תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 27/11/2019 19:29 ● ערב ערב 2943
טיפ לילידי השבוע כוכב התקשורת ממשיך במסעו לאחר תקופה של עצירה ונסיגה בבית תת המודע שלכם ולכן זה הזמן להתחבר לרגשות הפנימיים והעמוקים שלכם, עד אשר תגיעו לידי החלטה
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
Photo by Josh Rangel on Unsplash

 

קשת

הכוכב המשפיע על כספים ושמו וונוס מבקר אצלכם ומשפיע על המצב הכלכלי שלכם בצורה כזו שאתם מנסים לעשות את המקסימום על מנת להרוויח, אך נראה שישנה עצירה מסוימת שאין לכם עליה שליטה. רק כחודש לאחר יום ההולדת תתחילו להרגיש טוב יותר, להצליח ולראות שתוכניותיכם מתחילות להתגשם. בעוד כחודש ייכנס כוכב השפע לבית הכספים שלכם ויביא עמו התחלות חדשות.

 

גדי

בשבוע הקרוב, עדיין ימשיך להיות כוכב התקשורת מרקורי במקום המורכב מהיכולת שלכם להניע את עצמכם קדימה ביחסים חברתיים ועובדה זו משפיעה עליכם לחיוב. זה הזמן לקדם מערכות יחסים שלעיתים חשבתם שגוועו להם, והנה אתם מוצאים את עצמכם מתגעגעים לקשרים שהיו ואף מוכנים להתפשר עבורם. שינויים מאוד משמעותיים עוד מצפים לכם, במידה ותרצו להתקרב לאנשים חדשים.

 

דלי

אתם, ילידי המזל, עלולים למצוא את עצמכם במרכז העניינים מבחינה מקצועית ולעיתים אף מבלי שהתכוונתם לכך. הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה של עשייה גורם לכם לצורך לעשות דברים בצורה ישירה ועניינית בדרך כזו שאין לכם רצון להקשיב לזולת. זה הזמן לא לוותר לאחרים, אלא ללכת בדרך שלכם ולהוכיח שאתם צודקים. ייתכן שבדרך זו תאלצו להוכיח שאתם מתכוונים בכל מאודכם לשנות ולהשתנות.

 

דגים

כוכב היחסים הבין אישיים וונוס נמצא כיום בבית המקושר עם כל נושאי היחסים החברתיים שלכם ולכן זה הזמן הנכון לבדוק מהם הגבולות שלכם, כאשר אתם מספרים על עצמכם לאנשים קרובים ולעיתים אף רחוקים. ייתכן ובפרק הזמן של החודש הקרוב יעלו אצלכם תחומים שתאלצו להתמודד עם מה שאתם חווים, מבלי לטייח לעצמכם את העובדות והנסיבות. זוהי תקופה מצוינת לבילויים ועשייה חברתית.

 

טלה

מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לשדרג את מערכות היחסים שלכם על רקע מקצועי. בזמן האחרון יש לכם רצון לפתח את עצמכם למקומות חדשים שבהם יש מקום בעיקר להתפתחות אישית באופן שבו תוכלו למצב את עצמכם גם מבחינה מקצועית. יש בכם צורך פנימי לכבוש עולמות חדשים, ואתם נמצאים בתקופה שבה האנשים שייכנסו לחייכם יעזרו לכם בתוכניותיכם.

 

שור

בית השותפויות והזוגיות שלכם מתעורר השבוע לחיים ולמעשה כך יהיה במשך כל החודש בגלל העובדה שהכוכבים מארס וגם מרקורי (עשייה ותקשורת) מבקרים אצלכם בבית זה ומעוררים אצלכם את הצורך להתחדש בתחום האישי על מנת להוכיח את יכולותיכם. האנשים הקרובים בסביבה בה אתם חיים יהיו מוכנים לבוא לעזרתכם בכל מה שתבקשו מהם לעשות, ולכן יהיה זה הזמן הנכון לבדוק שיתופי פעולה.

 

תאומים

הכוכב המזוהה עם המזל שלכם היה בנסיגה בתקופה האחרונה בבית העבודה ולכן עכשיו משהתיישר, המתח הפנימי שלכם מתחיל לפוג ואתם מרגישים שאתם בהתחלות חדשות. השבוע גם כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס לבית העבודה שלכם ויעניק לכם תקופה של חודש לתנופה בתחומי העניין שלכם. חשוב מאוד עבורכם לבדוק מהו הדבר הנכון והחשוב ביותר עבורכם לעשות, בפרק זמן זה של ביקור כוכב מארס.

 

סרטן

החודש הקרוב יהיה מאוד אינטנסיבי עבורכם בנושאי עבודה ובריאות, בגלל העובדה שהשמש בשמיים מפעילה תחומים אלה. נראה שאתם עובדים קשה מדי ולכן האנרגיות שלכם נמצאות בירידה. העובדה היא שהשמש בשמיים גורמת לכך שיש לכם צורך להבליט את היכולות שלכם, אך מצד שני העובדות הן כאלה שאתם חייבים בשלב הזה לקחת פסקי זמן למנוחה ופחות לעסוק בתחומי הקריירה.

 

אריה

אתם מתקרבים לתקופה שהיא מאוד אינטנסיבית בנושאי בית, משפחה וילדים ולכן אלה הם ימים של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. אתם רוצים להרגיש שהגעתם להישגים בתחום המשפחתי ולכן חשוב מאוד שבתקופה זו שמתחילה עכשיו תוכלו לחשוף את רגשותיכם העמוקים ביותר כלפי הקרובים לכם שעדיין יש לכם מה להגיד להם, אך אתם מעכבים זאת בגלל החשש לפגוע.

 

בתולה

הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המזוהה איתכם מתאושש לאיטו לאחר תקופה של נסיגה. יהיה זה הזמן הנכון עבורכם להחליט מה אתם רוצים לעשות ואת מי לשתף בתוכניותיכם. מומלץ לכם לבדוק עם הסובבים לכם מי חושב כמוכם ומי מוכן לשתף איתכם פעולה בתוכניות שלכם, כדי לשדרג את הסביבה בה אתם חיים. עשו לעצמכם את המאזן הפנימי והאישי ובהתאם לכך תנהגו.

 

מאזניים

כוכבים משמעותיים נמצאים בשמיים בבית המשפחה שלכם, כך שנראה שאתם עסוקים עם האנשים הקרובים לכם וחושבים כיצד אתם יכולים לחזק את הקשרים והיחסים הבין אישיים שלכם. עובדה זו מלמדת על ריבוי עשייה ולעיתים אפילו שלא לצורך. היכולת שלכם לפעול בשלב זה חזקה יותר מהרגיל, ולכן הגיע הזמן שלכם למנף את תוכניותיכם ולנסות להוציאן לפועל. הדבר ייקח קצת זמן, אך אתם במקום הנכון.

 

עקרב

אתם רגישים ומודאגים יותר מתמיד וזאת בגלל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי שיצא מהנסיגה במזל שלכם, גורם לכם לרצות לדבר יותר ולשחרר נושאים מעיקים בתחומי החיים השונים. מאחר ואתם מאוד פגיעים ורגישים בתקופה זו, הרי שלא תוכלו להחזיק דברים בבטן וחשוב מאוד שתוציאו החוצה את כל רגשותיכם ובמידת הצורך אם אתם זקוקים לשיחות מחזקות, זה הזמן ליצור אותן.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה

אסטרולוגית.

 

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש