השכרת משאיות- אופציה חלופי לקניית משאית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/9/2019 18:40 ● ערב ערב 2933
אם אתם עסק בתחילת דרכו שאין לו מספיק מזומנים לרכוש משאיות חדשות, השכרת משאיות היא אופציה מעולה שחוסכת בכסף רב. באמצעות השכרת משאיות תוכלו, לשלם דמי שכירות מופחתים מאשר קניית משאית חדשה, כך שתוכלו לעבוד באופן שגרתי ללא עיכובים או בעיות כלשהן.
השכרת משאיות- אופציה חלופי לקניית משאית

 

מדוע השכרת משאיות עדיפה על פני רכישת משאיות?

 

אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות העסק שלכם או שאין לכם כרגע תקציב מספיק לרכישת משאיות חדשות, השכרת משאיות היא אופציה מעולה עבורכם מכמה סיבות עיקריות שכוללות:

חסכון בתשלומי הביטוח- עם השכרת משאית תשכחו מביטוחי המשאית אשר כוללים: ביטוח חובה, ביטוח מקיף, אגרת רכב ועוד.

אין לכם בכלל אחריות- בכל בעיה שיש לכם עם המשאית מי שאחראי על המשאית הוא לא אתם אלא החברה שהשכירה לכם. כך שבמידה ואתם נתקלים בבעיות יש לפנות לחברה, והחברה תטפל בהם ואם יש צורך אף תקבלו משאית חלופית אחרת.

חסכון בכסף- השכרת משאיות חוסכת לכם בכסף רב. במקום להיכנס להוצאות מיותרות שאין לכם גם ככה כסף לכך, אתם משלמים מחצית מהסכום ונהנים ממשאית טובה ואיכותית במחיר משתלם.

סיבות אלה מוכיחות עד כמה השכרת משאיות משתלמת ביותר במיוחד לעסקים שאין בידם מספיק תקציב לקנות משאיות חדשות לעסק. והיא פתרון מעולה גם לעסקים גדולים שרוצים לחסוך בהוצאות החברה עקב קשיים כספיים אשר נקלעה החברה. ההשכרה עוזרת להוריד את הוצאות המשאית במחצית מהסכום וכך להשאיר את שאר הכסף להוצאות אחרות שיש לחברה.

 

האם השכרת משאיות מתאימה לכל חברה?

 

השכרת משאיות מתאימה לכל סוגי העסקים החל מעסקים קטנים המתקשים בקניית משאית חדשה, עסקים בינוניים שמתקשים לרכוש משאיות חדשות עקב חוסר תקציב, וכן עסקים גדולים אשר רוצים לחסוך בהוצאות העסק. השכרת משאיות עוזרת לחסוך בעלויות מבלי לחרוג בלוחות הזמנים ולעמוד ביעדים כפי שנקבעו מראש, להעריך את הכיוונים שאליהם מתפתח העסק וכן לתכנן נכון את התקציב בהתאם לרצוי והמצוי בעסק.

 

מה חשוב לשים לב בעת השכרת משאיות לחברה?

 

רגע לפני שמחליטים על שירותי השכרת משאיות לחברה חשוב לבצע כמה שיותר השוואות מחירים בין החברות השונות ולראות את היתרונות והחסרונות של כל אחת. כמו כן, לבדוק את הניסיון והמקצועיות של החברה בתחום המשאיות, לדעת בדיוק מה המטרה שאתם רוצים לשכור משאיות ורק בהתאם לכך לבחור את השירות שמתאים לכם. כמו כן, מהן עלויות הדלק של המשאית, זמינות שירותי התיקון של החברה משכירה, אילו סוגי ביטוחים כוללת ההשכרה, מהו מצב המשאית ומהו גילה ועוד. לאחר שתדעו את כל הפרטים הללו תוכלו להחליט איזה סוג משאית מתאימה לכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם ובהתאם לכך תוכלו לשכור אותה. ישנן משאיות אשר מותאמות לטווח הקצר וישנן משאיות אשר מותאמות לטווח הארוך. לכן חשוב לדעת בוודאות מה צריך ולאיזה מטרה האם לטווח הרחוק או לטווח הקצר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש