מצלמים ואוכפים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/9/2019 16:18 ● מה נשמע 616
במסגרת שיתוף הפעולה בין העירייה לבין משטרת מרחב אילת, הוקירה המשטרה תודה לצוות המשל"ט העירוני האמון על מערך המצלמות ברחבי העיר ● תעודת ההערכה הוענקה לצוות המשל"ט על העבודה המסורה והמקצועית במיגור הפשיעה והאכיפה בעיר, על הנכונות לסיוע בזמן אמת, דבר המוביל לתפיסת עבריינים והבאתם לדין
מצלמים ואוכפים
מוקירים את המשלט העירוני

במעמד ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי העניקו רפ"ק ליאור בן סימון – קצין האג"מ ומפקחת טל בראל - מפקדת השיטור העירוני במשטרה, תעודת הוקרה לאילן חדידה – מנהל אגף חירום וביטחון בעירייה ולנאור ועקנין – מנהל המשל"ט העירוני. תעודת ההערכה הוענקה כאמור לצוות המשל"ט על העבודה המסורה והמקצועית במיגור הפשיעה והאכיפה בעיר, על הנכונות לסיוע בזמן אמת, דבר המוביל לתפיסת עבריינים והבאתם לדין. "פעילותכם מהווה נדבך חשוב בשמירה על איכות החיים וביטחון המבקרים והתושבים בעיר אילת. על כך הנכם ראויים לכל הערכה שתמיד תשאפו למצוינות והישגיות". כך נכתב בתעודה. 
לצד שיתוף פעולה הדוק בין העירייה לבין המשטרה לטובת שלום, ביטחון ואיכות חיי התושבים, התהדק במהלך השנה האחרונה, שיתוף הפעולה גם בין המשל''ט לבין גופי האכיפה השונים בעיר זאת בזכות מערך מצלמות רחב היקף הכולל כ – 350 מצלמות ומשל"ט עירוני הפועל 24/7. 
שיתופי הפעולה באים לידי ביטוי בשפה מבצעית משותפת (מיקומי ומספרי מצלמות) כדי לייעל את התקשורת בזמן מבצעי, בקשר ישיר בין המשל''ט לגורמי האכיפה באמצעות טלפון חכם, במערכת שליטה ובקרה מתקדמת, בסיורי שטח משותפים ובסידורי עבודה פרטניים של גורמי האכיפה בעיר, בכדי שהמוקדן יצור קשר ישיר וחסר תיווכים עם אנשי השטח הרלוונטיים. לצד אלה מציין נאור ועקנין – מנהל המשל"ט העירוני בעירייה, כי המוקדנים עושים מאמצים גדולים על מנת להיות אקטיביים ויוזמים בזמן אמת, באמצעות מספר כלים, ביניהם: תכנית צפייה למוקדן, במסגרתה יודע המוקדן בכל שעה ביום לאן לסרוק ומה לחפש. כלי נוסף הוא מערכות הכריזה בפארקים ברחבי העיר, באמצעותן יכולים המוקדנים לנהל אירוע ולסגור אירוע באופן עצמאי מבלי להעמיס על כוחות האכיפה. עוד מציין נאור, כי כל אירוע מתועד במערכת שליטה ובקרה מתקדמת ובכל חודש, מעובדים הנתונים האמפיריים לגרפים ועמודות על מנת לעמוד על אפקטיביות המוקד, זיהוי מגמות, תחקור אירועים וביקרות שוטפת לאורך זמן. 
רק בשבוע החולף מנע מוקדן ונדליזם נוסף בגן המדע החדש, כאשר התריע בכריזה בפני ילדים ששפכו חומר מלכלך על אחד המתקנים. הנערים שהבינו את חומרת המעשה, החלו לנקות אחריהם את המפגע שיצרו. "באמצעות כך פתחנו, ניהלנו וסגרנו אירוע בכוחות עצמנו מבלי לערב ולהכביד על שאר מחלקות הרשות" ציין נאור. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש