זודיאק - על מזלות וסליחות - ספיישל ליום הכיפורים

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/9/2019 08:47 ● מה נשמע 620
לכל אדם באשר הוא ולא משנה הגיל, יש קטע עם הצורך לבקש סליחה ● לפעמים זה האגו, לפעמים הנטייה להפחית מעומס האשמה ולהטיל גם קצת אחריות על הצד השני ● כך או כך מסתבר שגם הזודיאק משחק כאן תפקיד ולכל מזל הדרך הייחודית לבקש סליחה
זודיאק - על מזלות וסליחות - ספיישל ליום הכיפורים

כמה פעמים קרה לכם שידעתם שטעיתם, רציתם להתנצל, אבל משהו מבפנים הקפיא אתכם ומנע מכם לעשות את זה? ולמה דבר כל כך פשוט כמו לבקש סליחה הופך לפעמים לדבר כל כך מסובך ומורכב? הרי גם כשנבקש מהנכד בן החמש להתנצל, הוא יעצור לרגע לחשוב לעיתים יניף כתף לסירוב ולעיתים ימצא דרך מתוחכמת לבוא ולהביע את החרטה שבמעשיו. אבל מהרגע שהתנצלנו, כל הצדדים יחוו מעין היטהרות שאכן הידיעה שאמרנו כן טעיתי אני אשם אני לוקח אחריות אני מתנצל גורמת לנו להרגיש נכון ולדעת שהפכנו לפחות נוקשים ופחות מבוצרים במה שקרה.

 

טלה


הילדותיות התמימה של בני מזל זה לא ממש מאפשרת להם לזכור מה בדיוק הוביל אותם להתפרץ ככה, וגם אם הם מתנצלים, זה רק בשביל לשחרר אתכם מעליהם. אך יש לזכור שכמנהיגים מלידה הם יודעים טוב מכולם שהם צודקים תמיד. אם אתם תתנצלו בפניהם, הם יתנו לכם את הנשמה.

 

שור


הביישנות האופיינית של השוורים יכולה לגרום להם לסגת מהמעמד המתבקש ולסרבל את מושא הבעיה עוד יותר. בעקשנות שיא יצפו שהנפגע יעשה את הצעד הראשון לקראתם ורק אז יגידו את המילה בשקט וללא רגש משכנע, למרות שבקלות תדעו שכוונתם הייתה אמיתית, כנה וישרה.

 

תאומים


בני מזל זה כה קצרי רוח שרק בכדי להעיף אותך מדרכם יהנהנו בראש ויגיד טוב יאללה סליחה, תן גז ובוא נמשיך כלא היה. טוב ליבם יכול לגרום להם להתנצל גם על דברים שלא עשו כלל. הם לא מסוגלים לפגוע באמת, כי כשהם נפגעים הם מיוסרים ונוטים לדבר על פגיעותם ללא הרף. הם לוקחים את החיים במורכבותם ועמוק בפנים הם יודעים להיות סלחנים, בעיקר כלפי עצמם.

 

סרטן


האמת של בני מזל סרטן נוגעת לך בכל נימי הלב. ההתנצלות שלהם תלווה במאפה או ממתק. לרוב הם לא יסתפקו רק בסליחה וינסו מאוד לפצות אותך בהגזמה עד שאתה לא תרגיש נוח שגרמת להם לפגוע בך. ואתם עלולים למצוא עצמכם חשים שלא בנוח למול הנדיבות והחרטה.

 

אריה


האריות כה חסרי אונים כשהם טועים שהסבל מכרסם בהם. כיצד יתכן שברגע נדיר של חולשה הם נלחמו בך שלא על מנת להרוג.... האריה לא אוהב להתנצל. הוא לא אוהב את עצמו נגרר למלחמה, כך שפשוט לו יותר למחוק אותך מהזיכרון ובמלכותיות להתעלם ממך. אם הוא חב לך התנצלות, משמע העמדת אותו במבחן מיותר והוא בגאווה יתרה יתרחק אך אם תעזור לו להתנצל הוא יעריף עליך פיצוי כה דרמתי שכל הסביבה תדע שקיבלת התנצלות של מלך.

 

בתולה


"סליחה"!? מה פתאום. בביקורתיות ובריחוק אתה עלול לקבל מהם מטח של האשמות שאם טרם נפגעת, האמת הדוקרת שלהם תסובב את הסכין עד הסוף. גם אם לא מרוע הם פועלים הרי הם נאמנים לאמת של עצמם. סליחה ספונטנית לא יכולה להתקיים. הם צריכים לעבד בראש כל תסריט אפשרי. התנצלות מנוסחת היטב מטעמם יכולה להישמע כהטפת מוסר מתישה.

 

מאזניים


המאזניים יכולים להתנצל בקלות בפני אדם שאינם מכירים, יגידו סליחה בחיוך כובש וקסם אדיר. אך אם הם צריכים להתנצל בפני אדם קרוב, הצדק יחורר להם את הבטן. והרי בצדק יש שני צדדים למטבע. כשהם יתחילו להציג בפניכם את הצד שלהם וגם את הצד שלכם, הם עלולים לערער אתכם ולגרום לכם לעבור לצד שלהם בקלות. חריפות שכל ולשון הם אלה שיכריעו את כף המאזניים. גם אם יתנצלו אתם לא תרגישו חפים מאשמה.

 

עקרב


רגישותם הרבה מייסרת אותם. הם מסוגלים להפוך עולמות בכדי שתסלחו להם, אבל ינטרו לכם בלב כל מאמץ שדרשתם מהם לבצע ללא רחמים. הם יהפכו בקלות לקורבן של מעלליהם וירגישו מסכנים ממש על כל הקושי שבבקשת סליחה. אם אתם אלה שפגעתם בהם, חשוב שתזכרו לטהר למולם כל צל של ספק מאיים לטווח הרחוק.

 

קשת


לקשתים קשה לסלוח באמת. המוטו שלהם זה חיה ותן לחיות אז איך בכלל הגענו למצב של התנצלויות? נקסט. קרה, אז מה, ממשיכים לשעוט קדימה. לא צריך להתעכב על מה שאירע בעבר. למרבה ההפתעה, הם מסוגלים לנטרל רגשות, לסכם את התרחיש מנטאלית, להבין, ללמוד ולשחרר. אי אפשר למלכד אותם סביב טעויות אנוש.

 

גדי


הגדי לא יודע לשחרר בקלות את האירועים שקדמו למילה 'סליחה'. בני מזל זה לא יכולים לקבל פשוט סליחה. האגו הגבוה לא מאפשר זאת. הגדיים התברכו בעודף גאווה שמונעת מהם התנצלות. הם גם לא יאפשרו לך להתנצל בפניהם. אתה מחוק בשל הטעות שעשית ולא חשוב מי מבין שניכם אשם. הכבוד העצמי שלהם מכריע לטובתם בכל מצב. כמו שקשה לרצות את הגדי, כך גם בלתי אפשרי לפייסו.

 

דלי


היצירתיות של הדליים יכולה להוות מקור השראה גם עבור הטעויות וגם בשל הדרך המקורית ביותר שלהם להתנצל. לא תמיד יהיה איזון בין החטא לעונשו או לפיצוי שבו. הפעולות מאוד לא שגרתיות, והפיצוי שתקבלו עלול להיות גרנדיוזי. בסופו של דבר המהלך האינטליגנטי, המתוחכם והמשעשע שבו תקבלו מהם את ההגדרה היפה למילה 'סליחה' לא תשכח מליבכם לעד.

 

דגים


מי שמכיר ויודע את בני מזל זה עשוי ממש לרחם עליהם כשמישהו פוגע בהם, אבל הכי הרבה אם הם פוגעים בנפש חיה הם אומללים, בוכים, דופקים את הראש ומנהלים עם עצמם שיח מכאיב. קשה להם לצאת מהעצבות ולראות בפרספקטיבה את הפשטות שבבקשת הסליחה. למזלם, טוב ליבם מכריע, והם יעשו ויתור ויתנצלו גם כשאתה הוא זה שטעה מולם, אך לא ישכחו ויתרחקו ממך מאחורי פרגוד של נימוסים טובים לא יהיה ברוגז אבל היה בטוח שלא יבוא שולם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש