טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2010 08:58 ● ערב ערב 2464
רחל ארז
טארוט

סיפור אמיתי-מחדר עבודתה של קוראת בקלפים, יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט
נסתרות הן דרכי האל, לכן יש לשים לב כיצד להתפלל.
הסיפור הזה יוצא דופן מפאת המיקום בו קרה ונוצר הרומן הבלתי אפשרי כמעט. ובודאי שהוא בלתי מוסרי, כיוון שהרומן נוצר בבית הכנסת ביום כיפור בין עלמה יפה לגבר נשוי שהגיע לביקור בארץ ובא להתפלל בבית הכנסת השכונתי של העדה הפרסית. בית כנסת של בית ילדותו זימן לו סיפור חוצה יבשות כאשר העלמה לא עמדה בצום והתעלפה ברחבת בית הכנסת. הרופא, ממש כמו בסרט הגיח, ואני חייבת לציין, שעל פי דבריה - במלוא הדרו. הרופא היפהפה שחי שנים רבות בארץ אחרת, נמשך כמעט מיד לחברת ילדותו, ביתו של בעל המכולת השכונתית.

את הגברת פגשתי בדיעבד אחרי קרוב לשני עשורים מאז כשהיא נשואה לאותו רופא פרסי וחיה עימו במדינה זרה. הקלפים שלה סיפרו מיד על סיפור עם קארמה גורלית בלתי נשלטת מצד שניהם. הקלפים סיפרו על תלאות נפש אדירות ששני האנשים האלו חוו טרם היכרותם המעמיקה כזוג ומי אנו שנשפוט אם ככה כנראה נגזר משמים.

ומעשה שהיה כך היה. הוא טיפל בה והלך מיד בצאת יום הכיפור לבקרה בבית אמה. התפתחה ביניהם ידידות ומשיכה שהם, לטענתה, לא נתנו לה ביטוי עד אשר נפטרה אשתו באורח מפתיע. "ככל שקשה להאמין", היא אומרת, "כשהבורא רוצה שיקרה משהוא, הכול מסתדר לכיוון. אני מגדלת איתו את ביתם ויש לנו ילד משותף. נכון שלקח לנו שבע שנים עד שנפגשנו שוב אבל את יום הכיפורים הזה אני לא מצליחה לשכוח, כיוון...", ופה היא נעצרת, בוכה ומבקשת לדעת האם הכול קרה כיוון שהיא התפללה בסתר ליבה שהוא יהיה שלה. "לא ידעתי שהוא היה נשוי ואולי הבורא שמע את תפילתי ולכן אשתו חלתה, ומה את מבינה זה על המצפון שלי? וחוץ מזה אין לי עם מי לחלוק זאת. הוא אדם נפלא ואנו כל שנה עורכים לה סעודה, ומשתדלים לעשות הכול טוב, אבל אצלי יש אשמה שאני לא מצליחה להתגבר עליה, כאילו נשמעה תפילתי. כשהוא רכן מעלי ובא להרים אותי, מיד כשפקחתי את עיניי וראיתי אותו ידעתי שהלב שלי שייך לו". קוראים יקרים, היום עדיין אפשר לראות את הזיקוקים שיש לה בעיניים כשהיא מדברת עליו. למעט זאת שהסברתי לה שיש להם קלפים שמספרים על החלטות גורליות בלתי נמנעות, שהביאו לתוצאה הסופית שלהם... מה יכולתי להגיד.

שתהיה לכל הקוראים גמר חתימה טובה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש