עורך דין פלילי מומלץ

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/9/2019 18:43 ● ערב ערב 2933
עורכי דין רבים פונים לתחום הפלילי בגלל האתגר שיש בעיסוק בו ומאחר שיש כאן התנהלות מול אנשים ומול רשויות החוק במקביל. התמודדויות הנ''ל מעניינות מאוד וניתן הגיע להישגים רבים עבור חשודים שיסייעו להם בהווה ובעתיד. עבירות פליליות הן מהחמורות הקיימות בגלל שהן עלולות לפגוע פיזית ונפשית באנשים, לגרום להם נזקים שחלקם בלתי הפיכים ולשבש קשות את אורח חייהם. עבירות אחרות הן כנגד המדינה והחברה ועלולות לפגוע ביסודות חיוניים בחברה. משום כך, הרשויות רואות בחומרה כל פעילות עבריינית ונלחמות בהן באמצעות המשטרה, הפרקליטות הראשית, בתי המשפט ועוד. יחד עם זאת, לכל חשוד יש זכויות. חשוד יכול להיקלע לכל התהליך שראשיתו במעצר ואשר עלול להסתיים בבית סוהר.
עורך דין פלילי מומלץ

 

תמיכה כללית ונפשית

 

לכל חשוד הנקלע לסיטואציה מורכבת כדאי לקבל שירותים של עורך די פלילין מומלץ ובעל מוניטין בתחום. הסיבה לכך פשוטה. מדובר על מצב שעלול להפוך עבורו למאסר ממושך ויש צורך להתגונן היטב. במקרים רבים, לא מכירים החשודים את התנהלות המשטרה ויתר הגופים, הם ובני משפחותיהם מבולבלים, סובלים פיזית וגם נפשית וזקוקים לסוג של עוגן להישען עליו. עורך דין אמפאטי ומקצועי מציע את כל אלו ויותר. הוא יכול לסייע בכל שלב.  הוא יבדוק אם המעצר צודק, אם לא נעשו טעויות טכניות ואחרות במהלכו, אם זכויות החשוד נשמרו ועוד. במקרים רבים, הוא יכול לנסות לבטל מעצר או לקצרו, להמירו במעצר בית, להקל בתנאיו ועוד.

 

פעילויות שונות עבור הלקוח

 

פעילות אחרת עבור הלקוח היא ניסיון לבטל כתב אישום ולהמירו בהסדר מותנה אשר במהלכו יודה החשוד באשמה ויתחייב לא לבצע עבירות בעתיד. מדובר, בעיקר, על מקרים מיוחדים ועל עבירות קלות. בתמורה יבוטל כתב האישום והרישום הפלילי יימחק או יוצנע ברשימות המשטרה כך שלא יהיה ניתן להיחשף אליו. הסדרים אחרים הם המרת עבירות פליליות בעבירות מנהלתיות. אלו מקובלים מאוד בעבירות מס. כאן יצטרך החשוד לשלם קנסות ותשלומים אחרים ובתמורה יבוטל התיק הפלילי כולל הרשום הפלילי. זהו הסדר מעולה עבור רבים מהחשודים. רישום פלילי הוא צרה עתידית צרורה מאוד ויכולה למנוע קבלת עבודה, זכייה במכרזים ממשלתיים, הגירה ונסיעות לחו"ל ועוד.

 

ייצוג מקצועי בבית משפט

 

עורך דין פלילי מומלץ יספק שירות מקצועי בבית משפט אם וכאשר יוגש כתב אישום. הוא יטען לטובת לקוחו. יביא עדויות אופי מעולות והמלצות, ימצא תקדימים משפטיים התומכים בו, יזמן עדים ויציג הוכחות שונות מתוך מטרה להוכיח חפות הלקוח. במקרים קשים, הוא יטען לנסיבות מקלות כאשר המאמץ הוא להפחתת עונש ככל הניתן. זיכוי במשפט הוא הישג על שישמח כל לקוח. אבל גם כל הקלה תתרום לרווחתו. כך, במקרה של המרת מאסר בעבודות שירות, מאסר בית, קיצור תקופות מאסר וכדומה. ככל שיינתנו עונשים קלים יותר יוכל הלקוח לתכנן עתיד בהיר יותר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש