תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2010 15:59 ● ערב ערב 2464
צילה שיר-אל-יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה-נומרולוגיה-טארוט
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בימים אלה, מומלץ לכם לקחת מרחק הסתכלות מהחיים ולבחון את התנהגותכם והתנהלותכם מהצד. רק התבוננות מעין זו תוכל להביא אתכם לתובנות, כיצד אתם מתנהלים בנסיבות השונות של החיים.

מאזניים
אתם נמצאים בתקופה מאוד לא קלה. יום ההולדת המגיע תמיד בצמוד לחגים הינו תקופה קשה עבורכם, כיוון שהשילוב בין חגים ותסמונת יום הולדת מביאה איתה הרבה חשבונות נפש. תכננו תוכניות חדשות שיגיעו למימוש לאחר יום ההולדת. נושאי כספים עלולים להיות בעייתיים בגלל נסיגת הכוכב וונוס, שליט נושאי כספים בבית המקושר עם התנהלות כלכלית שוטפת של חיי היום יום.

עקרב
תקופת החגים מביאה איתה הרהורים על דרך החיים באופן כללי. אתם מפנימים את התובנות שהחג מביא. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם, היא מעולה ומנסה להתחבר אליכם ולתת לכם את ההכוונה אותה אתם מבקשים להמשך.
הכוכבים מארס וונוס נמצאים במזל שלכם, כך שיש לכם עכשיו שפע של אפשרויות להתנהלות חדשה בתחום היחסים הבין אישיים.

קשת
החגים מחדדים לכם את התחושה שיש הכרח לעשות שינוי מהותי בחייכם, זה הזמן לעשות חשבון נפש ולבדוק מיהם האנשים אותם אתם רוצים להוציא מחייכם. הקשיבו לגופכם, הוא יעביר לכם את המסרים המדויקים ביותר בבחירת אנשים לחיים.
עושה רושם שבכל הקשור ליחסים בין אישיים, אתם נמצאים בתקופה בה אתם מרגישים שאתם פועלים, אך עדיין אינכם מגיעים לתוצאות המקוות.

גדי
מאחר והשנה אתם עומדים בסימן שינויים, הרי שאתם צריכים לעשות חשבון נפש אינטנסיבי ביחס לכל נושאי הקריירה שלכם. אתם מצליחים, אך עדיין צריכים יחסי ציבור כדי לדעת כיצד ואיך לפעול ובעיקר, מתי הוא הזמן הנכון. את נושאי הקריירה המשתנים שלכם אתם צריכים להכין בצורה מאוד חכמה ועניינית ולכן עליכם להקפיד עם מי אתם באים במגע ומיהם האנשים שיכולים לעזור לכם במובן המקצועי.

דלי
אין כמו הימים של החגים כדי לאסוף את עצמכם ומזוודותיכם ולנסוע למנוחה במקומות רחוקים, גם אם עוד לא חשבתם על זה עד עכשיו – מהרו ועשו זאת. זוהי תקופה מעולה להתאווררות ולקבלת אנרגיות חדשות. את חשבונות הנפש השאירו לאחר שתחזרו, באם עדיין תחושו רצון לכך. עומדת להיות בתקופה הקרובה התרחשות חדשה בנושאי העבודה שתגרום לכם להתייחסות חדשה לפני הדברים.

דגים
הימים הקרובים ימצאו אתכם מכונסים בתוך עצמכם ומנסים לקבל תשובות מהיקום, מדוע החיים שלכם מתנהלים כך ולא אחרת. התשובה היא שהחיים שאתם מנהלים היום הם התוצר של כל השנים האחרונות, וזה הזמן לשנות, במידה ועדיין אתם מעוניינים בכך.
בחודש הקרוב, יפעל כוכב התקשורת בבית הזוגיות שלכם, כך שתאלצו לבחון מחדש את ההתייחסות שלכם לקרובים לכם בחייכם.

טלה
נושאי זוגיות יהיו מאוד רגישים בתקופה זו. נראה שכיום הציפיות שלכם לא מתממשות כפי שאתם רוצים ויש פער בין הרצוי למצוי. מומלץ לכם לקיים שיחות של תיאום ציפיות עם הקרובים לכם, כדי לוודא שאתם מתואמים. הכוכב סטורן המבקר בבית הזוגיות שלכם אינו גורם לכם לעודף בשורות טובות, כיוון שאתם נקראים לתת יותר מעצמכם, עובדה שפעמים רבות נוגדת את הצרכים הטבעיים שלכם.

שור
נושאי עבודה עומדים להיות רגישים אצלכם בתקופה זו. נראה שהציפיות של אחרים מאוד גבוהות מכם, ולמרות שאתם מזל עם הרבה סבלנות, הרי שאתם מגלים שהפעם אתם קצרי רוח. ההשקעה הרבה שלכם גורמת לכם להיות יותר ירודים אנרגטית, חשוב מאוד שתמצאו לכם עיסוקים ממלאי אנרגיה. הכוכבים מארס וונוס מבקרים בבית השותפויות שלכם, כך שבתקופה הקרובה תתעמתו עם נושאים אלה.

תאומים
צורת הביטוי והבילוי שלכם בתקופה זו עוברת שינויים. זה הזמן לשבת עם עצמכם ולבדוק כיצד אתם מעוניינים שייראו חייכם בשנים הקרובות והאם לדרך היצירה הנוכחית שלכם יהיה בכך חלק. בצעו שינויים בהתאם לתוכניותיכם. תהיה לכם יכולת לבטא את עצמכם, ותוכניותיכם יישמעו לאחרים הגיוניות וברות ביצוע. על כן, זהו הזמן המתאים עבורכם לנסות ולדחוף את עצמכם בכל הקשור לנושאי יחסים וקריירה.

סרטן
המושגים שלכם לגבי נושאי בית ומשפחה עומדים לעבור שינויים ולא רק בגלל שהחג מביא איתו התכנסויות משפחתיות בקנה מידה גדול. יש לכם נטייה להחליק מצבים כדי שיתאימו לסגנון חייכם, ואילו מעכשיו, תאלצו לבחון את המציאות בעיניים אובייקטיביות. החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל מה שקשור לענייני משפחה, ובמידה מסוימת - העבודה שלכם תידחק לצד. זה הזמן שלכם לנסות ולאחד מחדש את המשפחה.

אריה
בימים אלה, אתם מרגישים הכרח לארגן מחדש את הבית בגלל צורכיכם המשתנים בעקבות השינויים החדשים, שנכפו עליכם כנגד רצונכם. זה הזמן לרענן את הסביבה שלכם ולעצבה מחדש כרצונכם. עובדה זו חשובה כדי שתרגישו נוחות ושייכות למקום. מבחינה כלכלית, אתם צריכים להיזהר, כיוון שנראה שעומדים לחול אצלכם שינויים מבחינה כספית, ואתם חייבים ללמוד להתגמש עם הנסיבות.

בתולה
ההפוגה ההכרחית שהחגים מביאים איתם בנושאי עבודה וקריירה מצוינת עבורכם כדי לעשות התארגנות מחודשת בכל הקשור להתנהלות הכלכלית שלכם. נראה שחרגתם מגבולות המותר, ועכשיו אתם צריכים לאסוף את עצמכם מחדש ולחזור לגבולות. החודש האחרון הראה לכם את צידו השני של המטבע בכל הקשור להתנהלות הכספית שלכם, ולכן עליכם להיות יותר מגובשים בתוכניותיכם.


בברכת חתימה טובה
צילה שיר אל
0522248626



* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אישית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש