אטרקציות באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/10/2019 19:12 ● ערב ערב 2937
עיר הנופש הדרומית ביותר בארץ מציעה שפע של פעילויות ואטרקציות לכל הגילאים. למרות שאילת נחשבת לעיר קטנה יחסית בהשוואה לערים אחרות ברחבי הארץ, זוהי העיר בעלת אינספור אפשרויות לבילוי. במהלך חודשי הקיץ ניתן לראות ברחבי העיר קבוצות מגוונות של מבקרים כמו קבוצות של צעירים וצעירות בגילאי תיכון, זוגות חברים שהגיעו לבילוי משותף בעיר, טיולים מאורגנים מטעם מוסדות חינוך או חברות, אנשי עסקים וכמובן גם משפחות.
אטרקציות באילת

אם הנכם מתכננים את החופשה הקרובה בעיר, ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות באילת המתאימות לכל קבוצת גיל וייחודית לעיר הנופש הזו.

 

סיור בטיילת של העיר

 

כידוע התשלום באילת אינו כולל מע"מ, ולכן מומלץ לנצל את ההזדמנות כדי לרכוש מוצרים לכם או לחברים. צאו לטיול מהנה ונעים לאורך הטיילת של אילת, בדרך תוכלו לפגוש מספר רב של דוכנים וחנויות המציעות שלל מוצרים מעניינים. הטיילת ממוקמת בסמוך לקו החוף של אילת, כך שההליכה לאורך הטיילת תהיה מלווה בבריזה נעימה המגיעה מהים – שזהו השילוב המושלם עבור כל אחד בעיר הדרומית והחמה הזו.

 

פעילויות אטרקטיביות לכל המשפחה

 

בעידן הנוכחי ההתפתחות הטכנולוגית נמצאת בכל מקום, ומציעה מגוון של פעילויות ואטרקציות מתקדמות. ניתן למצוא באילת מספר מקומות המציעים משחקים אטרקטיביים ומתקדמים כמו משחק הלייזר טאג, משחקי מציאות מדומה, אולם קולנוע מיוחד המעורר את כל החושים ועוד. גם עבור ילדים קטנים ניתן למצוא שלל אטרקציות ופעילויות כמו מתחמי ג'ימבורי ומתקני משחקים לכל הגילאים.

 

ספורט ימי

 

מזג האוויר באילת הינו חמים ונעים במשך רוב השנה, ולכן הדרך הטובה ביותר להתרענן מהחום השורר בחוץ היא באמצעות בילוי במים עם מגוון אטרקציות של ספורט אתגרי המשלב מים. אטרקציה באילת פופולרית במיוחד היא אטרקציה הנקראת "בננות", מדובר על אבוב גדול בצורת בננה המחובר לסירת מנוע ועליו יושבים מספר אנשים. סירת המנוע נוסעת במהירות ובמעגלים במים כאשר היושבים על הבננה צריכים להחזיק מעמד ולא ליפול למים. אין ספק כי מדובר על אטרקציה מהנה לילדים ולמבוגרים הגדושה באדרנלין. נוסף לאטרקציה זו ניתן ליהנות מאטרקציות מים נוספות כמו אופנועי ים, גלישת גלים, קיאקים, מצנח רחיפה ועוד.

 

צלילה בחוף אלמוג

 

אילת ידועה בשוניות האלמוגים היפות ביותר בעולם. מומלץ לא לפספס את החוויה התת ימית המיוחדת הזו, להצטייד במשקפיים ושנורקל ולחזות בנפלאות הים בחוף אלמוג. לצורך הצלילה עם שנורקלים אין צורך בידע מקדים, אלא מספיק לדעת לשחות. מכיוון שהמים באילת הם צלולים במיוחד, ניתן לצפות בדגים השונים ושאר יצורי הים בקלות ובבהירות. אם הנכם אוהבים מים וצלילה, ניתן לקחת מספר שיעורי צלילה במים עמוקים המתקיימים באילת ולחזות בחיים מחת למים באופן מקצועי וחוויתי. כדאי לזכור כי שוניות האלמוגים הינם נכס יקר ערך שיש להגן ולשמור עליו, ולכן ניתן לצפות ביופי האלמוגים ואף לצלם אותם באמצעות מצלמה מיוחדת למים – אך בשום אופן לא לגעת או להוציא אותם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש