מקדמים את התרבות והספורט

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/9/2019 16:16 ● מה נשמע 616
שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב ביקרה לאחרונה באילת ביחד עם צוות משרדה ● הביקור נפתח בדיון מקצועי עם ראש העירייה ועסק בתחומי התרבות והספורט בדגש על קריית הספורט הבינלאומית הנבנית בימים אלה בעיר ותיאטרון "אלעד" שצמח ומשתבח באילת
 מקדמים את התרבות והספורט
השרה רגב עם נציגי תיאטרון אלעד

בפתח הדיון סקר ראש העירייה בפני השרה את הנושאים המשיקים לעבודת המשרד בדגש על העבודות לבניית קריית הספורט הבינלאומית, כולל בניית הארנה בשלב ב', הגדלת התמיכה באירועי תרבות וספורט בינלאומיים ובהמשך תמיכה בתיאטרון "אלעד" של אילת וחבל אילות. עוד סקר ראש העירייה בפני השרה את עשרות אירועי הספורט ביניהם אליפויות אירופה ועולם שמארחת העיר אילת במגוון ענפים וכן את פעילות מרכז השייט שמצמיח אלופים. צוות המשרד ציין כי ישנו אישור עקרוני לבניית הארנה. בימים אלה מתבצע שלב א' של העבודות הכולל בניית מגרשי אימונים (ארבעה לכדורגל, שניים משולבים ואחד לכדוריד). עוד סוכם כי העירייה תפעל בסיוע המשרד להפעיל באילת ספורט מוטורי וכדורעף חופים כספורט אולימפי, זאת לצד המשך העצמת המרכז לחינוך ימי. עוד תיבחן אפשרות לשילוב רפואה ספורטיבית. 
עוד במסגרת הדיון נפגשה השרה עם נציגי תיאטרון "אלעד" של אילת וחבל אילות. בועז דן - מנכ"ל התיאטרון ושי פיטובסקי - המנהל האמנותי, הודו לשרה בפתח דברם על תמיכה בלתי מסויגת שלה ושל המשרד. מנכ"ל התיאטרון סקר את  פעילות התיאטרון העירוני, שכללה השתתפות בפסטיבל ישראל היוקרתי עם ההצגה "רומיאו ויוליה", כאשר כל הכרטיסים להצגות נמכרו כחודש מראש. מדובר בהישג אדיר לתיאטרון צעיר ופורץ דרך. ההצגה, שמועמדת לפרס הצגת השנה, תרוץ במהלך החורף בעיר במסגרת שיתוף פעולה עם תאגיד התיירות העירוני. ראש העירייה עדכן את השרה כי כחלק מתמיכה בתיאטרון המשובח, החליט כי הטרמינל בשדה התעופה הישן של אילת יהפוך לבית תרבות, במסגרתו יפעל תיאטרון "אלעד". נציגי התיאטרון הדגישו את חשיבות התמיכה שתאפשר להם לצמוח מקבוצת תיאטרון לתיאטרון רפרטוארי ובכך להרחיב את פעילות התיאטרון. תכנית העבודה כוללת קליטתם של 200 אמנים וכ500 מקומות עבודה חדשים בעיר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש