ורד אסתטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2010 08:53 ● ערב ערב 2464
ורד-קוסמטיקאית פרא-רפואית
 ורד אסתטיקה

מיתוסים בעולם של יופי, טיפים לשמירה על עור הפנים...



השוק מוצף במוצרי טיפוח ועמוס במוצרי קוסמטיקה, כאן המקום לעשות קצת סדר בבלגן....

מוצרים טובים הם בהכרח יקרים:


לא נכון, שוק מוצרי הטיפוח מגוון ונמכר בקשת רחבה של מחירים משתנים והצרכים מבוססים על סוג העור, גנים תורשתיים. מטרת טיפוח העור שלנו שונה מאחת לשנייה, לכן אין כל קשר למחיר המוצר, וקרם יכול להיות יקר או זול ויעיל באותה המידה.

כמות המים שאנו שותים משפיע על עור הפנים.


בהחלט כן, שתייה מרובה של מים מסלקת רעלים שונים מהגוף ומוסיפה לחות טבעית לעור הפנים, הכמות המומלצת ליום היא בין 12-15 כוסות. הקפידי לשתות מספיק מים והתוצאות הינן מהירות ותרומתן לעור הפנים מעולה..

אוכל שמן גורם לפצעונים.


משפט זה הוא נכון באופן חלקי כי יש השפעה במידה מסוימת למה שאנו מכניסים לפה לבין עור הפנים.
מחקרים מראים שמתח רב ומתאי עור מתים שחוסמים את הנקבוביות גורמים לחוסר חמצן לעור ומכך לפצעונים ואקנה.
אכילת ירקות ופירות טריים בהחלט יתרום לגוון עור בריא יותר.

טיפוח עור לקוי בשנות העשרה ישפיע על העור לאורך השנים.


העור זוכר הכול- שיזוף לא מבוקר, חוסר בשעות שינה, אלכוהול, עישון, גלולות וכל אלו משפיעים על עור הפנים, נכון שכרגע העור נראה מתוח וחלק, אבל בעוד מספר שנים העור יזכור את הנזקים והדבר יבוא לידי ביטוי בקמטים ובפיגמנטציה על עור הפנים.

החלפת מוצרי קוסמטיקה בתדירות גבוה מזיקה לעור הפנים.


לא נכון, רעיון זה הוא של סוכני המכירות, שוק מוצרי הטיפוח תמיד מתחדש ומתעדכן בקצב מסחרר, לכן אין כל סיבה לדבוק במוצר מסוים למשך שנים, כאשר העור מתבגר ומשתנה עם הזמן יש לו צרכים שונים, וכן שינויים במזג האוויר ולכן יש להתאים מוצרים שונים ונכונים יותר.

עור יבש ומוזנח גורם לקמטים.


לא תמיד נכון, הקמטים נוצרים משילוב של נתונים ביולוגיים פנימיים כגון ירידה בכמות הקולגן, גנטיקה משפחתית וגורמים חיצוניים כגון חשיפה מוגברת לשמש. הופעת הקמטים מגיעה עם הגיל ומתעצמת עם חשיפה מוגברת לשמש לא מבוקרת וללא הגנה, קמטוטים בזווית העיניים ובזוית הפה הינם סימן משמעותי לגבי עתיד העור, לכן טיפוח לקוי יכול להוביל לעור עייף וללא חיים.

קרם יום יכול לשמש גם כקרם לילה.


לא נכון. לקרם הלילה יש חשיבות יתרה מקרם יום, ביום העור זקוק להגנה מפני קרינה וזיהום אוויר, אך בלילה חילוף החומרים איטי יותר והעור מצוי במנוחה לכן יש חשיבות במתן הזנה וחידוש אנרגיה לעור, יש למרוח את קרם הלילה בסמוך לשעות השינה על מנת להחזיר את האנרגיה והחיות לעור.

בהצלחה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש