טרקלין חשמל - דודו אלקטרוניק אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 7/10/2019 09:02 ● ערב ערב 2936
משלמים פחות – מקבלים יותר ● גם לחסוך – וגם להנות מחוויית קניה בלתי נשכחת: מי אמר שזה בלתי אפשרי?
טרקלין חשמל -  דודו אלקטרוניק אילת

לפני 15 שנה זה קרה - הסניף האילתי של 'טרקלין חשמל - דודו אלקטרוניק' נפתח על ידי האילתי הוותיק דודו לייבוביץ', שכבר אז היה שועל ותיק ומנוסה בתחום מוצרי החשמל שצבר רזומה רב מעבודתו בשק"ם דאז וכן בחנות למוצרי חשמל, אז כמו שאומרים – חשמל זורם בידיו של דודו לייבוביץ'. אי אז, ממש בתזמון מדויק, הגיעה ההצעה מרשת 'טרקלין חשמל', רשת חנויות החשמל הוותיקה במדינה (משנת 1948), להיכנס כשותף פעיל, ומאז הכל היסטוריה והיסטריה, שכן עסק שמחזיק זמן כה רב בשוק, בהנהלתו של דודו, עסק מושרש בנוף המקומי, מראה עד כמה הלקוחות מאמינים בו ובוחרים בו פעם אחר פעם.

 

 

בואו נדבר קצת על טרקלין חשמל בע"מ, שהיא רשת ארצית לשיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית, מהמובילות והוותיקות בישראל. חנויות הרשת פרוסות במרכזי הקניות ובקניונים ברחבי הארץ ומביאות לצרכנים את המותגים המובילים בעולם במחירים הנמוכים במדינה.

הרשת מונה כיום כ- 60 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת.

ב'טרקלין חשמל דודו אלקטרוניק' תמצאו את מגוון המוצרים הגדול ביותר של מותגי החשמל הטובים ביותר בעולם במחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס, ובין היתר: מוצרי חשמל למטבח – מיקסרים, מעבדי מזון ועוד, מכונות ומייבשי כביסה, מגהצים, מוצרי אלקטרוניקה שונים: טלוויזיות ומסכים, מערכות קולנוע ביתיות, מערכות שמע, מערכות גיימינג ועוד, מוצרי מיזוג וחימום לבית, מוצרי טיפוח ועיצוב - קצרה היריעה מלהכיל את השפע שיש כאן.
ב'טרקלין חשמל דודו אלקטרוניק' - צרכי הלקוח הם מעל לכל ודואגים להתאים לו את המוצר המתאים ביותר. זאת כמובן תוך שמירה על רמת מחירים תחרותית, מקצועיות ותודעת שירות גבוהה.

ב"טרקלין חשמל דודו אלקטרוניק' אף פעם לא תישארו לבד. מיטב יועצים מומחים בתחומים השונים עומדים לרשותכם בחנויות, מגובים במומחים ממרכז התמיכה הארצי של הרשת, מבטיחים לכם ייעוץ והדרכה אישית ברמה המקצועית ביותר בישראל.
בעקבות כך שחרטה על דגלה להיות מספר אחת בשירות, 'טרקלין חשמל דודו אלקטרוניק' מציעה מוצרים של יבואנים רשמיים בלבד. זאת בכדי לתת ללקוח חוויית שירות איכותית, מקצועית ופתרון מהיר בכל בעיה.

מחירים אטרקטיביים, מוצרים איכותיים ושירות מהמעלה הראשונה עשו את 'טרקלין חשמל' לרשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה במדינה, מותג מוביל של מקצועיות ואמינות. הרוח המקורית של מייסדיה שהושתתה על הגינות עסקית, איכות מקצועית ושרות אנושי ממשיכה להתוות את דרכה של 'טרקלין חשמל' בכלל ואת 'טרקלין חשמל אילת דודו אלקטרוניק' בפרט.

באילת כמובן – מחירי המוצרים ללא מע"מ. 

טרקלין חשמל דודו אלקטרוניק אילת, מרכז ביג, טלפון: 08-6339927, שעות פעילות: א-ה: 09:30-21:30, שישי: 09:00-15:00, מוצ"ש: חצי שעה לאחר צאת שבת/חג ועד 22:30. 
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש