חברת 'האחים אוזן'

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 21/9/2010 11:55 ● ערב ערב 2464

חברת 'האחים אוזן' הינה חברה יזמית, קבלנית ומשכנת החברה נהנית ממוניטין במשך כ- 30 שנות בנייה ונחשבת כאחת מחברות הבנייה המובילות בענף הדיור ועתה פרויקט חדש מול הים באילת
החברה הוותיקה בנתה ובונה במשך שנות פעילותה עשרות פרויקטים ואלפי יחידות דיור בזיכרון יעקב, מזכרת בתיה, ירושלים, מודיעין, חולון, רמת גן, נס ציונה, באר שבע, אופקים, נתיבות, אילת ועוד.
החברה חרטה על דגלה את ההקפדה על איכות הבניה, אמינות ועמידה בלוחות זמנים.
החברה משקיעה מאמצים כבירים במחקר לפני תכנונו של פרויקט חדש ולומדת את התרבות הסביבתית והצרכים המשתנים האופייניים לאזור המגורים הנבחר. כשאתם מחליטים לקנות בית, יש להתחשב בטמפרמנט של המשפחה ובהרגלי החיים שלה. אנחנו בחברת 'האחים אוזן' הבנו, כי הטמעת היסודות הללו יבטיחו את המשך צמיחתה והצלחתה של המשפחה.

החברה מבטיחה להמשיך להעז, ליצור, ליזום והעיקר לבנות את הבית הטוב והמושלם ביותר עבורכם. חברת 'האחים אוזן' גאה להציג פרויקט מגורים חדש –'אוזן מול הים' המציע לדייריו נוף פתוח אל הים, דירות מרווחות המתוכננות בקפידה עד לפרט האחרון תוך מתן דגש על שימוש בחומרים איכותיים, מפרט טכני עשיר ומגוון, רמת ביצוע גבוהה ופיתוח סביבתי עשיר. הפרויקט מציע דירות גן, דירות 4 חד', דירות 5 חד' ופנטהאוזים יוקרתיים, מה שהופך את הפרויקט לאופציית המגורים הטובה ביותר באילת.

האחים אוזן, 054-7774012,