עיר הנופש של ישראל: האם אילת עדיין מבוקשת?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/10/2019 11:20 ● ערב ערב 2936
אם יש דבר אחד שניתן להסכים לגביו הוא שהעיר אילת אכן עיר הנופש הבלתי מעורערת של ישראל, וזאת בשל השילוב המושלם שבין שתי הסיבות הבאות: אין עיר שדומה לה והיא מציעה שלל אטרקציות ייחודיות ומאוד מהנות, כאשר אם נוסיף למשוואה את צירוף העובדות הבאות: היא מאוד מרוחקת, בעלת אווירה רגועה וללא מע"מ, הרי שקיבלתם את התמהיל המושלם עבור החופשה האידאלית.
עיר הנופש של ישראל: האם אילת עדיין מבוקשת?

 

הזדמנות לחסוך וליהנות

 

אז נכון שנמל התעופה שדה דב נסגר ובכך הצטמצמו מספר הטיסות לעיר, אך הנתונים מראים מגמת עלייה בביקוש הטיסות בחודש יולי, אם כי באופן כללי אכן מורגשת ירידה, ועל כן מדובר בהזדמנות להמשיך ליהנות מהעיר הדרומית שמעניקה תחושה של חו"ל ובו זמנית לתמוך בעסקים, וזאת כי הפעם הרבה יותר פשוט למצוא דילים שווים, למשל לינה שכוללת ארוחת ערב. מסקנה? ככול שאנשים יפנימו יותר מהר שישנה הזדמנות לחסוך וליהנות, כך התפוסה תחזור להיות במיטבה. עוד נציין בהקשר לטיסות שחשוב לבחון האם הטיסה הרצויה (שכרגע פחות זמינה בשל ביטול שדה התעופה) אינה מצריכה לרוץ אחר השעון, ולו כי השבת עומדת להיכנס והמטוס זה עתה נחת. כיצד פותרים זאת? בדקו את זמני כניסת השבת בעיר ותתכננו בהתאם את הזמנת כרטיסי הטיסה.

 

סוד הקסם

 

אז מהו סוד הקסם של העיר הדרומית, מדוע אנשים מוכנים לשלם על טיסה הלוך ושוב בנוסף למחיר הלינה במלון, מדוע אנשים נוטים לחזור לאילת בתדירות יחסית גבוהה, ומדוע כאשר אנשים מדברים על חופשה בארץ הם קודם כל חושבים על אילת? ובכן יש לכך כמה סיבות טובות שראוי להציג. ראשית נציין שאילת אינה עיר גדולה ובו זמנית יש בה אינספור אטרקציות לכל המשפחה - אטרקציות מתחום הספורט, מתחום החי, מתחום האקסטרים, מתחום הים, מתחום הטיולים, מתחום המשחקים, פעילויות לילדים וכדומה, כך שרק צריך לנסוע חמש דקות ומגיעים לעוד אטרקציה מהנה שמוסיפה רובד נוסף של הנאה.

 

אווירה רגועה

 

מלבד אטרקציות, גם ראוי לציין את האווירה הייחודית שהעיר מציעה, אווירה שמעבירה אנרגיה רגועה, כך שנדמה שכולם מצויים בחופשה, ולו כי באמת רוב האנשים שפוגשים הינם תיירים. בנוסף, גם הנוף המידי משלים כהלכה את התמונה הפסטורלית. הים האינסופי שמשתלב באופק עם ההרים העוצמתיים נדמה שלקוח מתוך גלויה, כך שזוכים לחוש כחלק מתוך תפאורה - תפאורה של סרט שעוסק בחופשה. אם בכל זאת לא די, הרי שגם מדובר בעיר בעלת רמת שירותיות מאוד גבוהה ואילו הים שזמין בכול נקודה גם כן תורם את חלקו.

 

רווח נקי

 

אם נחזור לשאלה הראשית (האם אילת עדיין מבוקשת?), נציין שהתשובה ללא ספק חיובית, אך אין להתעלם מההשפעה של סגירת נמל התעופה שדה דב, ופה מומלץ לתמוך בעיר הנופש שתמיד הייתה שם עבורנו ואם אפשר להרוויח על הדרך מחירים יותר אטרקטיביים, הרי שמדובר ברווח נקי. עוד נוסיף שגם עתה לקראת החורף מומלץ ביותר לנפוש באילת, פשוט כי היא יודעת להציע חוויה שלמה ומהנה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש