נחנך בית הדין הרבני הראשון באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: חיים דוד ● 18/9/2019 19:24 ● מה נשמע 618
בית הדין הרבני האזורי הראשון באילת נחנך במשכנו החדש בקריית הממשלה, במעמד הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הרבני - הרב דוד לאו שליט"א, הרב הראשי וראש בית הדין בבאר שבע - הרב יהודה דרעי, רבני העיר אילת - הרב יוסף הכט והרב משה הדאיה, ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי, סמנכ"ל בתי הדין הרבניים שמואל יוסף, ובהשתתפות רבנים, דיינים, מזכירים ראשיים, הנהלת המועצה הדתית באילת ואישי ציבור
נחנך בית הדין הרבני הראשון באילת
מברכים על המוגמר

הנהלת בתי הדין הרבניים קידמה את פתיחת בית הדין החדש בסיוע עיריית אילת ובעידוד ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, כחלק משיפור השירות לתושבי אילת והנגשת מירב השירותים מפאת המרחק. עד כה נאלצו זוגות אילתים להצפין לבאר שבע או תל אביב על מנת לקיים דיונים משפטיים לשם גירושין. בית הדין הרבני החדש באילת הינו למעשה שלוחה של בית הדין בבאר שבע. נשיא בית הדין הרבני הגדול - הרב דוד לאו: "תפקיד הרשויות ותפקידנו הוא לשרת את האנשים ולהנגיש להם את שירותי הדת, מטרתנו היא לעמול ולהשתדל למען הציבור. מגיע לתושבי אילת לקבל שירות טוב בסמוך למקום מגוריהם באופן ראוי ומכובד. אני מאחל לדיינים שתזכו לשפוט ולהוציא דין אמת לאמיתו". מנהל בתי הדין הרבניים הדיין - הרב דוד מלכא: "תודתי לכל המסייעים למערכת בתי הדין הרבניים במשרדי הממשלה עבור בית הדין באילת. זכתה העיר אילת שהיא השער הדרומי של ישראל שנקבע בה מקום להרכב בית הדין הרבני שיהיה בו תועלת לתושבי אילת והסביבה". סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש בהנהלת בתי הדין הרבניים - שמואל יוסף: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. העמדנו לנגד עיננו מטרה של הקמת בית דין באילת כדי להנגיש ולשפר את השירות לתושבי העיר. עם כניסתו של הרב לאו לתפקיד נשיא ביה"ד הגדול הצגתי בפניו את התוכנית להנגשת השירות באילת, הנשיא נתן את ברכתו והיא יצאה לדרך. השירותים יינתנו באופן מלא בעיר אילת, כאשר חשוב לנו לתת שירות מקצועי ונגיש לכל דורש".
״ברצותינו להיות עיר נאפה על כל המשתמע מכך, אנו פועלים להנגיש את כל השירותים למען תושבי אילת ואנו שמחים על ההזדמנות להנגיש גם את שירותי הדת״ אמר ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי וברך את בתי הדין הרבניים על שראו עין בעין את החשיבות בהקמת בית דין רבני באילת, שיעניק לתושבי אילת את כל השירותים קרוב לבית ויחסוך מהם טרחה וטרטור.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש