חברת 'רב בריח' חידשה את סניף אילת בהשקעה של כרבע מיליון ש

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 2/11/2010 21:34 ● ערב ערב 2470
חברת 'רב בריח' חידשה את סניף אילת בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח. אולם התצוגה המודרני והמשופץ יציג את קולקציית דלתות הפנים, בנוסף לקולקציית דלתות הכניסה של 2011-2010.

תמונת כתבה


הדלתות המעוצבות בישראל ובאילת, השיקה מחדש באילת אולם תצוגה ששופץ בהשקעה של כרבע מליון ₪. הסניף ממוקם במרכז רזין 8 ומשרת את תושבי אילת והערבה. הסניף מנוהל על ידי האושיה המקומית איציק מויאל.
באולם המשופץ והמרווח, יוכלו תושבי אילת, הערבה והסביבה, להתרשם מקולקציית דלתות הפנים של רב בריח, בנוסף לקולקציית דלתות הכניסה המעוצבות. הצרכנים יוכלו להתמקד בסגנון המועדף עליהם מתוך עולמות התוכן השונים: הקלאסי (Classic), המינימאלי Minimal)) או הקולקציה המודרני (Inspiration) עולמות תוכן אלו מציעים פיתוחים וחידושים טכנולוגיים מרחיקי לכת לצד עיצובים במראה חדשני.
רב בריח מאפשרת לקהל לקוחותיה לבטא את עולמם הפנימי באמצעות בחירת דלתות הכניסה והפנים בביתם. החדשנות העיצובית והטכנולוגית שחברת רב בריח מציגה, מאפשרות לקהל היעד שלה מנעד רחב של אפשרויות לביטוי אישי ומאפשרות למוצר הסופי לשקף את טביעת היד של הרוכש.

סניף רב בריח באילת מספק דלתות ביטחון מעוצבות לצרכנים פרטיים, למוסדות חינוך, למועצות מקומיות, לקניונים ולקבלנים רבים. הסניף מפעיל לנוחיות לקוחותיו, מערך שירות אמין, מסור ומיומן הפועל סביב השעון.

במהלך השנתיים האחרונות, עברה חברת רב בריח, בראשותו של מר שמואל דונרשטיין, שינויים מרחיקי לכת מבחינה שיווקית ועיצובית. רב בריח נכנסה לראשונה לתחום דלתות הפנים, פתחה מספר אולמות תצוגה חדשים ברחבי הארץ וערכה מהפך בנראות סניפיה.
כל הסניפים עוצבו והותאמו במיוחד לקונספט החדש של חברת רב בריח, בדגש על מובילות בתחום העיצוב לצד הדגשת ערכי המותג הקיימים- מובילות בביטחון ובטכנולוגיה. ברב בריח מקפידים על מאמץ מתמיד להתחדשות ולהובלת שוק הצרכנים, מתוך הקשבה לרחשי ליבם של הבונים והמשפצים ובמתן מענה למגמות העיצוב בעולם הבנייה.

איציק מויאל, מנהל סניף רב בריח באילת "סניף רב בריח באילת, המוביל בתחומו, מזמין את כל תושבי אילת והערבה להתרשם מהסניף המשופץ ולקבל שירות מהצוות נאמן, הוותיק ומקצועי: דליה מויאל, מנהל המכירות, עדי אופיר ומהמתקין נחלה פרנסיס".
לקראת בוא הסתיו, מציעה רב בריח מבצע על דלתות הכניסה והפנים מסדרת 'לקאטו'. סדרת 'לקאטו' היוקרתית ביותר של חברת רב בריח, אותה הכניסה לשוק לפני כשנה, מאופיינת בין היתר בגוונים סתווים חומים, כסופים ואפורים המשווים לבית אלגנטיות, הידור וסטייל.
דלת כניסה מעוצבת 'מונטבלה' מסדרת 'לקאטו' במחיר מבצע 6,380 כולל מע"מ ודלתות פנים מסדרת 'לקאטו' ב-20 הנחה. המבצע הינו לדלתות במידות סטנדרט ואינו כולל ידית, הובלה והתקנה, בתוקף עד 30/11/2011 ובכפוף לתנאי התקנון.
רב בריח בבעלותו של איש העסקים שמואל דונרשטיין הוכתר כ'מותג על' לשנת 2010 בקטגוריית מוצרים לבית של ארגון Superbrands ובמקום הראשון בסקר המותגים של 'כלכליסט' לשנת 2009 . בסקר, שבוצע על-ידי מכון 'פאנלס' ולעומק התודעה, גרפו רב בריח 40.4% מהקולות, פי 2 מהמקום השני.

בליבת העשייה של רב בריח, המובילה את הענף מזה 40 שנה, ביטחון ובטיחות, מובילות אופנתית ועיצובית וחדשנות טכנולוגית. מפעל רב בריח ממוקם באשקלון ומייצר דלתות ביטחון, דלתות עמידות הדף ודלתות כניסה ומשווקת דלתות פנים מעוצבות וחדשניות לארץ ולחו"ל.

רח בריח אילת, כתובת:
מרכז רזין 8,
טלפון: 08-6371205

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש