מיסטר פיצה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 2/11/2010 21:25 ● ערב ערב 2470
זה לא רק פיצה – זה מיסטר פיצה!!! איזה כיף לצאת מבית הספר אחרי יום ארוך של לימודים, להריח את ריח הפיצה באוויר, ממש ליד ביה"ס, לבוא ולטעום את הטעים-טעים הזה...

תמונת כתבה


ישי בן אהרון, האיש והפיצה, פתח את הפיצריה המדהימה הזו במרכז השחמון (ליד קופ"ח 'מכבי') לפני שמונה חודשים, ומאז כולם חוגגים – ובעיקר הילדים, שכאמור, רצים אליה בשמחה אחרי שעות ביה"ס לאכול איזה משולש - שניים או אפילו יותר. גם מקומם של המבוגרים לא נפקד מהמקום, כי גם הם, מה לעשות, התמכרו, אוכלים במקום או מזמינים הביתה במשלוח מהיר.

תמונת כתבה


100% מוצרלה


את הפיצות המדהימות מכינים ממרכיבים איכותיים וטריים יום יום במקום. הפיצות עשויות בצק דק עם מסגרת שומשום וגבינת מוצרלה 100%. לפיצות מתווספות תוספות טעימות ביותר הכוללות כמובן את התוספות הרגילות, בין היתר זיתים, פטריות, בצל, אנשובי וגם תוספות מיוחדות כגון: עגבניות מיובשות, בטטה מתוקה, חצילים קלויים וקישואים, פלפל צלוי ועוד.
חוץ מפיצות מדהימות, תוכלו להתענג במקום גם על סמבוסק, מלוואח, זיווה, לחם שום, פוקצ'ות למיניהן, בייגל טוסט וגם סלט יווני וסלט טונה.
בשעות הצהריים, 12:00-15:00, יש מבצע מדהים לילדים: משולש + כוס שתיה – ב- 6 ₪ בלבד.
בערב, אפשר להגיע למקום, להנות מפיצה טובה, מסלט או אולי מזיווה חמה, מאוויר אילתי סתווי ולצפות במשחקי כדורגל ועוד על מסך ענק.
יש לציין ולומר, כי הפיצריה כשרה למהדרין.

יומולדת חגיגה נחמדת


ניתן לערוך במקום ימי הולדת (עד 40 ילד). הפיצריה ממוקמת במקום נוח, רחוק מהכביש. ישנה אפשרות לחגיגות יומולדת כולל הכל: מפעיל – קוסם, ליצן, עוגה
, חטיפים ופינוקים – רק להגיע ולהנות (בלי צורך להביא דבר).

להזמנות: 08-6332121.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש