חנויות אופניים באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/9/2019 18:55 ● ערב ערב 2930
אילת היא לא רק עיירת נופש מקסימה. היות שהעיר נהנית מהטבה יוצאת דופן של "מחירים ללא מע"מ", ובמילים רשמיות "אזור סחר חופשי ממע"מ", היא נחשבת גם לבירת הקניות הישראלית.
חנויות אופניים באילת

למרות שמתגוררים בה קצת יותר מ-50 אלף תושבים, אילת נהנית מהיקף רחב ביותר של חנויות, מותגים ומוצרי צריכה. הדברים נכונים גם לגבי אופניים חשמליים. למרות גודלה הקטן (באוכלוסייה ובשטח), יש יותר חנויות אופניים באילת מאשר בערים גדולות ומרכזיות. ביניהן גם לא מעט חנויות אופניים חשמליים באילת המציעות דגמים מצוינים במחירים נהדרים.

 

חנויות אופניים באילת – 17% הנחה מטעם המדינה

 

יותר ויותר רוכבים מגלים את היתרונות שברכישת אופניים חשמליים באילת. בראש ובראשונה, היתרון הדרמטי של רכישת אופניים חשמליים באילת ללא מע"מ. עוד לפני שהתחלתם "לדבר על המחיר" עם החנות, ולפני שקיבלתם "מתנה" בדמות תיק או קסדה בהנחה, כבר קיבלתם הטבה משמעותית מהמדינה. הטבה של 17%. כך, למשל, אם האופניים שבהם אתם מעוניינים נמכרים בתל אביב בעלות של כ-5,000 שקלים, באילת מחירם יהיה כ-4,250 שקלים בלבד.

יתרה מזו, ישנה תחרות בריאה ותוססת של חנויות אופניים באילת, וכפועל יוצא מכך אנו רואים גם לא מעט מבצעים בעיר הדרומית. כלומר, לא רק שהמדינה מעניקה לכם הנחה מטעמה של כמעט חמישית מהמחיר, אלא שהחנויות עצמן הולכות לקראתכם כבר במחיר הראשוני.

כמה זה יוצא? ייתכן בהחלט שאותו הדגם שעולה בתל אביב כ-5,000 שקלים, יוצג למכירה באילת בפחות מ-4,000 שקלים. נשמע משתלם? זה משתלם ואין שום עוקץ.

 

קניתם אופניים חשמליים באילת - איך תיקחו את האופניים הביתה?

 

סוגיה שעולה בקרב רוכבים שמעוניינים לרכוש אופניים חשמליות באילת היא שאלה לוגיסטית הנוגעת לנשיאת המוצר הביתה. איך ניתן לקחת את האופניים לצפון או למרכז, ובמיוחד אם הרכב שלכם עמוס לעייפה בגלגלי הצלה לבריכה, מזוודות ושקיות של קניות (מקניון "מול הים", כמובן).

ובכן, גם לכך יש פתרון. ראשית, תוכלו לרכוש מנשא אופניים חשמליים המתלבש על חלקו החיצוני של תא המטען. חנויות אופניים באילת מציעות לעתים את המנשאים הללו בעלויות אטרקטיביות במיוחד. שנית, אופניים חשמליים הם אופניים מתקפלים. ניתן בקלות רבה לקפל את האופניים ולעתים הקיפול לכשעצמו יוכל לסייע בהכנסת הכלי לרכב.

 

איפה תקבלו שירותי תיקונים ומעבדה? מה לגבי אחריות?

 

בחירת אופניים חשמליים קשורה רבות גם לבחירת החנות הנכונה. לחנות האופניים שבה קניתם יש מספר תפקידים חשובים. מעבר לצורך הברור שבמכירת דגם מתאים לצרכים שלכם, החנות קשורה אליכם גם "ביום שאחרי". הן מבחינת האחריות שאתם מקבלים על האופניים (וכן על הסוללה והמטען), והן מבחינת שירותי מעבדה ותיקונים (חיזוק בלמים, תיקון צג, שברים בשלדה, החלפת רפידות, פנצ'רים, התקנת אביזרים וכדומה).

רבים מהרוכבים חוששים מנקודה זו שכן ידוע שאם אתם רוכשים אופניים חשמליים מחנות הקרובה למקום מגוריכם, ואתם מגיעים לקבל שירותי תיקונים ומעבדה, החנות שבה קניתם מתייחסת אליכם בהתאם. היא רואה בכם "לקוח שלה" ותשרת אתכם נאמנה ובחפץ לב. לעתים, עד כדי כך שתיקונים פשוטים (כמו לדוגמה חיזוק בלמים) כלל לא יידרשו תשלום. מיותר לציין שמדובר בבעיה כאשר אתם בוחרים לקנות אופניים חשמליות באילת, בעוד אתם גרים ברמת גן, חיפה, ירושלים או מודיעין. ברור שלא תרדו דרומה לכל תיקון קטן.

מה התשובה? פשוטה מאד. ראשית, חנויות אופניים חשמליים באילת נוהגות פעמים רבות לקיים שיתופי פעולה עם חנויות אופניים באזורים אחרים בישראל. זאת בכדי לספק ללקוחותיהן מענה "ביום שאחרי". שנית, מרבית הפניות שלכם לחנות יכולות להיות מטופלות בכל מקום על ידי טכנאי אופניים. נכון, אם הייתם יכולים לעשות זאת בחנות אופניים באילת שבה קניתם זה היה נהדר, אבל אין צורך להפריז בכך. כשאתם זוכרים את המחיר שבו קניתם אופניים חשמליים ללא מע"מ באילת, הדברים ברורים עוד יותר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש