איך בוחרים קבלן מפתח באילת?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/11/2019 08:29 ● ערב ערב 2940
מחפשים קבלן לבניית בית פרטי באילת? האם שמעתם על האפשרות של קבלן מפתח? מה זה אומר קבלן מפתח ואיך בוחרים קבלן מפתח באילת? בשורות הבאות ננסה לספק את כל התשובות לכל השאלות שעשויות להטריד אתכם סביב סוגיה זו.
איך בוחרים קבלן מפתח באילת?

 

מה זה קבלן מפתח?

 

תהליכי בנייה הם מעצם טבעם, תהליכים מורכבים המערבים שורה של אנשי מקצוע. זה מתחיל עם אדריכל שמכין את תכנית הבנייה, מהנדס שמאשר אותה, קבלן ביצוע שאחראי על הביצוע כולו, שורה של קבלני משנה והעובדים שלהם ולרוב גם מפקח בניה, מומחה בהוצאת היתרי בניה, מהנדס בדק בית ועוד. כשאתם מזמינים דירה חדשה מיזם, היזם אחראי על גיוס כל הגורמים המקצועיים הנדרשים וניהול הפרויקט כולו. כאשר אתם בונים את הבית שלכם בעצמכם, האחריות היא כולה שלכם ואתם צריכים למעשה לאתר ולבחור כל אחד מאנשי המקצוע הללו. קבלן מפתח הוא קבלן שמספק לכם את כל הפונקציות המקצועיות הנדרשות תחת קורת גג אחת ולמעשה מנהל עבורכם את הפרויקט כולו.

 

בחירת קבלן מפתח באילת

 

סביר להניח שעד כה לא שמעתם על המונח הזה, קבלן מפתח, ואם כן, הרי שעדיין מדובר בביטוי שלא רבים מכירים. הסיבה לכך היא שמרבית הקבלנים פשוט לא מספקים את השירות הזה וזה אומר שכאשר אתם ניגשים למשימה של בחירת קבלן מפתח באילת, המבחר שעומד מולכם צפוי להיות מצומצם מאוד. בכל מקרה, להלן מספר אלמנטים שכדאי להקפיד עליהם בבחירת קבלן מפתח:

  • קבלן מפתח אמור לספק לכם את כל הפונקציות המקצועיות ואת כל היכולות המקצועיות, כך שלמעשה הוא לוקח על עצמו את כל ניהול הפרויקט,  ולכן מומלץ לבחור בחברה מובילה בתחום כמו קבוצת עידן קבלן מפתח לעבודות בניית וילות ובתים פרטיים
  • יש מרכיב אחד שאתם רוצים להשאיר מחוץ לידיו של קבלן מפתח וזהו פיקוח הבניה. את מפקח הבניה אתם רוצים לשכור בעצמכם ולשלם לו את שכרו בעצמכם, שכן תפקידו יהיה לפקח על הקבלן וכל יתר אנשי המקצוע. אם אתם נתקלים בקבלן מפתח שמתעקש להביא איתו מפקח בניה משלו, סביר להניח שעומד מולכם אדם לא אמין ואתם לא רוצים לעבוד איתו.
  • מרכיב נוסף שאתם רוצים להשאיר מחוץ לידיו של קבלן מפתח הוא מרכיב בדק הבית בתום הבנייה. גם במקרה הזה, הגורם הבודק, בודק למעשה את עבודתו של קבלן המפתח ולכן הוא לא יכול להיות הנציג שלו.
  • המלצות חוות דעת מקצועיות יכולות לסייע לכם מאוד בבחירת קבלן מפתח באילת, וכדאי למצוא כמה שיותר כאלה מחברים, בני משפחה, מכרים, שכנים, מהנדסים, אדריכלים, אנשי מקצוע בענף הבניין ואפילו ברשתות החברתיות.

בחירת קבלן מפתח באילת יכולה להיות מאוד מאתגרת בגלל מספר האפשרויות המצומצם, אך מצד שני זה גם אומר שלא תצטרכו לעבוד יותר מדי קשה באיתור קבלני מפתח ובביצוע אין ספור השוואות בין עשרות קבלנים פוטנציאליים לפרויקט שלכם.

קבוצת עידן  10+ שנות ניסיון בבניית בתים פרטיים


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש