בשורה משמחת לאוהבי הבשר המשובח - מוצרי "איתן מעדני בשר" הגיעו לאילת - ואתם נהנים ובגדול!

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 21/8/2019 10:01 ● מה נשמע 614
אין כמו להתפנק על נתח עסיסי מלא במיצים, רך מגדר הרגיל של בשר פרימיום איכותי, זאת יגידו כל חובבי הבשר והקרניבורים למיניהם וזאת הבין גם רוסטי בלויכר המקים והבעלים של "חנות בוטיק הבשר והמרכז המקצועי לגרילים ומעשנות" אשר נפתחה לאחרונה במרכז שלום
בשורה משמחת לאוהבי הבשר המשובח - מוצרי ''איתן מעדני בשר'' הגיעו לאילת - ואתם נהנים ובגדול!
מה שטוב לשפים, טוב לתושבים

רוסטי עלה לארץ עם משפחתו בגיל 4 ומאז חי ומתגורר באילת, כחובב בשר וקרניבור מושבע זיהה את הצורך בעיר בבשר איכותי משובח ופתח את חברת ה.ב. סחר שיווק מזוןן אשר מזה כשלוש שנים מתמחה החברה בהספקת בשר פרימיום לרוב המסעדות ובתי המלון בעיר, הבשר האיכותי הינו בשר של חברת "איתן" אשר מייצרת בשר פרימיום בסטנדרט גבוה ביותר, מבקר אנגוס פידלוט. פרוייקט “החווה של איתן” בארגנטינה, המתמחה בשיטת גידול אנגוס פידלוט האמריקאית, שמה לה לדגל לייצר בשר איכותי, רך מגדר הרגיל, מלא במיצים, עסיסי וארוז בקפידה.
זהו סיפור על קבוצת מגדלי בקר שבשנת 1970 התכנסו יחד והחליטו פה אחד שניתן לעשות בשר איכותי יותר, ועל כן חברו המגדלים עם מדענים מומחים בתחום והחלו בתהליך הארוך של קביעת תקן המתבסס על מחקר ידע וניסיון ממשי בגידול בקר.
הנתונים הנבחנים בשלב הגידול הם: תזונה ייחודית, הגבלת גיל עד 18 חודשים, בדיקות קפדניות, הערכת הבשר ע”י בחינה של צבע ומרקם השריר וכן העצמות ונבדלות השומן הבין שרירי.

 

וכך נוצר הבשר המשובח ביותר ללא פשרות - וחברת ה.ב. סחר בבעלות רוסטי מאפשרת לכם להנות ממנו!
לאחר שלוש שנים של עבודה מול מלונות ושפים בעיר החליט רוסטי לפתוח את האופציה לרכישת הבשרים המעולים גם לקהל האילתי ועל כן פתח את חנות המעדניה במרכז שלום אליה הוא מזמין את כל חובבי הבשר להגיע וליהנות מהמבחר הגדול של הבשרים בקיצובים אמריקאיים מיוחדים כגון "דנבר-קאט", "ראנץ' קאט" "בריסקט" ועוד.
ראוי לציין שניתן למצוא בחנות את כל סוגי הכשרויות חלק, גלאט, מהדרין בית יוסף ועוד.
החנות במרכז שלום איננה משמשת כקצבייה אלא חנות מעדניה לבשרים מסוג מעולה, טריים, מצוננים או קפואים, ארוזים בואקום במשקל ובכשרויות שונות, לצדו של רוסטי בחנות עובד בוריס פטשקין , שף וטבח בעל ידע רב בעולם הקולינריה ובהתמחות בבשרים, כל לקוח המגיע לחנות מוזמן להתייעץ ולהתאים את סוג הבשר לאופן הבישול הרצוי לו, בישול, הקפצה , טיגון או צלייה רוסטי ובוריס ידאגו להנחות אתכם לתוצאה האיכותית ביותר.
ניתן לבצע הזמנות בשר בכל כמות, סוג וכשרות שתרצו בהזמנה מראש, כמו כן ישנה אפשרות למשלוח חינם עד בית הלקוח!
דבר נוסף שניתן למצוא בחנות במרכז שלום הוא מבחר רחב של מעשנות וגרילים מקצועיים של המותג לואיזיאנה ורוקח ולצידם מוצרים משלימים כגון שבבי עץ לעישון ב- 12 סוגי ריחות, נייר קצבים, סטים של מלקחים ואביזרים למנגל, סכינים מקצועיות מנירוסטה ועוד.
המעשנות הנמכרות בחנות הן מעשנות אקולוגיות העובדות אך ורק על שבבי עץ ריחניים  - העשן הנפלט מהן הוא "עשן כחול" שאינו מכיל פיח ואין בו עטרן. עשן זה אינו ניראה לעין וניתן להעמיד את המעשנות גם במרפסות של בניני מגורים.


"חנות בוטיק הבשר והמרכז המקצועי לגרילים ומעשנות" 
מיקום: מרכז שלום, קומת כניסה
טלפונים: רוסטי - 050-4340274, בוריס - 053-3404683
ימים ושעות פעילות: א'-ה' 12:00-20:00, שישי 10:00-15:00, שבת וחגים סגור. כשר? כן. כל סוגי הכשרויות!


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש