זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2010 09:15 ● ערב ערב 2464
רחל ארז-ייעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט. חיזוי באמצעות קלפי הטארוט איזו שנה מצפה לכם.
זודיאק

מזל טלה- מלך המטות


השנה מאופיינת בכך שדפוסים והרגלים ישנים מפנים מקומם לתדרים חדשים, פרקטיים יותר, אשר מניבים תוצאות חד משמעיות. בעבודה אתם עולים על גל גבוה וחזק שלמעשה סולל את הדרך לשנים הקרובות.
החל מהחודש הבא ועד אמצע פברואר יתכנו שינויים בנושא מעבר בית או שיפוץ. התחום הזוגי מבטיח חיבור יוצא דופן במהותו, חיבור אנרגטי - רוחני. השנה הכוח של בני הזוג והכוח שלכם יוצר עוצמה משולשת ומנוע פנימי עצום שיאפשר לבצע שינויים ללא חשש. לקראת יום הולדתכם תתכן סוגיה משפטית או נושא של ניירת מול הממסד- מומלץ לכם להיעזר באיש מקצוע. לסיכום, נראה כי בשנה זו הטלאים מגביהים עוף ולומדים לפתור מהלכים מתוך בגרות וראייה מרחבית וכוללת.

מזל שור-מלכת המטבעות


השנה מאופיינת אצל השוורים על ידי המתנה עיקשת לכך שהשינוי יווצר מאליו. השורים עתידים לקצור את פירות עמלם ולומדים לקבל ולהעניק לעצמם חופש בחירה ותנועה. תוכניות כלכליות יוצאות אל הפועל כבר בראשית השנה. בסביבות חודש יוני תתכן חתימה על הסכם מכירה או רכישה של נכס. התהליך מבורך ומוביל לערוץ שונה במהותו. השנה אתם נחשפים לצורת חיים אחרת בכל הקשור לגוף-נפש. סוגי טיפולים שתבחרו להתנסות בהם מולידים אצל מרביתכם אנרגיה צעירה ורעננה. לסיכום, מובטחת לשוורים שנה המניבה צורת חיים שלוה יותר ופעילה מאוד.

מזל תאומים-נסיך החרבות


השנה התחושה שתלווה אתכם היא הצורך לשנות כיוון למצב של לקיחת אחריות. לא עוד קורבן של נסיבות והישענות על העבר אלא לידת גישה חדשה לעתיד אחר. האינטואיציה הבריאה שלכם תחסוך אצל רובכם אובדן או הפסד כספי בסביבות חודש יוני. זוהי שנה המאפיינת בהורות ומיסוד יחסים. המושכות עוברות אליכם ואתם מהדקים קשרים. השנה צפויה זרימת כספים מכל מקור אפשרי. זוהי שנה מבורכת עבורכם. יתכן שבסביבות חודש ינואר, יגיע ממונה חדש לעבודה, אתם עשויים לעבוד עם אדם או נושא חדש- תחביב שתגלו. בסביבות מרץ יתכן שינוי שיבוא לקראתכם מתוך היכרות חדשה ונראה כי תזוזו עם השינוי.

מזל סרטן-מלך הגביעים


עד לחודש פברואר נראה כי אתם רק אוספים נתונים ומתגבשים בקשר לתחום הכספי ולהשקעה לתווך הארוך. גם החלפת רכב עולה השנה על הפרק ומומלץ לכם לבצע את השינוי לפני חודש אפריל. כבר בחודש ינואר יגיעו שינויים מדמות ההורים או הילדים לכדי שינוי בשגרת יומכם. בתחום העבודה אתם צפויים לקחת החלטות הרות גורל. לקראת חודש מאי תוכלו להבין את עוצמת השינויים הרגשיים שהינכם מובלים לקראתם. בסביבות יום הולדתכם הנושא הזוגי מקבל משנה כוח אצלכם וצפויה החלטה עצומה וחיבור ענק. בד בבד, נראה כי הנכם לוקחים על עצמכם פחות אחריות על הסביבה הקרובה. השנה מאופיינת ברובה בצמיחה ואנרגיה ילדותית בריאה.

מזל אריה-מלכת המטות


ההגדרה 'מלכים' מאפיינת בהחלט את האריות בשנה זו. הבלבול סביב תחום העבודה מפנה את מקומו לדרישה לקבל תפקידי מפתח. חודשים אוקטובר נובמבר טובים עבור כל סוג של מיסוד קשר והידוק יחסים רומנטיים. בחודשים אלו כדאי לבדוק את תנאי השכר ומומלץ לשים לב אם אתם מקבלים את מה שמגיע לכם על פי חוק. שנה זו מאופיינת על ידי הסרת ספקות. אתם צועדים בבטחה במסלולים מוארים ואתם נכנסים רק לתוך דלתות פתוחות. החל מחודש אפריל ועד לימי ההולדת שלכם תתכן התמודדות בריאותית מעיקה הבאה ללמד אתכם שיעור חשוב, בעזרתו אתם צפויים לשחרר ולהרפות. תוכניות כלכליות מקבלות תפנית לקראת חודש יוני, ויתכן שתבחרו לשמור את כספכם זמין ולא להשקיע לתווך ארוך. השנה מאופיינת בכך שאתם מצליחים לשנות דרך.

מזל בתולה-נסיך המטבעות


מובטחת לבתולות שנה המאופיינת בפשפוש נוקב בטעויות העבר כך שבשלושת החודשים הקרובים אתם מתנתקים ממה שלא מתאים לכם ויוצאים למסע שנמשך עד חודש דצמבר. מילות המפתח השנה אצל הבתולות הינן- מודעות עצמית וקבלת החלטות מתוך גמישות מחשבה. קיים תדר של פריון והריון, לימוד נושא מסוים מוביל לנושא אחר שיפתח מקורות הכנסה חדשים. שינוי ומעבר עיר עולה על הפרק בזמן הקרוב. יתכן ותבצעו שינויים בעקבות עבודה. לימודים שוב על הפרק. מובטחת שנה מאוד יצירתית ונעימה. שיתוף ושותפות שוני ושינוי שייחלתם לו זמן רב.

מזל מאזניים-מלך החרבות


נושאים של כספים והשקעה מעסיקים אתכם בחודשים הקרובים. אין להתפתות לבצע עסקות מהירות. האינטואיציה בשיאה ויש להקשיב לה. החל מחודש נובמבר ישנו מוטיב מנחם ומפנק בכל הקשור לתנאי המגורים והאהבה. השקעה כספית שהשקעתם בעבר תניב תוצאות מאוד מפתיעות. יחסים מעיקים מפנים מקומם ליחסים קלילים ומהנים. נסיעות ולימודים מלווים את המאזניים לאורך כל השנה. אומנות ויצירה כובשים כל רגע פנוי. פרסום ותהודה צפויים מתוך תכונה שניחנתם בה.
לסיכום השנה מאופיינת למאזניים בעשייה יתרה ולימודים. הינכם מתחילים שנה יצירתית ומתגמלת.

מזל עקרב-מלכת הגביעים


השנה מאופיינת בכך שהעקרבים החל מיום הולדתם משחררים פחדים ששיתקו את חלומותיהם הכמוסים. נראה כי אתם צועדים בבטחה לקראת פעולות המובילות אתכם לכל סוג של התעוררות ותגמול. התחום הזוגי נראה מבטיח כמו נושאי העבודה, נראים חוזים והסכמים מתוך מה שעמלתם לקראתו.
אתם מתמודדים עם קנאה בתחום העבודה אך בסמוך ליום הולדתכם יצא המרצע מן השק והגלגל יתהפך לטובתכם. לעקרבים מובטחת השנה חזות ממגנטת במיוחד.
לכל אלו שהתמודדו עם בעיות משקל, השנה תביא שינוי ותובנות. אי הבנות מכל סוג כמעט, באות על פתרונן מתוך שקט פנימי והבנה. כל סוגי מערות היחסים מקבלות תנופה והידוק הקשר מתוך בגרות ובשלות. מובטח לכם תפקיד ניהולי השנה ומילות המפתח הינן- אחריות ובגרות.

מזל קשת-נסיך המטות


לקשתים מזדמנות אפשרויות לשינויים גיאוגרפים. יתכנו מעברים גם מחוץ לגבולות המדינה. הצעות עבודה דרך האינטרנט יתכנו כדבר שיביא רווחים עצומים. מילת המפתח השנה עבורכם הינה- התרחבות, בכל מידה אפשרית. מכירה של נכס לטובת רכישה של רכוש גדול ושווה יותר, התרחבות משפחתית, לידה והריון, השקעה כספית נכונה.
כבר מחודש נובמבר צפויה הקלה רבה ורווחה. מי שמנהל צפוי לנהל בגדול. ישנו מוטיב רוחני של חיבור והעצמה למה שהינכם.
הרוב יוצא ממצב של קיפאון לחופש. פעולה ללא פחד. שנה של התנסות בתחומים חדשים.

מזל גדי-מלך המטבעות


כולם מחפשים התרחבות, ולכם השנה ישנה נטייה בריאה לריכוז הכוח ולצמצום הפעילות. מהצד נראה כאילו אתם יורדים על מנת לקבל תנופה קדימה.
אתם מתנתקים השנה מדפוסים ישנים ומפתחים הסכמים חדשים. הרבה מאוד התמודדות מעברכם. זו השנה לגדיים לפתוח דלתות חדשות גם עם אנשים קיימים. בחמשת החודשים הקרבים אתם צפויים לגלות דרך יותר קלה להכניס כסף.תשקיעו פחות אנרגיה ותקצרו יותר מעמד בטוח גם כספית.
נראה כי גם בתחום הזוגי אתם לוקחים את היחסים לכיוון חדש ושונה. ישנו מוטיב המלמד על ראיה פנימית וחיבור לאינטואיציות ולרוחניות.אתם יוצאים מכבלים שאתם קבעתם אותם.
החל מחודש מרס ועד יוני הרוב הגדול עשוי לחוות שינוי גורלי משמעותי.

מזל דלי-מלכת החרבות

ב
שנה זו אתם לומדים לבקש עזרה ובעיקר לבקש עצה. אתם מפרסמים את התכונות שלכם ומחצינים את המהות הבסיסית שבכם.אתם הופכים השנה לסוכני מכירות של עצמכם זה דבר שיפתח לכם מסלולים חדשים גבוהים יותר. ישנם התרחשויות סביב דמות הורים וכספים בסביבות יום הולדתכם. החל מחודש נובמבר צפוי מפגש רומנטי מיני ויצרי שיהפוך למשמעותי בתווך הארוך. מסתמנת מגמת ריפוי בכל תחום האסתטיקה הינה מילת מפתח עבור הדליים השנה . אתם תשקיעו בניתוחים ובשיפור החזות. לקראת חודש אפריל תתכן התפטרות מהעבודה לטובת חוזה נוח יותר. מגמת לימודים והעצמה אישית. תהליך שהתחלתם לגבש בחודש אוגוסט מניף אתכם לסביבה מלכותית ואוהדת .השנה אתם בונים את הבית הפנימי והפיסי.

מזל דגים-נסיך הגביעים


שנה זו מסתמנת עבור הדגים כשנה של הורדת מסכות בלי דיפלומטיות וללא הנחות. אתם זזים ממקום שלא מכיל אתכם במלואו. לרוב אתם לא אינטרסנטיים אלא שהשנה אתם רוצים לקבל ואתם בשלים לקחת ולא רק לתת. שנה זו מאופיינת על ידי ניתוחי מצבים אולטימאטום של לקבל את מה שמגיע לכם בכל תחום שהוא. תהליך זה מתחיל כבר בחודש דצמבר.
עיקר הכוח שבדברים יבוא לידי ביטוי לקראת ספטמבר בחודש זה ישנה נטייה עצומה לנתק ולהשתחרר מבלי לאבד דבר. ישנו תדר חזק נוסף החל מחודש פברואר המבטיח אהבה עצמית והתנהלות ממקום של "מגיע לי" ו"אני ראוי".
זו צפויה להיות שנה יצרית ומינית וניתן להגדירה גם כשנה של תועלתנות.
משתלם לי אני נמצא. מסגרת העבודה השנה תדרוש את עיקר האיזון לקראת מרס. האינטואיציה שלכם תהיה בשיאה בחודש יוני ואתם תלמדו לבטוח בה כיוון שהיא עתידה לחסוך מכם בעיה חמורה בעבודה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש