יהדות - פרשת תולדות

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/11/2019 09:49 ● מה נשמע 628
השבוע היינו עדים למקרה היסטורי חסר תקדים – מדינת ישראל נגד ראש הממשלה המכהן. כל כתב אישום שמוגש כלפי כל אדם במדינה, הגדרתו החוקית היא מדינת ישראל נגד פלוני. אפילו בדו"ח תנועה אם תסתכלו למעלה תראו מדינת ישראל נגד האדם שקיבל את הדוח. זהו תקדים בהחלט מסוכן ומבייש >>
יהדות - פרשת תולדות

 

פרשת תולדות


השבוע היינו עדים למקרה היסטורי חסר תקדים – מדינת ישראל נגד ראש הממשלה המכהן. כל כתב אישום שמוגש כלפי כל אדם במדינה, הגדרתו החוקית היא מדינת ישראל נגד פלוני. אפילו בדו"ח תנועה אם תסתכלו למעלה תראו מדינת ישראל נגד האדם שקיבל את הדוח. זהו תקדים בהחלט מסוכן ומבייש. מסוכן כי 2 אנשים בפרקליטות יכולים להחליט שהם מחליפים ראש ממשלה שנבחר על ידי רוב העם, בבחינת התנקשות משפטית, ומבייש מפני שכל התיקים שנפתחו או שכלל לא נפתחו  נגד ראשי ממשלה קודמים שהיו מושחתים פי 100 יותר מכל ראש ממשלה אחר במדינת ישראל "לא הבשילו" לכתב אישום. די לנו אם אזכיר את "פרשת העמותות הפיקטיביות" של אהוד ברק , ופרשת "האי היווני" של אריאל שרון אשר בעקבות הראיות החד משמעיות שהיו כנגדו החליט לבצע את הגירוש מגוש קטיף על מנת שהתקשורת והפרקליטות השמאלנית תאתרג אותו ותמנע את העמדתו לדין, כפי שאכן קרה לבושתנו ולחרפתנו. אני אינני חסיד שוטה של נתניהו אך אני מוכרח לומר לשבחו של האיש, הוא הרי יודע שהדרך הכי קלה עבורו להימנע מכתב אישום ומקבלת הגנה מלאה של התקשורת היא על ידי כך שהוא יחתום "הסכם שלום" עם המחבלים ויפקיר לידיהם חלקים נרחבים מארץ ישראל בתוספת פירוק של אי אלו התנחלויות "סוררות" וגירוש מאות משפחות של מתנחלים. או אז היינו קוראים ושומעים את כל פרשני ואבירי הצדק מהשמאל שיסבירו לנו שעבור זוטות כמו שמפניה וסיגרים אין עילה להעמיד לדין ולעצור את תהליך השלום המבורך. ולמרות שנתניהו יודע שזאת הדרך הבטוחה להינצל מהרדיפה של הפרקליטות כלפיו , עם כל זאת הוא לא פועל בדרך המסוכנת הזאת , ועל כך מגיעים לו חיזוקים וחיבוקים מאיתנו. לו חלילה בנימין נתניהו ייכנע לפרקליטים הדורסניים ע"י כך שיפנה את כיסאו תמורת סגירת התיקים, הוא יפתח פתח מסוכן ומפחיד לכל ראש ממשלה מהימין שיפחד לבצע מדיניות ימנית מחשש שיתפרו גם לו תיקים. לכן נתניהו חייב להיחלם על חפותו , ואנחנו אנשי הימין , הרוב של היהודים במדינה, חייבים לגבות אותו. ובפרט שהחוק קובע שלכל אדם עומדת חזקת חפות עד שיורשע בדין.  
השבת נקרא בתורה על לידתו ומעלליו של עשיו הרשע. כאשר חז"ל רוצים לתאר רוע מוחלט הם מדברים על עשיו הרשע, עד כדי כך גדולה הייתה רשעותו של עשיו שחז"ל אומרים – אפילו כשכתוב בתורה על משהו טוב שעשיו לכאורה עשה – תדע לך שהייתה לו כוונה רעה. לא לחינם "זכה" עשיו הרשע להיות הסבא של עמלק. חז"ל במסורת שקיבלו ממשה רבנו דור אחרי דור, יורדים לעומק האמיתי של כל פרט בתורה, בבחינת חוקרי כליות ולב והם יודעים להסתכל מעבר למסכה שמציג עשיו הרשע. שלמה המלך אומר במשלי : " כסף סיגים מצופה על חרס – שפתיים דולקים ולב רע " וחז"ל דורשים את הפסוק הזה על עשיו הרשע שכלפי חוץ הוא היה נראה צדיק יסוד עולם – היה לו זקן ארוך ( הוא היה איש שעיר ) היו חליפות יקרות ( בגדי חמודות ) הוא היה יודע לדבר באופן רהוט משכנע וסוחף ( "שפתיים דולקים " ) כלפי חוץ הכל היה מושלם אצלו , אבל בפנים , הלב שלו הוא " לב רע " . כל מה שהוא היה עושה זאת רק התחזות לצדיק וצידקות מזויפת , כל הדרשות חוצבות הלהבות שלו על צדק ויושר והגינות ומדינת חוק ואין אזרח שהוא מעל החוק וכולם שווים בפני החוק ואסור לתת לשחיתות להרים ראש – הכל צביעות אחת גדולה , וזאת מפני שאת כל הטפות המוסר הללו דורש האיש הכי מושחת בעולם . עשיו הרשע – טול קורה מבין עיניך.


חדשות אילת - ערב ערב באילת