עומדים לעצב מטבח בבית חדש? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/11/2019 11:12 ● ערב ערב 2939
כשעליכם לעצב מטבח בדירה או בית בתהליך בניה, כל האפשרויות פתוחות בפניכם
עומדים לעצב מטבח בבית חדש? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

אחד מהדברים הכיפיים ביותר בתקופה שבה אתם בונים את ביתכם החדש, הוא השלב של עיצוב הפנים. עוד הרבה לפני שתיכנסו למגורים בתוך המבנה, יהיה עליכם לעצב מטבח, סלון וחדרים באופן שישמש אתכם, כדיירי הבית, בצורה המתאימה ביותר לחיי היום יום. המטבח מהווה את החדר המרכזי של הבית, מקום בו כולם נפגשים במהלך השבוע – והוא מתחם שהופך לחלק בלתי נפרד מההתנהלות השוטפת. ההתאמה של העיצוב בחדר זה, לרבות מקומות האחסון ומיקום המכשירים החשמליים – אל האופן שבו אתם אוהבים להשתמש במטבח, תגרום לו להיות החדר האהוב עליכם וליהנות מכל רגע של שהות בו, בין אם כסועדים ובין אם כבשלנים.

 

איך לעצב מטבח בסגנון ספציפי

 

כדאי לדעת שכל עבודה של עיצוב מטבח יפהפה ופרקטי, מתחילה מתכנון מקדים ומושקע במיוחד. מדובר בתיאום בין כמה אנשי מקצוע שהם האדריכל, מעצב הפנים וכמובן הנגרים המבצעים את העבודה עצמה. כאשר אתם נעזרים בשירות של אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, תקבלו תוצאה יפה ואיכותית במיוחד, משמע מטבח שיחזיק מעמד לאורך שנים. סגנון עיצוב הינו עניין מאוד נזיל, במיוחד בתקופה שלנו – בה ניתן לשלב סגנון מודרני במטבח כפרי מבלי להתבייש. קבלת ייעוץ מקצועי והבנה באשר לאופן שבו החזון יכול להפוך למציאות בשטח בתוך הבית שלכם, תעזור לכם ולאנשי המקצוע לתכנן ולבנות את המטבח המושלם והמסוגנן היטב.

 

מה עושים אם הדירה קטנטונת ואין מקום לכל הפריטים שרציתם?

 

לפעמים אתם עשויים לרצות לבנות מספר גדול של ארונות אחסון, מגירות, מדפים שונים ומשטח עבודה ענקי, אך הדירה עצמה קטנטנה ומתחם המטבח מצומצם עד מאוד ואיננו מאפשר את התקנת כל הדברים הללו. סדנת נגרות מקצועית בשילוב תכנון יסודי של האבזור והפריטים שכן ניתן להכניס לחדר המטבח, תאפשר לכם לשלב כמה שיותר מהרצונות הראשוניים בשטח, בתוך המתחם. בנוסף, בנייה ויצירת פתרונות אחסון חכמים ומשוכללים, תאפשר לכם לוותר על חלק מהארונות שרציתם בתחילה, תוך שאתם מקבלים מקומות מספיקים להכנסת כל הציוד הנדרש.

 

כמה עולה לעצב את המטבח מחדש במסגרת שיפוץ?

 

ישנם מי שעומדים לעצב את המטבח שלהם שלא במסגרת תהליך של בניה, אלא כחלק משיפוץ קומפלט שהם מעניקים לדירה וותיקה. לעיתים ניתן להשתמש בעיצוב הקיים ולשנות אותו מעט ולעיתים מדובר בהסרת כל המטבח הישן ובניה של מטבח חדש לגמרי. כך או כך, העלות של פרויקט כזה יכולה להיות בטווח רחב של מחירים, זאת בהתאמה לגודל הפרויקט והמורכבות שלו. כאשר אתם עובדים עם אנשי מקצוע מיומנים שיודעים לאמוד באופן מדויק את עלויות העבודה, לא תהיו מופתעים אלא תדעו תוך כדי התהליך את העלויות הצפויות, מה שכמובן יותאם לתקציב שלכם וימנע אי נעימויות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש