אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/8/2019 10:54 ● ערב ערב 2929
טיפ לילידי מזל השבוע - הכוכב מרקורי שאחראי על מערכות יחסים המתבססות בעיקר על תקשורת נמצא במזל שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בנוגע לביטוי במערכות יחסים
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

בתולה

כוכבים משמעותיים מבקרים במזל שלכם בשבוע הזה ולמעשה - כך גם במהלך כל החודש הקרוב. כוכבים אלה הינם מרס כוכב העשייה ולצידו וונוס מלכת היחסים שמבקשים מכם ביטוי של אהבה בדרך יותר משמעותית ואף פיזית מהרגיל. יהיה זה נכון בשלב הזה לשמור את מחשבותיכם לעצמכם ופחות להחצין אותן וזאת למשך כל מהלך החודש הקרוב.

 

מאזניים

זוהי תקופה שבה אתם מרגישים דואליות בחיים האישיים שלכם. מצד אחד, אתם פורחים מבחינה חברתית ומנגד יש לכם רצון עז להתחבא ולהיות בתוך עצמכם. הצורך הזה בהתכנסות פנימה נכון עבורכם בתקופה זו כיוון שאתם חשים עייפות וכובד לאחר תקופה ארוכה שבה הוצאתם הרבה אנרגיה, שמסתבר שלא תמיד שירתה אתכם. מצאו זמן לנוח.

 

עקרב

תחומי הקריירה בחייכם מאוד משמעותיים, כיוון שכוכב התקשורת מרקורי נמצא החודש במזל שלכם ובדרך של שיחות אתם משווקים את עצמכם. זה הזמן להראות את יכולותיכם המקצועיות ולהראות לאחרים עד כמה אתם יכולים להצליח. חשוב שתבואו ברעיונות חדשים ומקוריים על מנת שתוכלו להוכיח שלא בחרו בכם לחינם ויש לכם את הנחישות והדרייב הנכון, על מנת להצליח.

 

קשת

אתם עוברים תקופה שהיא מלחיצה וקשה עבורכם במידה מסוימת כיוון שאתם נתקלים בהרבה תחומים שעליכם לטפל בהם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. העומס גורם לכם להיות עייפים מאוד וחבל שאתם לא יודעים להרפות בגלל הצורך שלכם להיות בשליטה. כדאי שתהיו מתואמים עם כל התחומים בחייכם בהם אתם חייבים ללמוד להרפות וללמוד לבקש לקבל עזרה בנושא.

 

גדי

אתם עוברים תקופה משמעותית ומעצבת בחייכם שגורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם ולהבין אחרת את החיים בעקבות הנסיבות שאתם עוברים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כספים של אחרים שמגיעים אליכם, אך לא נראה שאתם יכולים ליהנות מהם בשלב הזה. נצלו את התקופה הנוכחית ליציאה לחופשה מהנה ועדיף  - מחוץ לגבולות המדינה.

 

 

דלי

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן נראה שזוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם עושים חשבונות נפש רבים לגבי ההתנהלות שלכם בחיים ובעיקר ההתנהלות הכספית והזוגית. נראה שאתם נמצאים בהתלבטויות משמעותיות שגוזלות מכם אנרגיה ולכן קחו לכם את הזמן הנכון להפסקה, כדי להחליט נכון ברגעים שאתם חייבים לעשות החלטות משמעותיות בחייכם.

 

דגים

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא נראה שאתם מרוצים מההתנהלות של חייכם כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים, נועדה על מנת לרצות את האחרים ולהוכיח לכולם שאתם מצוינים למרות שלא תמיד אתם חושבים כך ביחס לעצמכם. גם במישור האישי אתם נמצאים על פרשת דרכים והתלבטויות משמעותיות ולכן חשוב מאוד שתוכלו להיעזר בעצת אנשים קרובים לגבי נושאים שחשובים לכם.

 

טלה

בית היצירה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית, ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים שלכם, זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תוכניותיכם המקצועיות שיכולות להביא את התחביבים שלכם לרמה גבוהה של עשייה. השקיעו בעבודה שלכם, כיוון שנראה שאתם ראויים לתגמול ולהערכה שמגיעה עבורכם בצורה חד משמעית, אך לא תמיד אתם זוכים לכך.   

 

שור

נושאי התקשורת במשפחה בשבוע הקרוב יהיו מאוד אינטנסיביים עבורכם ויעמידו אתכם במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון, ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לחוסר סבלנות עם אנשים קרובים לכם. השתדלו להיות קצת יותר מחוץ לבית ולעסוק בדברים שעושים לכם טוב על הנשמה כדי להתרחק ממקום שמקשה עליכם.

 

תאומים

אתם עסוקים מאוד עם הסביבה הקרובה שלכם כיוון שיש לכם צורך לרצות את החברים כדי שתשאירו את הרושם הטוב שאתם רוצים ליצור על ידי יחסים הוגנים עם הסביבה. נראה שלא כולם במעגל הראשון בחייכם שלמים עם העשייה שלכם, ועובדה זו יוצרת עבורכם פעמים רבות קונפליקט משמעותי, כיצד להמשיך ולהתנהג בסביבה החשובה לכם והיא המשפחה.

 

סרטן

מבחינה כלכלית אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם צפויים לשינויים שלא אתם יזמתם אלא נגררתם אליהם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם, אלא הישארו קשובים לצרכים של האחרים על מנת להישאר מעודכנים בנעשה. בשלב זה , מומלץ לא לתכנן אירועים מיוזמתכם אלא לחכות למה שיגיע עם החיים.

 

אריה

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה בגלל השפעתו של כוכב המוכר בשמו אוראנוס על מי שנולד במחצית הראשונה של המזל. כוכב זה דורש מכם לחולל שינויים שלא תמיד אתם שלמים איתם, ולכן עובדה זו לא מוסיפה לכם שקט נפשי שכל כך נחוץ לכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לא לנסות לקחת את המושכות לידיכם, אלא לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים אתכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש