האחים אוזן על פרויקט היוקרה החדש באילת: ''תמיד מנסים לחדש''

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/11/2019 08:31 ● ערב ערב 2942
חברת האחים אוזן קיבלה אישור להקמת פרויקט חדש ברובע 2 באילת - והיוקרה נוטפת ממנו: קרבה לים, בריכות במרפסות וסטנדרט גבוה הם רק חלק מהדברים שהופכים את הפרויקט הזה למיוחד
האחים אוזן על פרויקט היוקרה החדש באילת: ''תמיד מנסים לחדש''
אילת מתחדשת בפרויקט יוקרה חדש (צילום: CANVA)

נדב רייפר | 24.11.2019

 

העיר אילת עומדת להתחדש בפרויקט יוקרה שהעיר עדיין לא ראתה כמותו. 104 יחידות דיור, בבניינים של שבע דירות בלבד בכל בניין, ובהן גם פנטהאוזים מפנקים עם בריכות במרפסות הפנטהאוזים  ודירות גן מרהיבות. את הפרויקט החדש תקים חברת הבנייה הוותיקה "האחים אוזן".

 

בחברה מרוצים מהפרויקט שקורם עור וגידים. "קיבלנו אישור לבנות במקום הכי יפה בעיר", מספר יורם אוזן, מבעלי חברת הבנייה, "מדובר בשכונה בתולית שעדיין לא נעשתה בה בנייה עד היום". פרויקט היוקרה, שזכה לשם "אוזן SEA", נחשב לבשורה עבור משפרי הדיור באילת, וגם אלה שמעוניינים לעבור אליה.

 

מה מיוחד בפרויקט הזה, לעומת פרויקטים אחרים בעיר?

 

אילת אינה עיר חדשה בכל קנה מידה, ונבנו בה לא מעט שכונות ובניינים, אך יורם אוזן מתעקש שמדובר בפרויקט שעדיין לא נראה כמותו בעיר. "מדובר בפרויקט שנבנה סמוך לים, בשכונה חדשה שעדיין לא בנו בה. הדיירים בפרויקט הזה יוכלו ליהנות גם מהקרבה לים ומהבריזה, וגם מנוף להרים ועקבה השכנה ממזרח - משום שמסביבם כל הבניה היא צמודת קרקע. גם בעיר ותיקה שכבר ראתה הכל - אנחנו תמיד מנסים לחדש", אומר.

 

 

"זה לא הפרויקט הראשון שאנחנו בונים באילת", הוא ממשיך. "בנינו כבר ברובעים 6, 10 ו-11. אנחנו אוהבים כל פרויקט שעשינו, ובכל זאת, עכשיו יש הרגשה של משהו ייחודי. הדירות בפרויקט החדש עומדות בסטנדרטים גבוהים מאוד. הענקנו תשומת לב מירבית לעיצוב חללים פתוחים וזורמים, כדי שהדיירים העתידיים יהנו מתחושת מרחב מקסימלית ומנוף יפהפה".

 

"אין הרבה דברים שמשתווים לבילוי רגוע בבריכה במרפסת" | הדמיה אוזן SEA (צילום: יח"צ)

 

"למרות שכל הדיירים יהנו מבנייה יוקרתית עם תשתיות מתקדמות, הרי שמי שיגור בפנטהאוזים יהנה ממשהו שלא רואים כל יום - בריכה במרפסת", מציין יורם אוזן בחיוך רחב. "אין הרבה דברים שמשתווים לבילוי רגוע בבריכה במרפסת, עם נוף לים ולהרים, בסוף יום ארוך". לאחר שהוא אומר את הדברים האלה, יורם מציג בפני את המפרט העשיר של הדירות השונות, כדי להדגים עד כמה לקחו האחים אוזן בחשבון כל פרט ופרט.

 

מה יחכה לשאר הדיירים שלא יגורו בפנטהאוזים?

 

"אמנם להם לא יהיו בריכות במרפסות, אבל הדירות שלהם יהיו מפנקות גם כן. כמו שנתנו דגש על החללים המשותפים, הדירות עצמן מעוצבות עד אחרון הפרטים. הן יהיו נוחות מאוד, והמפרט שלהן יהיה מפנק ועשיר מאוד", מתאר יורם את יחידות הדיור שמתוכננות לקום בפרויקט. "רמת הגימור של כל הדירות יהיה גבוה מאוד וקפדני ברמות הכי קטנות". יורם פותח בפני את התכניות של כל הדירות שעתידות לקום במקום, רק כדי שאוכל להיווכח במו עיני בדברים שהוא אומר.

הדמיה של פרויקט "אוזן SEA" (צילום: יח"צ)

 

מהן התכניות של החברה בעתיד?

 

"אנחנו ב'האחים אוזן' תמיד מסתכלים קדימה, ומתכננים את הפרויקטים הבאים שלנו. יחד עם זאת, אנחנו לא שוכחים את הפרויקטים שנמצאים בתכנון ובהקמה, וגם את אלה שכבר נמכרו. אנחנו דואגים ללוות את הרוכשים והדיירים בכל השלבים, כדי שיבינו שלדירות שלנו יש אבא ואמא, ויש להם על מי לסמוך", מציין יורם אוזן.

 

בשורה התחתונה, כמה תעלה דירה בפרויקט?

 

"מחירי הדירות יחלו ב-2.5 מיליון ש"ח, תלוי בסוג הדירה". לדברי האחים אוזן, המחירים האלה משקפים את ההשקעה של החברה למען הדיירים העתידיים שיזכו לגור בפרויקט.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש