היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/11/2019 10:33 ● ערב ערב 2943
כל אירועי התרבות לתאריכים 28.11-4.12
היכל התרבות
צילום: יינות אילת

 

מועדון הסרט הטוב - מי אתה חושב שאני

 

בעידן הווירטואלי בו אנו חיים, מצד אחד הרבה יותר קל ליצור מערכת יחסים עם אנשים זרים שקודם לכן מעולם לא היינו מעזים לפנות אליהם, אולם מצד שני הריחוק של האפליקציות והאתרים השונים גורם לתחושת בדידות על אף השפע הרב. התסריט המתוחכם של הבמאי סאפי נבו וז'ולי פייה לקח את הנושא הרלוונטי והעניק לו טוויסט מעניין בדרמה רומנטית שחורגת ממגבלות הז'אנר.

העלילה עוקבת אחר קלייר (ז'ולייט בינוש), אישה בת 50 שבעלה עזב אותה למען צעירה ממנה. היא מתחילה קשר עם מאהב צעיר בשם לודו ומחליטה לפתוח פרופיל פייסבוק של צעירה בת 25 כדי לרגל אחריו. אלכס (פרנסואה סיוויל), חברו הצלם של לודו, מתאהב בפרופיל הפיקטיבי וקלייר מתחילה בקשר וירטואלי איתו מבלי לגלות לו את זהותה האמיתית. העניינים כמובן מסתבכים כשהוא דורש פעם אחר פעם להיפגש עמה.

יום שלישי, 3.12.19, שעה 19:05, בתיאטראות אילת.


 

נחים ביחד - מרתון האנטי מרתון הראשון

 

מי מחברינו האילתים רוצה להצטלם לסרטון בינלאומי על העיר אילת? כל מה שצריך לעשות הוא להגיע ללגונה המזרחית בבגדי סתלבט, בגדי ים ומה שמתאים לאוהבי החופש בשישי 29.11 בין השעות 09:00-11:00 ולהנות מרביצה מהממת בשמש וקוקטיילים על חשבון הבית

בפעם הראשונה בעולם - אירוע 'אנטי מרתון' לצד המרתון המדברי.

בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה במספר התיירים המשתתפים באירועי הספורט במדינת ישראל כתוצאה מפעילות שיווקית ענפה. כעת, לאחר שספורטאים חובבנים רבים מרחבי העולם מכירים את ישראל כיעד ספורטיבי אטרקטיבי, זיהה משרד התיירות שישנו קהל יעד שלם שלא מתחבר לריצה ולצד עידוד המתחרים, יש דרישה מקהל זה גם למנוחה. לכן בחר משרד התיירות להפיק קמפיין פרסומי בינלאומי לקהל 'העצלנים' תחת הכותרת 'אנטי – מרתון'.

אלו שיבחרו להשתתף ב'אנטי – מרתון' יזכו להגיע אל מתחם מנוחה מפנק שימוקם בלגונה המזרחית בעיר וכולל פינות ישיבה ומנוחה, בר קוקטיילים ופעילויות שונות. הקליפ שיצולם באירוע יהפוך לקמפיין פרסומי חדש של המשרד במטרה למשוך קהלים נוספים לביקור בישראל. המשרד מזמין את תושבי העיר להגיע אל המתחם ולהיות חלק מהקמפיין שיעלה ברחבי העולם.

שעות פעילות המתחם יום שישי בין 9:00-11:00. הכניסה חופשית.


 

חגיגות סוף הגדיד - הפנינג חגיגות התמרים בערבה

 

צילום: חיים יפים

הרשות לפיתוח הנגב ותיירות 'בדרך הערבה' חוגגות את סוף עונת הגדיד בסוף שבוע לכל המשפחה. בואו להכיר, לטייל, לשחק ולטעום מפריו המתוק של עץ התמר.28-30 בנובמבר 2019

אחרי שסיימו החקלאים לגדוד את צמרות עצי הדקל וכל האשכולות עמוסי הפרי הורדו מהעץ, זה הזמן לחגוג את סיום העונה עם שפע פעילויות לכל המשפחה

שלושה ימי כיף וחווייה בערבה:

סיורים ייחודיים במטעים, ארוחות ערב בשטח, טיולי שקיעה, פארק אתגרי, הפנינג העפת עפיפונים, מתחמי סדנאות יצירה, דוכני אמנות מקומית, סיורים לפרדס הפומלות כולל טעימות, הכנת עוגיות באמצעות אנרגיית השמש – כל אלה ועוד מחכים לכם בהפנינג חגיגות התמרים בערבה.

ביום חמישי, נצא להעיף עפיפונים מעל דיונות סמר וכשירד הערב, נצא לחפש עקבות בעלי חיים ופעילי לילה בחולות. בתום הפעילות ניסע למטע התמרים של קיבוץ אליפז, שם תוגש ארוחת ערב בליווי מוזיקה ישראלית. במטע המואר יוכלו הילדים לטפס על אפרונים וכלים חקלאיים שונים ולהרגיש חקלאים.

ביום שישי, נצא לסיור במרכז הפיתוח החקלאי האזורי, נשמע על החידושים בתחום חקלאות המדבר, נכיר גידולים מיוחדים, נטעם מהפרי שמשגע פילים - המרולה, ונהנה מטעימות של בירה או ליקר תמרים, גלידת תמרים, סיידר תפוחים ותמרים, עוגיות ממולאות תמרים ופרי עץ הדקל על סוגיו השונים. בשעות אחר הצהריים נצא לסיור שקיעה בפארק תמנע - נמלא בקבוקים בחול צבעוני ונקבל את השבת באזור האגם.

בשבת החל מהשעה 10:00 נגיע להפנינג סוף עונת הגדיד שיתקיים בלב מטע תמרים של קיבוץ אליפז ויהווה את שיא החגיגה בצבעוניות ייחודית. ההפנינג ישלב, בין היתר, פארק אתגרי (חבלים בין התמרים, אומגה וקיר טיפוס) לכל המשפחה, סיורים אל פרדס הפומלות וחממת 5 החושים, תחנות העשרה בנושאים מגוונים - בנייה באדמה, אנרגיה סולארית, מעגלי תופים ועוד. בנוסף, יוצבו דוכני מזון, שוק אמנים (אמני האזור מציגים תכשיטים, ציורים, פסלים ועוד), זולה מרכזית למנוחה, מוסיקה מדברית, הפעלות ומשחקים, יצירה מכל חלקיו של עץ התמר ועוד.

מחיר מיוחד לתושבי אילת.

לפרטים והזמנות – חפשו בפייסבוק: www.gonegev.co.il.

מרכז מידע והזמנות "דרך הערבה" – 08-6616976, tayaroot@gmail.com.

לתוכנייה המלאה:  https://aravaway.co.il/events/????/.  


 

אירועי אהבה ליין - שבוע היין של אילת

 

צילום: יינות אילת

יקבים מרחבי הארץ מגיעים לעיר השמש הדרומית לשבוע של טעימות יין ושלל אירועים קולינריים ומוסיקליים. מסיבת רחוב סוחפת, עשרות מוסיקאים, תצוגת אופנה ויינות משובחים, ערבי גבינות ויין, סומליירים מתארחים במסעדות ועוד. 1-6 בדצמבר 2019

עשרים יקבים מרחבי הארץ, גדולים וקטנים, ידרימו לאילת לשבוע של אירועים שכולם אהבה ליין טוב ולקולינריה איכותית, בהשתתפות מסעדות העיר, בתי מלון, חנויות יין וסופרמרקטים.

לשבוע, שמתקיים ביוזמת 'יינות אילת' בשיתוף תאגיד התיירות אילת, יגיעו נציגי היקבים כרמל, רמת הגולן, הרי גליל, רקנאטי, טפרברג, ברקן, תבור, קדש ברנע, פלטר, מטר, טוליפ, מאיה, פלם, סוסון ים, קסטל, בת שלמה ודלתון ואף היינות המיובאים של חברת שקד ויציגו את יינותיהם בשלל אירועי השבוע ובסדרת מבצעים והטבות על קניית והזמנת יין במסעדות, בתי מלון וחנויות המשקאות בעיר.

אירוע הדגל של השבוע יהיה מסיבת רחוב ענקית ומדליקה, עם דוכני יין ואוכל, תצוגת אופנה צבעונית ו- 42 מוזיקאים שיעלו על הבמה בזה אחר זה בהרכבים שונים וינגנו מוזיקת Woodstock winery, בהם יהודה קיסר האגדי.

האירוע יתקיים ביום שישי, ה-6.12 החל מהשעה 12:00, ברחוב הבורסקאי באזור התעשייה אילת.

עלות כניסה - 50 שקלים, כולל כוס יין וטעימה אחת.

 

בין האירועים הנוספים שיתקיימו:

3.12 – ערב גבינות ויין בליווי מוסיקה חיה מול הים בחוף ציון.

4.12 – סומלייה הזהב - 5 מסעדות מובילות - לה קוצ'ינה, פסטורי, פאגו פאגו, המפלט האחרון והמחבוא של אדי יארחו סומליירים לערב של יין וקולינריה משובחת.

4-5.12 – אירוע פופ אפ בוטיקי – גינת היין הקסומה של 'יינות אילת' תיפתח לקהל ותציע תפריט מאכלים מיוחד, תפריט יינות מרענן ומוסיקה חיה.

למידע נוסף: https://eilat.city/.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש