זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 11/9/2019 10:30 ● מה נשמע 617
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 12-18/9/2019
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


שבוע זה מאופיין בהתקהלות סביבכם. בני הזוג יתלוננו שאין להם די זמן בחברתכם. הנכם גדושים ברעיונות יצירתיים ובכוח הנחוץ  לסייע לכולם. טרדות בתחום הכספי והתמודדות רגשית בעניין בריאותו של אדם קרוב. בתקופה זו המרץ שלכם מתגבר תוך כדי עשיה ויצירה.

 

שור


מוטב כי תסמכו רק על דברים שאתם אחראים עליהם. דברים שאינם בשליטתכם המוחלטת יאכזבו אתכם ויגרמו לתחושת שיתוק ותסכול. אל תסמכו על הבטחות בעל פה. מושא אהבתכם מתעתע בכם. תתחברו לאמת הפנימית ותוכלו לזהות את נקודות החולשה והכוח שלכם. שימו לב לנושא בריאותי לא פתור העלול לצוץ ביתר כאב.

 

תאומים


בלבול וסערת רגש. תמיהה ואי וודאות מאפיינת את האנרגיה הכללית בימים אלו. עצרו ואל תגיבו. לא תמיד ניתן להבין. המים נערמים סביבכם אך הם חייבים להתנקז. גלו סבלנות. אנרגיה של שיתוף ומיסוד לקראת סוף השבוע.

 

סרטן


יש בכוחכם היכולת וגם התבונה לזהות את הנטייה שלכם לפסימיות וחיבור לפחדים. נסו לקצר את משך ההרגשה ותגלו שהינה הדברים הסתדרו על הצד החיובי. במסגרת העבודה תגלו שלא כל טעות בלתי ניתנת לתיקון.

 

אריה


כל שינוי הקשור לתנאי המגורים יטיב עמכם בקרוב. אם אינכם מתנתקים, מוטב שתתחברו. אנרגיה חדשה ויפה בפתח. למרות שאיבדתם מהביטחון העצמי, אתם מתחזקים, וכרגיל מצליחים להסתיר את המבוכה או הספק. התחלות חדשות ברוב תחומי החיים.

 

בתולה


התנודות הרגשיות שחוויתם לאחרונה ישקטו והתמונה תתבהר. הנאות מיציאה וממפגש יוצא דופן ומעניין צפויים בימים אלו. אתם עשויים להכיר אדם רוחני שיידע להנחות אתכם לראיה פנימית ותמצאו עצמכם צועדים לאחור לאלו שנטשתם.


מאזניים


התבהרות חיובית בכל הקשור לתחום הזוגי. אתם מגובשים והחלטיים וגם מובילים לקראת מיסוד. אחרי הסערה ישנה התבהרות והכיוונים ברורים. נסו לפעול בהגינות. מנעו אי הבנות. שתפו את בני הזוג בהתלבטות. שבוע הזוי מלא הפתעות וחוסר היגיון.

 

עקרב


הדכדוך נובע מהתחושה שניתן היה לשנות כיוון והנה החמצתם את העיתוי המדויק. כעת נראה כאילו שליטתכם בנעשה אבדה. זכרו, לעיתים הסכם בא לידי ביטול מכוח שני הצדדים גם אם רק אחד פעל לכיוון. בעבודה אם קשה לכם לשאת את השינויים, מוטב שתעזבו כיוון שהתהליך לא כה קצר. 

 

קשת


הזנחה במראה הרענן גורמת לכם לשקוע. לכו להסתפר ולבזבז, זה יניף אתכם שוב לאנרגיה חיובית. צפויה קירבה משפחתית מיוחדת ונחת מהצעירים במשפחה והנה שוב אתם באור הזרקורים, נראים  מעולה וממגנטים אליכם את כולם.

 

גדי


כדאי להתחבר לביטחון העצמי שלכם ולהביט קדימה, כיוון שהאנרגיה האופפת אתכם הינה אנרגיה של צעד אחד או שניים לאחור. לאלו שבוחרים לשנות מקום עבודה, לכו על זה ללא פחד. אותו דבר בנוגע לתנאי המגורים, זה הזמן לשינויים ולהערכות מחדש.

 

דלי


נסו לעסוק השבוע בפעילות אירובית. התמונה הכללית אינה רעה כפי שנדמה. תגלו שהנכם מתחזקים והתמונה מתבהרת ואפילו צפוי קידום בעבודה. אתם עשויים לקבל את ההכרה לה ייחלתם מזמן. מומלץ לבלות יותר זמן מחוץ לבית ולמשרד.

 

דגים


ניתוקים מאפיינים את התקופה הקרובה, סופם של יחסים שכבר לא טוב לכם בהם. אתם תגלו שכלום לא נעשה בכוונה. כשתפנימו שאין מזימה אישית נגדכם תוכלו לפעול בהרמוניה. חוזים והסכמים חדשים עשויים להוביל לתדר שונה מכל היבט אפשרי.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש