איתור נזילות– לדעת שיש לכם על מי לסמוך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/8/2019 12:16 ● ערב ערב 2928
נזילה בקיר או רטיבות בקיר עלולים לשבש מאוד את שגרת החיים הרגילה שלנו, על מנת להשאיר את התקלות מאחוריכם ולחזור לחייך עליכם להזמין לביתכם חברה מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון.
איתור נזילות– לדעת שיש לכם על מי לסמוך

כל פתרון לכל בעיה מתחיל בהבנת הבעיה ואם נדע מהי מהות התקלה ומהו מקור הבעיה נוכל לפתור כל דבר בצורה הרבה יותר מהירה והרבה יותר יעילה. נזילה בקיר יכולה להיגרם מהרבה מאוד סיבות ולכל סיבה יתאים למעשה פתרון אחר, ברגע שתזמינו לביתכם חברה מקצועית שיודעת לטפל בתקלות האלו ובעלת ניסיון בתיקון תקלות מסוג זה תוכלו להיות בטוחים שממש בעוד כמה שעות הבלאגן בביתכם יישאר מאחוריכם ואתם תוכלו להיות מרוצים מאוד ולחזור לשגרה הרגילה.

 

איתור נזילות– הסיבות לרטיבות בקיר

 

אם אתם מרימים את הראש לתקרה ורואים שם רטיבות גדולה זה יכול להיות מהרבה מאוד סיבות אנו בעזרת ציוד טכני מתקדם נאתר נבצע איתור נזילות עם מצלמה טרמית, שרובן בכלל לא קשורות אליכם ולא הגיעו בגללכם. בנייה לא מקצועית של הבית או הבניין, איטום קירות שנעשה בצורה לא נכונה, צינור שהתפוצץ, מים שהצטברו על הגג ונפלו בפעם אחת לכיוון התקרה שלכם, צנרת שהורכבה בצורה לקויה, חיבור לא תקין למערכת המים וזו רשימה חלקית בלבד של האפשרויות. לא משנה מדוע נגרמה התקלה, אנחנו נגיע לביתכם, נוודא מהו מקור הבעיה ונחזיר אתכם לשגרת החיים הרגילה אחרי תיקון מהיר, מקצועי ויעיל.

 

איתור נזילה בעזרת ציוד מתקדם ומצלמה תרמית אחת

 

אם כן, בדרך לפתרון הבעיה אסור לדלג על השלב שבו אנחנו מבינים לעומק את מקור הבעיה. כאשר מדובר על איתור נזילות – איתור נזילות מים באילת או  בכל עיר אחרת - יכולה להיות בטוחה ורגועה אם תושביה מזמינים אותנו לביתם – הודות לכך שברשותנו יש את הציוד החדשני והמתקדם ביותר. בעזרת מצלמה תרמית קטנה אנחנו יכולים פשוט להיכנס לתוך הצנרת, לתוך הקיר, לתוך התקרה ולתוך כל מקום שנצטרך ולגלות בקלות מה הבעיה מבלי לשבור את הקיר ומבלי לשבור את הרצפה.

 

דירה חדשה או דירה ישנה – איתור נזילות בצורה מהירה ויעילה

 

חשוב להדגיש שנזילה או רטיבות ביקר יכולים להיות גם בדירה שקיבלתם מהקבלן ממש לפני מספר ימים וגם בדירה ישנה בבניין שכבר עומד מעל 30 שנה. התקלות האלו מגיעות לצערנו כמעט לכולם ובמצבים האלו אתם זקוקים כמובן לאיש מקצוע יסודי, מקצועי ואמין שיגיע עד לפתח ביתכם ופשוט ישאיר את התקלה מאחוריכם.

אצלנו תקבלו כמובן עבודה מקצועית, ניסיון רב שנצבר במהלך השנים, פתרון תקלה מהיר באמצעות מצלמה תרמית וציוד מתקדם אחר אבל בנוסף לכל אלו תקבלו גם שירות מצוין. השאירו את פרטיכם באתר ואנחנו נחזור אליכם עם יחס חם ואדיב וכמובן פתרון ומענה לכל בעיה או לכל שאלה שתתעורר בדרך עד לתיקון הסופי של התקלה בביתכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש