זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 13/10/2010 08:39 ● ערב ערב 2467
חיזוי באמצעות קלפי הטארוט רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669 תחזית אסטרולוגית לתאריכים 14.10.10 - 20.10.10
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


הקלפים שלכם מלמדים על חיבור הרמוני לעוצמה פנימית רכה אשר גורמת לכם לרצות להעניק ולתת, בעיקר לקרובים. בכוחות מחודשים אתם שוב במרכז הבמה המשפחתית ואצל רובכם אף במרכז העניינים בעבודה. התחושה הנפלאה שאתם חווים בזמן שאתם מעניקים לאהובכם תחמם שוב את ליבכם ואתם בהחלט מקסימים את כולם. המוטיב השולט הינו של שלווה ונועם.

מזל שור - מלכת המטבעות


אתם בטוחים יותר מתמיד בנוגע לעתידכם הזוגי. הצעות נישואין ומיסוד. הרבה שיחות נפש חמימות יצריות ומין. התקשורת בשיאה וזהו זמן מתאים ללבן דברים גם בתחום העבודה ששם יתכנו חילופי דברים לא נעימים.

מזל תאומים - נסיך החרבות


ההרגשה שאתם חייבים לזוז מקום ומהר עלולה ליצור תסכול. רע לכם היכן שאתם נמצאים כעת ואתם מאוד רוצים שינוי מיקום. בתקופה זו מתאפיינת מגמת פירוד והתחדשות. אתם לוקחים את הזוגיות שלכם למקום חדש, שונה והרבה יותר נעים. הקלפים ממליצים לעדן מעט את הגישה הישירה.

מזל סרטן - מלך הגביעים


ישנה תחושה מעיקה ביחסים הקרובים. זהו דבר המאפיל על כך שהתקופה הזו גורמת לכם לרצות להיות בחוץ, לטייל ולפגוש חברים ואפילו בספונטניות לא אופיינית לנסוע לחוץ לארץ. התחום הכלכלי מתברר כמפתיע לטובה ואתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם פינוק.

מזל אריה - מלכת המטות


אתם מוקפים בפניות לעזרה כמעט מכל סוג. תגלו שהיכולת שלכם לייעץ מאוד גבוהה וההרגשה שאתם מצליחים לעזור תעשה לכם טוב. מומלץ לכם השבוע לנוח קצת יותר כי נראה שאתם מותשים מרוב פעילות.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


שבוע נעים במיוחד בכל הקשור לתחום הזוגי. המאבקים הפנימיים שכה מאפיינים אתכם בשנה האחרונה, מפנים את מקומם לאהבה ונתינה הבאים משלמות. יש לשים לב בכל הקשור לרכב ולנסיעות או שתתכן נסיעה בהולה לטובת התמודדות בריאותית של אדם יקר בחייכם.

מזל מאזניים - מלך החרבות


יום הולדתכם עבר וזה דבר שגורם לכם להרהורי נפש שיובילו בסופו של תהליך לתובנות בכל הקשור לשינויים משמעותיים בתפיסת עולמכם. שינויי גישה בתחום הזוגי יובילו לתדר חדש טוב ובריא יותר. היריון ופריון מאפיינים את השינויים וגם יתכן מיסוד של היחסים.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


הרהוריכם ייסובו סביב עניין של קריירה ועבודה, שינויים בתחום זה יניבו פירות ותראו תוצאות לתווך הארוך תוך שבועות ספורים. ענייני הלב בשיא, האהבה, הפריחה והבניה. לאלו שחושבים להחליף את רכבם מוטב להמתין עד לאחר יום ההולדת.

מזל קשת - נסיך המטות


ויכוחים מיותרים בתחום הזוגי יגרמו לכם להישאב בואקום לאחור ולרצות לוותר. כבדות בלתי מוסברת רובצת על הקשתים. ביקור משפחתי יכביד על התחושה, מוטב לנסות להתגבר ולהבין שאתם אינכם העומס שאתם חווים. תתכן זכייה בהגרלה.

מזל גדי - מלך המטבעות


התדר חיובי במיוחד ואתם בשיאכם. חוזים והסכמים יחתמו וכן הסכמות בתחומי הלב. תקצרו פירות עסיסיים שטרחתם להניב. ויכוח עם הממונים יוביל בסופו של דבר לדרך חדשה שתאהבו מאוד. מתנה מיוחדת מאדם יוצא דופן תעורר את ליבכם.

מזל דלי - מלכת החרבות


לימודים וקריירה. הצלחות קטנות יובילו לבניה עצומה בתחום של לימודים או עבודה. בעיה משפטית תבוא על פתרונה. התלבטות הקשורה לבית ולנכסים. השינוי יגיע אליכם מעצמו. אל תובילו לשלב הבא.

מזל דגים - נסיך הגביעים


ישנה תחושה משתקת שכל פעולה שתחליטו לבצע תהיה שגויה למרות שלא ניתן שלא לפעול. נקלעתם לנקודה שבה יש ללכת על חוט דק ואין לשפוך את התינוק עם המים. עזרה מחבר קרוב תביא את הנושא לפתרון מדויק. תקשיבו לתובנה הרוחנית הגבוהה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש