החופשה הקלאסית: בצפון או בדרום?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/8/2019 10:09 ● ערב ערב 2928
ישראל אולי מדינה קטנה, אבל זה לא אומר שאין לה שפע של יעדי חופשה מושלמים להציע לכם. בין אם אתם מחפשים הזדמנות לסופשבוע רומנטי בלי הילדים, ובין אם אתם עמלים על תכנון חופשה משפחתית מושלמת – כדאי להשקיע את הזמן בבחירת היעד האידאלי.
החופשה הקלאסית: בצפון או בדרום?

 

צימרים מפנקים – לא רק בצפון

 

צמד המילים "צימר בצפון" הפך לפופולרי מאוד, והאמת היא שאנשים רבים שולפים אותו מהמותן כשהם מתחילים להשתעשע ברעיון של חופשה זוגית או משפחתית. אין ספק שיש לצפון המון יתרונות, ומדובר באזור מרהיב עם צמחייה עשירה ושפע של אטרקציות. מצד שני, גם הדרום מציע היום מבחר אדיר של פתרונות לינה מפנקים, אטרקציות לילדים, מסעדות מעולות ומסלולי טיול לכל המשפחה. אם כן, צימרים בדרום יכולים להציע חוויה מופלאה לכל המשפחה, מהקטנים ועד הגדולים.

 

בקתות העץ ובתי האבן

 

בצפון אתם בוודאי מכירים את בקתות העץ המתוקות עם הג'קוזי והמיטה המרווחת, או את יחידות הדיור הקטנות שבהן תמצאו מטבח מאובזר וחדר רחצה רחב ממדים. אלא שגם אם אתם מעדיפים את ים המלח על פני הכנרת, או את האווירה המדברית על פני ההרים הירוקים של הצפון, יש לכם שפע של צימרים נהדרים לבחור מהם. גם כאן תמצאו בריכות פרטיות ואוכל מצוין, נופים משגעים ושקט מוחלט. זוהי חופשה בלתי רגילה והזדמנות מעולה להשתיק את הטלפון, להשקיע את הזמן באנשים שאתם אוהבים יותר מכל ועל הדרך לטעון מצברים לפני שתחזרו לשגרה.

 

טיפ לבחירת צימר מושלם

 

אם החלטתם לגוון ולנסות גם את הדרום, אתם עומדים לתכנן חוויה מיוחדת במינה. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ומהנה באמת, מומלץ לבחון היטב את המקום שאליו אתם מגיעים. אם אתם משתוקקים ליהנות ממסעדות מפנקות, ודאו שיש סביב הצימר שלכם מספיק מסעדות משובחות עם תפריט מגוון ויין איכותי. אם אתם חובבי טיולים או ספורט אתגרי, כדאי לבדוק אם יש אטרקציות שמתאימות בדיוק עבורכם במרחק נסיעה קצרה. כך תדעו שאתם מגיעים למקום הנכון, ושלא ישעמם לכם לרגע.

 

צפון או דרום?

 

כאמור, יש לא מעט צימרים ובתי הארחה שיכולים להתאים לכם גם בצפון, גם בדרום וגם במרכז הארץ. מצד שני, אם הספקתם לבקר בכמה וכמה יעדים פופולריים בצפון, זה הזמן לגוון ולגלות עולם חדש ומסקרן. עם השקט של המדבר, עם הנופים היפהפיים ועם האירוח הבלתי רגיל בצימרים הכי מפנקים שיש, אתם עומדים לצאת לחופשה שלא תשכחו לעולם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש