כיצד תדעו מהו מחיר הזהב לגרם ולמה זה חשוב?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/10/2019 13:55 ● ערב ערב 2937
למה חשוב לדעת מהו מחיר הזהב לגרם ואיך ניתן לדעת אותו? מה הכי חשוב לדעת לפני שמבצעים את החישוב? כל התשובות נמצאות בהמשך מאמר זה!
כיצד תדעו מהו מחיר הזהב לגרם ולמה זה חשוב?

 

למה חשוב לדעת?

 

מחיר הזהב הוא לא משהו שחשוב לדעת באופן כללי ויום יומי. אבל יש מקרים, בהם ידיעת המחיר יכולה לעשות הבדל גדול מאוד! הכוונה היא למקרים של מכירת זהב, בהם חשוב לדעת מהו השווי של הזהב שאתם מעוניינים למכור וכתוצאה מכך לדעת גם, האם הצעת המחיר שקיבלתם עבורו היא סבירה ומשתלמת.

 

למה למכור?

 

גם אם אינכם יודעים זאת, יש לכם את כל הסיבות שבעולם למכור את הזהב שלכם. הסיבה העיקרית למכירה שלו היא, שהזהב הוא מתכת יקרה וכל עוד הוא שוכב ללא שימוש, הוא לא יכול לעזור לכם. לעומת זאת, אם תמכרו אותו, תוכלו לקבל תמורתו כסף מזומן, בו תוכלו לעשות כאוות נפשכם.

 

המכירה בפועל

 

תהליך מכירת זהב הוא תהליך קל ופשוט והוא מתחיל בבחירת קונה מהימן. לאחר בחירת הקונה יש לקבוע אתו פגישה ולהגיע אליה עם הזהב שלכם בידיכם. במהלך פגישה זו יתבצע חישוב מדויק של מחיר הזהב לגרם שלכם ותקבלו הצעת מחיר. לאחר הגעה להסכמה על המחיר, תעבירו לידי הקונה את הזהב והוא ייתן לכם תמורתו את הסכום שהוחלט עליו במקום ובמזומן וגם מסמכים, בהם מתועדים פרטי המכירה.

 

חשיבות חישוב מחיר הזהב לגרם מראש

 

לחישוב מחיר הזהב לגרם מראש לפני פגישת המכירה יש חשיבות גבוהה למדי. זאת, על מנת שתוכלו לדעת, פחות או יותר, מהי הצעת המחיר שאתם צפויים לקבל מקונה הזהב. כמובן, יש לקחת בחשבון את העמלה שקוני הזהב לוקחים ולכן חשוב להבין, שמחיר הזהב שתקבלו כתוצאה מהחישוב יהיה שונה מהצעת המחיר שתקבלו.

 

אופן החישוב

 

כדי לחשב את שווי הזהב שלכם יש לבדוק תחילה מהי מידת הטוהר שלו לפי יחידות של קראט. כמו כן, יש לשקול אותו באמצעות מכשיר שקילה עדין במיוחד לקבלת תוצאה מדויקת. בשלב הבא יש לבדוק מהו ערך מניית הזהב בבורסה ולבסוף – יש להכפיל את כל התוצאות האחת בשנייה.

 

שימו לב!

 

היות שחלק חשוב בבדיקת מחיר הזהב לגרם הוא החלק של ערך מניית הזהב בבורסה וערך זה יכול להשתנות בימי מסחר שונים, חשוב לבצע את החישוב האחרון לפני המכירה ביום המכירה עצמו, על מנת שתהיו בטוחים שהערך המחושב הוא העדכני ביותר.

 

הדרך המהירה והיעילה לחישוב

 

במקום שתחילו להסתבך עם חישוב מחיר הזהב לגרם שלכם, באפשרותכם להיעזר במחשבון זהב אונליין, בו הפרמטרים המשתנים כבר מעודכנים וכל שנותר לכם לעשות הוא לעדכן את הפרמטרים הדרושים של הזהב שלכם. מחשבון זה יעזור לכם לקבל את השווי העדכני ביותר של הזהב שלכם ובקלות הרבה ביותר.

אצלנו במרכז ליהלומים בבורסה ברמת גן אנו נותנים שירות של קניית זהב, יהלומים וכלי כסף.

כמו כן אנו מבצעים גם שירות של משכון זהב, יהלומים וכלי כסף כהלוואה.

ניתן ליצור קשר ב 077-441-7808 או באתרנו https://Diamond-Center.co.il


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש