולת שבעת המאורות ועצרת חיזוק לקראת הימים הנוראים בהשתתפות: הרה"ג אליהו אברג'ל – ראב"ד ירושלים שליט"א, הרה"ג המקובל יוסף ביטון שליט"א, הרה"ג יהודה דרעי, ראב"ד באר שבע שליט"א, יו"ר המועצה הדתית – מר חיים עמר הי"ו.

בית כנסת נצח ישראל (ליד בית ישרוטל), יום חמישי, 22.8.19, בשעה 20:00. כיבוד עשיר.


 

הפקת הענק של קיץ                            

 

צילום עומר אדם: רמי זרנגר, צילום שני: יח"צ

LIFE IN COLOR

לייב ניישן ישראל, עומר אדם, סאס הפקות וסלינה אילת מציגים את הפקת הענק של הקיץ: LIFE IN COLOR. הפסטיבל הצבעוני, האלקטרוני והבינלאומי חוזר לארץ בפעם הרביעית, והפעם יעלה בהפקת ענק מטורפת כמו שלא חוויתם בכל 13 השנים של הפסטיבל ברחבי העולם! סופ"ש של במות ענק-EDM וטכנו בעיצוב בינלאומי, פירוטכניקה מיוחדת, דיג'ייז מהטופ העולמי בכל ז'אנר, ואריה אחד שחוצה את העולם הישר לפסטיבל באילת! 29-31/08/2019

בין הדיג'ייז שינגנו בפסטיבל ניתן למצוא את:

NICKY ROMERO, R3HAB , COONE, VINI VICI , TEAMWROX,

RED AXES, LEHAR, RAY HAREL.

לאחר הסכם עם הנהלת הפסטיבל הבינלאומי והמטורף ביותר בסצנה האלקטרונית, הוחלט כיLIFE IN COLOR יתקיים בשלוש השנים הקרובות בישראל, וב-29/08 יגיעו אלפי בליינים מהארץ והעולם כדי לחוות את הפסטיבל האלקטרוני הצבעוני ובינלאומי בהפקת ענק מטורפת בה יעלו שתי במות בינלאומיות במקום אחד, עם דיג'ייז מהטופ שידהימו את הקהל לרגל לחגיגות 13 שנה לפסטיבל.

בניגוד לשנים הקודמות בהן הגיע הפסטיבל לארץ, השנה יתקיים בפעם הראשונה באילת במתכונת של סופ"ש. הוא יתחיל את דרכו ביום חמישי 29/08 החל מ- 23:00 ועד יום שבת 31/08 ב-04:00.

ביום חמישי החל מהשעה 23:00 יגיעו הבליינים ללוקיישן קסום - מתחם האירועים 'החווה' בעיר (שיכול להכיל כ-12,000 איש!), ועד 07:00 בבוקר למחרת.

במקום העצום יתפרסו שתי במות ייחודיות שייבנו במיוחד עבור הפסטיבל.

באחת, יופיעו חלק מהכוכבים הכי גדולים בתעשיית ה-EDM העולמית: NICKY ROMERO, R3HAB , COONE, VINI VICI , TEAMWROX. הבמה תעוצב בהשראת בימת LIFE IN COLOR שעלה באפריל האחרון במיאמי, עם הסמל הבינלאומי של הפסטיבל- ראש אריה עצום שעושה את דרכו בימים אלה ממיאמי  לאילת. מיצג ראש האריה המפורסם מתנשא לגובה של 7 מטר על רוחב של 6 מטר ויועמד מאחורי בימת הדיג'יי בשילוב פירוטכניקה מהפנטת ומתזיי צבע.

באחרת תוביל סצנת הטכנו ותנחית כמה מהשמות החמים ביותר שלה: RED AXES, LEHAR, RAY HAREL, שינגנו בבמת הקונספט הייחודית שתוכננה עבור האירוע, ועוצבה בצורת אוהל אינדיאני צבעוני ומלא חיים על ידיי המעצב הישראלי אלעד.

בין שתי הבמות יפריד מתחם מזון מהיר, ממנו יוכלו ליהנות הבליינים לאורך כל שעות הפסטיבל.

ביום שישי (30/08) משעה 16:00 ועד 04:00 בבוקר למחרת, יתקיים האפטר פארטי הרשמי של הפסטיבל בדמות מסיבת טכנו בחוף הדקל. לאלו מכם שמתחברים יותר ל-EDM, תמצאו את מבוקשכם בשישי בלילה במועדון הסלינה החל מ- 23:00.

בפסטיבל ייקחו חלק המלונות: לה פלאיה פלוס, פרימה מיוזיק, יו מג'יק פאלאס, אגמים, אורכידאה, אסטרל מאריס, נובה לייק, ישרוטל ים סוף ועד.

זו הפעם הראשונה שהמגה סטאר עומר אדם נכנס כשותף יחד עם VERSO מותג המשקפיים בו הוא שותף עם רשת אופטיקנה בהפקה בינלאומית. החיבור בין עומר אדם לפסטיבל נוצר כתוצאה מאהבתו למוזיקת ה- EDM והטכנו, בשילוב טיוליו בעולם ולאחר שבילה באחד מהפסטיבלים הקודמים בחו"ל באופן פרטי, החליט הזמר המצליח לחבר השנה בין אהבתו למוזיקה אלקטרונית ובין מותג משקפי השמש שלו VERSO אשר יהיה בין נותני החסות הרשמיים של הפסטיבל.

https://lifeincolor.co.il/?gclid=EAIaIQobChMI07fNmtPZ4wIV0OR3Ch3SQwuzEAAYASAAEgI9gfD_BwE.

המסיבה תתקיים ביום חמישי 29/08 החל מ- 23:00 בחווה אילת, ואפטר פרטי יתקיים ביום שישי 30/08 החל מ- 16:00 בחוף הדקל.

להזמנות: https://lifeincolor.co.il/hotels/

המחיר: כרטיס משולב לכל המסיבות שיעלה כ-350 שקל וכרטיס ליום חמישי בלבד כ-250 שקל. הכרטיסים והחבילות ימכרו דרך "MEGATICKETS".


 

ספר חדש: "התערבות פולשנית" מאת אבינעם שירן

 

'התערבות פולשנית' מאת אבינעם שירן בהוצאת הספרים 'כרמל', הוא רומן שכולו בחירות המלוות את שני גיבורי הספר: בין יושרה לאופורטוניזם; בין תקווה לייאוש; בין אמת לשקר. בעלילה מרתקת עם סוף מפתיע הוא מוביל את דורון שפירא, קרדיולוג צעיר, אל דילמת חייו ומעמיד אותו במבחן של חיים ומוות. מיד כשהגיע למחלקה הקרדיולוגית, היה ברור לדורון שהוא עתיד להיות רופא מעולה. אבל לא היה לו מושג שדווקא העובדה שהוא כוכב עולה, תוביל אותו הישר אל תוך פרשה מטלטלת שתחרוץ את גורל המזרח התיכון כולו.

דורון נאלץ להתמודד עם הקונפליקט בין האמת הפנימית שלו כרופא ונאמנותו לחולים לבין הפוליטיקה הפנימית במחלקה והציות למנהלה, רופא בינוני אך שאפתן, שמצד אחד מעריך את המתמחה המוכשר שלו, ומצד שני מתעצבן על כך שתמיד יש לו מה לומר, ומה שיותר גרוע - שהוא כמעט תמיד צודק. דורון מוצא עצמו מתמודד עם החלטה הרת גורל שהחליט עבור חולה מסוים, ומאיימת על עתידו המקצועי, כשבתווך הוא מנהל חיי משפחה ומנסה למזער נזקים בעסקת רכישת מכונית מסוחר רכב רמאי.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש