"יד שניה" באהבה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 18/9/2019 19:30 ● מה נשמע 618
בחנות קטנה - חנות "יד שנייה", מתנדבות בצנעה 13 נשים מסורות שההתנדבות אצלן בעדיפות ● הן מקבלות לידיהן מתושבי העיר, מהקיבוצים, מבתי המלון ומבתי הספר, בגדים מכל הסוגים ולכל הגילאים, אותם הן דואגות לכבס, לגהץ ואף לתפור במידת הצורך ● גם פריטים חדשים נתרמים לחנות, מחנויות שנסגרו או שלא הצליחו למכור את מרכולתם. הבגדים בחנות נמכרים לקהילה, במחירים סמליים וההכנסות מכך חוזרות ברובן לקהילה. אז אם אתם מרעננים בגדים לפני החג, תביאו את הישנים ותהיו שותפים לתרומה בקהילה
''יד שניה'' באהבה
התנדבות עושים באהבה

חנות "יד שנייה" הממוקמת בסמוך לבית פיליפ מוריי פועלת בעיר אילת כבר למעלה מ - 20 שנים ומהווה זרוע של האגף לשירותים חברתיים בעירייה. את החנות מנהלת, צביה קדמי וכמו המתנדבות, שמאיישות את החנות במשמרות, מידי יום ראשון עד שישי בין השעות 8:00-13:00, היא מודה על כל רגע בו היא נותנת לקהילה והן עושות זאת באהבה. 
כל מי שנכנס לחנות נהנה מהסדר והניקיון במקום, המאפשר חוויית קנייה  נעימה, כמו בכל בוטיק אופנתי. בחנות, היצע רחב של בגדים ופריטים המוצעים למכירה, ביניהם: מעילים, ג'קטים, חליפות גברים ונשים, גרביים, כובעים, תיקים, חולצות מכופתרות, ג'ינסים, בגדי ילדים ועוד. הבגדים הניתנים ו/או הנמכרים הם במצב מצוין ומכבדים את המקבלים והרוכשים. הפריטים נמכרים במחירים סמליים הנעים בין 10 ₪ לפריט עד 40 ₪ לפריט. במקרים מיוחדים, מפנה האגף לשירותים חברתיים באמצעות העובדת הסוציאלית, משפחות מעוטות יכולת, להם ניתנים הפריטים ללא כל תשלום.  בין קהל הלקוחות הבאים בשערי החנות, ניתן גם לראות את תושבי העיר ואורחיה, הנמנים בין חובבי פריטי "יד שנייה", כמו סלבריטאים בארץ ובעולם. 
כל הבגדים הנמכרים בחנות למעט הבגדים החדשים הנתרמים מחנויות, עוברים כיבוס וגיהוץ בבתי המתנדבות, ובגדים הזקוקים לתיקוני תפירה נתפרים, אף הם על ידי המתנדבות באופן שיהיו ראויים לקניה ושימוש. בגדי צמר שאינם ראויים לשימוש, מועברים למועדון 60+, שם פורמים את הבגדים וסורגים מהצמר הממוחזר, בגד חדש וראוי לשימוש. הפריטים המחודשים, מועברים חזרה לחנות "יד שנייה" למכירה. בנוסף, בגדים אשר אינם ראויים כלל לשימוש, דואגות המתנדבות לחתוך לפיסות בד הנמכרות במשקל לגופים עסקיים כגון: תחנות הדלק, חברת ס. נופי ובניו, מפעל האצות, תמנע ועוד. כל זאת, על מנת להגדיל את ההכנסות לטובת הקהילה.
כספי החנות מנוהלים על ידי קרן אילת. חלק מהכנסות המכירה, משמשות לכיסוי הוצאות ואחזקת החנות והיתרה כאמור, חוזרת לטובת הקהילה בתאום עם האגף לשירותים חברתיים. מדי שנה, תורמת חנות יד שנייה מהכנסותיה לטובת רשת המתנ"סים במסגרת פרויקט "להדליק לכל ילד חלום", מלגות לסטודנטים בני אילת, למעונות קהילתיים "אור-שלום" ועוד. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש