וואפל פלאפל - מי שלא אכל - חבל!

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 11/12/2019 09:30 ● ערב ערב 2945
חצי שנה עברה מאז פתח אביחי אוחנה, המנצח האילתי של 'האח הגדול', את המסעדה שלו שהביאה לאילת את הלהיט הכובש את עולם האוכל הטבעוני ● את הוואפל פלאפל. אילתים רבים ואורחים מן הצפון כבר לא צריכים הסבר מהו וואפל פלאפל, ואת העובדה שהוא מזון טבעוני בריא נטול גלוטן. אבל למי שעוד לא יודע: הוואפל פלאפל הוא בעצם פלאפל הפוך. "לוקחים מסת פלאפל שאנו מכינים לפי מתכון שלנו, עם תבלון שלנו ● מסה נקיה מגלוטן, ומכניסים אותה למכשיר הוואפל הבלגי לשלוש דקות. כשזה מוכן, יוצרים בוואפל כיס וממלאים אותו בתוספות ● הסלטים והטחינה ●שבדרך כלל נכנסות לפיתה יחד עם הפלאפל. מקבלים כיס עשוי מעיסת פלאפל בתפקיד הפיתה כשהתוספות בפנים ● ועל ידי כך חוסכים את הטיגון ואת השמן
וואפל פלאפל - מי שלא אכל - חבל!

בשנת 2016/17, נכנס אביחי אוחנה, האילתי בן ה-27, לבית 'האח הגדול' ויצא ממנו כזוכה במקום הראשון בתוכנית הריאליטי הטלוויזיונית הפופולרית ביותר בטלוויזיה הישראלית.

ה"תוכנית הזו שינתה את חיי", אומר אביחי, "מצאתי בבית האח את מעין אשכנזי, איתה מצאתי זוגיות ואהבה ויחד איתה עברתי להתגורר בהרצליה. בין לילה הפכתי לסלב וקיבלתי הזמנות להשקות, ותוכניות טלוויזיה החלו לזרום אלינו מכל עבר. בתוך כל המהומה של חיי ידוען הצלחתי לבנות הרצאה המגוללת את סיפור חיי ואיך יכול מישהו כמוני, שכמעט ולא רואה, לחיות חיים מלאים ושלמים. אני מרצה במקומות רבים, ואני תמיד מקווה שבכל מקום בו אני מרצה מישהו שומע אותי, מפנים ומצליח להתגבר על המגבלה ממנה הוא סובל. וכל אותו זמן הטרידה אותי המחשבה מה הלאה? ואז זרק גיסי המתגורר באילת את הרעיון לפתוח 'וואפל פלאפל' באילת והחלטתי להקים בעיר, שעדיין אני מרגיש שהיא העיר שלי, מסעדה טבעונית שבה יגישו את הוואפל פלאפל שנולד בטורונטו והפך  ללהיט עולמי, ובנוסף יגישו בה מגוון גדול של מנות טבעוניות נטולות גלוטן.

ידעתי מניסיוני שאין באילת מקום שמגיש רק אוכל טבעוני, בריא וטעים והחלטתי לפתוח מקום כזה - הרעיון עלה ועד מהרה קרם עור וגידים והפך מרעיון למסעדה טבעונית מצליחה שמנהל אותה אחי הצעיר נתן".

 

 

מתכוון לפתוח סניפים נוספים?


"הכוונה שלי היא לפתוח רשת ארצית של 'וואפל פלאפל'. כל אחד יכול להכין את המנה הזו, אין פטנט על אוכל, אבל לכל רשת סודות התבלון והכמויות שלה. והחלום שלי הוא רשת ארצית שכל מי שאוכל אוכל טבעוני יוכל למצוא בה מגוון גדול של מאכלים".

 

מה עוד מגישים ב'וואפל פלאפל'?


"מנות טבעוניות רבות נטולות גלוטן. לדוגמה:
מנות חומוס עם תוספות חמות שונות כמו: גרגרים, פטריות, חומוס עם חציל, חומוס עם כרובית וחומוס עם פול.
סלטים מצוינים: סלט קינואה אדומה, סלט ישראלי ועוד.

לארוחת בוקר תקבלו כאן פיתה עם עיג'ה, שהיא לביבת ירק עירקית טעימה במיוחד.

ולקינוח - מלבי מדהים בשלושה טעמים – הטעם הרגיל, טעם פטל וטעם רימון".

 

ומה קורה בחורף?

 

"בחורף מחכים לכם ב'וואפל פלאפל' מבחר מרקים חמים וגם קוסקוס. מנת מרק תעלה לכם רק 22 ₪ ואילו מנת קוסקוס - 32 ₪. המרקים מתחלפים – בכל יום מרק שונה, לעומת זאת קוסקוס מגישים כאן מדי יום".

 

 

רעבים?

 

רוצים משהו טעים מהיר ולא יקר ועל הדרך גם טבעוני ובריא? הגיעו ל'וואפל פלאפל' ותנו לנתן לפנק אתכם בכל מנה שתבחרו מתוך התפריט.

 

המקום כשר בכשרות הרבנות אילת. יש כ- 20 מקומות ישיבה בחלל הפנימי ויש כמובן טייק אווי ומשלוחים.
מיקום: המוצר 17 (צמוד לניצת הדובדבן).
פתוח: ימים א-ה 10:00-18:30, וביולי-אוגוסט - עד 20:00. בשישי - פתוח עד 14:30. המקום נגיש לנכים, יש חניה ויש חניה לנכים. 
טלפון: 053-4242120.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש