סוכנות הבנים - מרכז שירות ומכירת רכבי טויוטה

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 26/9/2019 14:05 ● ערב ערב 2935
חושבים על רכישת רכב חדש או משומש מתוצרת טויוטה? ● צריכים תיקון או טיפול שנתי? ● סוכנות הבנים היא המקום הנכון לעשות זאת ● כאן ילוו אתכם, ייעצו, יסבירו ויענו על כל שאלה הכרוכה בשירות לטויוטה שלכם או ברכישת רכב חדש, יד שנייה וטרייד אין
סוכנות הבנים - מרכז שירות ומכירת רכבי טויוטה

 

ותק, ניסיון, מקצועיות, שירות מכל הלב ומחירים מצוינים 

 

אחד העסקים הוותיקים בעיר בתחום הרכב הוא מוסך הבנים שנפתח ב- 1990 על ידי אייל אוקסנברג ואילן דדון ז"ל. שנתיים מאוחר יותר הצטרפו לקבוצת 'יוניון מוטורס בע"מ', יבואנית רשמית של טויוטה. כיום העסק הוא סוכנות מורשית טויוטה המספקת שירות טיפולים ותיקונים ואולם תצוגה למכירת רכבים חדשים ורכבי יד שנייה והכל בסוכנות בוטיק בה כל לקוח הוא V.I.P.

 


באולם התצוגה המעוצב תוכלו להתרשם ממגוון רכבים חדשים הזמינים לנסיעות התרשמות וממגוון רכבים מיד שנייה  למכירה, והכל בליווי צמוד לאורך כל תהליך הרכישה, כולל נושא המימון והביטוח. גם רכבים מיד שנייה הנמכרים בסוכנות, מקבלים אחריות יבואן ועוברים תהליך השבחה הכולל 155 בדיקות מקיפות. במרכז השירות מוצעים מגוון שירותים, ביניהם שירותי פחחות וטיפול מול חברות הביטוח: ליז פרץ תלווה אתכם מרגע האירוע, דרך תיאום שמאי, מילוי והעברת כל הטפסים הנדרשים ועד לסיום התיקון.
מרכז השירות מצויד בכל החידושים הקיימים ומספק טיפולים, תיקונים ומגוון שירותים כמו הכנה והעברת מבחן הרישוי השנתי, בדיקות חורף, תיקונים וטיפולים. במקום מחסן חלפים מסודר ומרשים, המספק כל מה שצריך כולל צמיגים, מצברים ואביזרים לרכב.

 


כיום אייל אוקסנברג הוא מנהל הסוכנות, גל בתו אחראית לקשרי לקוחות ומשאבי אנוש, וגלוריה דדון (אלמנתו של אילן)  נמנית אף היא על צוות הסוכנות. אווירת המשפחתיות ניכרת בכל ביקור, וכל אנשי הצוות במקום הם אנשי מקצוע מדרגה ראשונה, כולם עוברים במהלך כל השנה סדנאות והדרכות כל אחד בתחומו על מנת ללמוד את כל החידושים בתחום הרכב.
הדגמים הנמכרים ביותר באילת הם הדגמים ההיברידיים. בעלי מוניות רבים וגם לקוחות פרטיים כבר עברו לרכבים היברידיים, ואם אתם חושבים על מכונית חדשה, כדאי שתשקלו רכישת מכונית היברידית המיוצרת בטכנולוגיה חכמה וחסכונית ביותר בדלק!


סוכנות הבנים
כתובת: רח הדייג 3 אילת, טלפון: 08-6333733, 
פתוח: מרכז השירות א-ה 07:00-17:00, שישי 07:00-12:00, אולם תצוגה: א-ה 09:00-18:00, שישי 09:00-13:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש