שבוע פתוח לצעירים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 27/11/2019 09:05 ● מה נשמע 628
גם השנה, מרכז הצעירים בעירייה פתח את שעריו בפני צעירי העיר והציע להם שבוע פתוח עמוס וגדוש בפעילות ● השבוע נפתח בשיח צעיר עם ראש העיר במסגרתו נפגשו הצעירים עם ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי ודיברו איתו על תעסוקה, אקדמיה, בעלי חיים ובכלל על איכות חיים
שבוע פתוח לצעירים
קיבלו תשובות מגוף ראשון. מפגש הצעירים עם ראש העירייה

שיח נוסף התקיים עם סגן ראש העירייה הצעיר - מתן בארי. המשך השבוע הוקדש להתפתחות האישית של הצעירים, עם הרצאות וסדנאות בנושאי חיסכון ופנסיה, ביטוחים והשקעות, וכן בכל מה שקשור לשיפור עצמי - פרזנטציה, מיתוג עצמי, סטיילינג אישי ועוד. במהלך כל השבוע, עמד צוות מרכז הצעירים לרשות הצעירים והוריהם וייעץ בנושא זכויות חיילים משוחררים, זכויות ומלגות לסטודנטים, זכויות לצעירים עם מוגבלות ועוד. עוד במהלך השבוע הפתוח ציינו במרכז הצעירים את חג הסיגד של יוצאי אתיופיה בישראל, באירוע שכלל הרצאה נודדת של ברהנו טגניה - כתב הפלילים של חדשות 12 על דרכו המרתקת "ממרכז הקליטה לפריים טיים הישראלי" וערב אותנטי של אמנות, מאכלים ומנהגים של בני העדה האתיופית באילת. השבוע ייחתם במוצאי שבת הקרובה (30.11) עם ההצגה "שיחות עם הברמן" שתנדוד לפאב הדובים המקומי. 
זו השנה השלישית שהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יוזם ומוביל את "שבוע פתוח" במרכז צעירים, במטרה להגדיל את החשיפה של מרכזי הצעירים ברחבי הארץ, בקרב קהלי היעד (צעירים מגיל 18 עד 40). גם השנה, מרכז הצעירים בעיריית אילת הכין לצעירים שבוע מרתק ומהנה, חשוב ומועיל – כך שכל מי שהגיע למרכז צעירים במהלך השבוע זכה לקבל מידע מעניין וחשוב להתפתחות האישית, נהנה מתרבות צעירה, פגש צעירים כמוהו והכיר את צוות המרכז שפועל כל השנה למען הצעירים בעיר. 
"חיזוק החברה הצעירה בפריפריה הוא יעד" אמר אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והוסיף: "הצעירים הם מנוע הצמיחה שמייצר קהילה חזקה ומנהיגות מקומית ואין כל סיבה שצעיר שגר בפריפריה לא ייהנה מאירועי תרבות ופנאי ממש ליד הבית, בדומה לצעירים במרכז הארץ. על כן, המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל הקים למעלה מ-60 מרכזי צעירים המעניקים לצעירים בפריפריה מענה מקיף בתחום פיתוח קריירה ויזמות, פנאי וקהילה ובמהלך השבוע הפתוח יתקיימו במרכזי הצעירים מגוון פעילויות ייעודיות שיאפשרו לצעירים להיחשף למה שמחכה להם לאורך כל השנה במרכזי הצעירים וליהנות משלל פעילות ממש ליד הבית".


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש