איך בוחרים ביטוח לחופשת הסקי הקרובה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/11/2019 20:00 ● ערב ערב 2940
ישראלים רבים אוהבים לצאת לחופשות סקי בארץ ובעולם. כיום חופשות כאלה מתאימות גם למסגרת המשפחתית בהן תוכלו לצרף את הילדים ובני הנוער לחופשת סקי חלומית. בני הנוער יוכלו להתנסות בחוויות סקי שונות המציעות: סנובורד, סקי, אופנועי שלג ועוד
איך בוחרים ביטוח לחופשת הסקי הקרובה?

הילדים הקטנים יוכלו ליהנות ממשחק בשלג, בניית איש שלג, לימוד סקי למתחילים ואף עלייה על הרכבל. חשוב מאד לשים לב כי למרות ההנאות המרובות ישנן גם סכנות של החלקה או שבר חלילה. לכן, מומלץ לבטח את כל המשפחה בביטוח נסיעות מתאים לפעילות זו. מה ההבדל בין ביטוח נסיעות לחו"ל  לבין ביטוח נסיעות רגיל? כדי לכם לקרוא.

 

ההבדלים בין סוגי הביטוחים השונים

 

ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק מעטפת של כיסויים למבוטח הן בהיבטים רפואיים והן בהיבטי הכבודה, ביניהם: תרופות, טיפולי חירום לשיניים, הוצאות אשפוז והוצאות נוספות, הריון עד שבוע שניים עשר שאובחן בחו"ל, ביטול או קיצור נסיעה, כיסוי הכבודה במידה ואבדה ועוד. כאשר יוצאים לחופשת סקי בחו"ל, צריך לרכוש הרחבת ביטוח הנקראת: "ביטוח סקי" או "ביטוח ספורט חורף" הכוללת התייחסות לסיכונים הנובעים מעיסוק בפעילות זאת כגון: שיזוף יתר, עצמות שבורות וכדומה. כמו כן הפוליסה מתייחסת להיבט של הטסה חזרה לארץ במקרה של פציעה.

 

אילו מרכיבים בביטוח  משפיעים על העלות?

 

עלות הביטוח מורכבת ממספר מאפיינים ביניהם: יעד הנסיעה, גילאי המבוטחים, מצבם הרפואי ומשך תקופת ביטוח נסיעות לחו"ל. ניתן להוזיל את עלויות הביטוח בוויתור על כיסוי לחבות צד שלישי וכיסוי לשירותי חילוץ. כמו כן, ניתן להרחיב את הפוליסה לכיסוי עבור קיצור או ביטול נסיעה, כבודה וכמובן ספורט חורף או ספורט אתגרי והריון עד שבוע שלושים ואחת. רכישת ביטוח מותנית בהצהרת בריאות המתארת את המצב של המבוטח. במידה ומהמבוטח מעוניין לרכוש הרחבה להחמרה במצב רפואי קיים עליו לצרף אישור החתום על ידי הרופא המטפל. כמו כן חשוב לשים לב כי לא ניתן לבטח מטופל אם מטרת הנסיעה הינה קבלת טיפול רפואי.

 

האם ניתן לבטח אנשים בעלי מגבלות רפואיות?

 

אנשים בעלי מוגבליות רפואית  אשר מצבם מורכב ומוגדר כמחלה בה נדרש המטופל להשגחה או טיפול בתקופת היציאה לחו"ל או בשישה חודשים שקדמו לנסיעה יצטרכו לדווח  על מצבם הרפואי באופן תדיר ולרכוש הרחבה לביטוח הנקראת ביטוח מצב רפואי קודם. ישנן חברות ביטוח שלא יאפשרו למבוטח לרכוש הרחבה לספורט חורף או ספורט אתגרי מכל סוג שהוא כמו: טראק, סנפלינג, קפיצת בנג'י ועוד בשל מצבו הרפואי הקיים ובפרט אם חלה החמרה במצב המבוטח בששת החודשים האחרונים. ישנן חברות אשר מתייחסות לפרק זמן של שלושת החודשים האחרונים שקדמו לנסיעה.

 

ביטוחם של ילדים ונוער בחופשות סקי

 

כיום ניתן לרכוש הרחבה לספורט חורף ברכישת פוליסה משפחתית. פוליסת הביטוח כוללת כיסוי הוצאות בהטסת הילד לארץ, כיסוי הוצאות מלווה וכדומה. כך תוכלו לטוס ביחד עם הילדים לחופשת סקי נפלאה בראש שקט. חשוב לציין שהטסה רפואית חזרה ארצה תתאפשר רק במידה ונמצא כי היא הכרחית מההיבט הרפואי. כמו כן ההטסה מתבצעת בשירות מטוסים רגיל או בשירות מטוסים מיוחד (כלומר אמבולנס אווירי) ליווי צוות רפואי בהתאמה למצבו הרפואי של יתאפשר בתנאי שנדרשת התערבות רפואית במהלך הטיסה.

לסיכום, חשוב לבטח את עצמנו ואת בני משפחתנו בביטוח נסיעות  לחו"ל שכן הביטוח מהווה רשת ביטחון במקרים להם נזדקק לטיפול רפואי או פיצוי כספי בגין אובדן נזק או גניבה לרכושנו.  שוב לבחור בחברת ביטוח יציבה, אשר תיתן מענה 24/7 בשעת הצורך. בטרם רכישת תעודת הביטוח בחנו האם זו מתייחסת לעיקר הסיכונים ומציעה כיסוי מלא גם למצבים קיצוניים. כמו כן בדקו את תקרת הכיסויים שמעניקה חברת ביטוח הכשרה. נאחל לכם נסיעה טובה ובטוחה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש