הפלסטיק אאוט

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 18/10/2019 07:01 ● מה נשמע 622
למעלה מ-40 סוגי בירה ומופעי חינם מידי ערב הוצעו במהלך פסטיבל הבירה שהתקיים השבוע על הטיילת הצפונית ● כחלק מפעולות העירייה להפסקת השימוש בפלסטיק בים האדום, הוצעה גם במהלך הפסטיבל מכירת בירה בכוס רב פעמית ולא נעשה שימוש בקשים
הפלסטיק אאוט

את הכוס הרב פעמית העשוייה פוליקרבונט בתכולה של 360 מ"ל, הוזמנו הבאים לרכוש ב-10 ₪ והיא זיכתה אותם ב-30 מ"ל בירה חינם בכל מילוי. בסך הכל רכשה העירייה 4000 כוסות רב פעמיות ממותגות ששימשו את באי הפסטיבל שנחשב לפסטיבל הבירה הגדול בארץ. בפסטיבל התקיים בעיר זו השנה השביעית, בהפקת קבוצת הפסטיבלים ובתמיכת עיריית אילת ותאגיד התיירות. מלבד הבירות, התקיימו מידי לילה הופעות חיות של אומנים מובילים ולהקות מקומיות: מוניקה סקס, התקווה 6, מונה כמונה וטונה, מוש בן ארי והופעות של להקות מקומיות ביניהן: להקת 26 Roads, להקת RICO'S, להקת המסכות, להקת השחפים, להקת "גרוב רשרש" מארחים את רועי לביא, אפיק איובי ודור לוין מארחים את אודי צברי.  עוד במהלך הסוכות, ייהנו הבאים ממופעים אורקוליים במזרקה המוסיקלית מידי ערב, משמחת בית השואבה בטיילת ומחגיגת הקפות שניות בשמחת תורה (21.10) החל מהשעה 20:00 במרכז הסיטי סנטר.
גם במהלך חג הסוכות ממשיכה העירייה להפעיל את החניון לטווח ארוך לטובת העוברים לסיני זאת על מנת להשאיר חניות פנויות לתושבי העיר ואורחיה. מהחניון הממוקם בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן, תעמיד העירייה רק בימי החג, הסעה חינם מידי שעה עגולה למעבר הגבול. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש