זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: ● 3/11/2010 17:05 ● ערב ערב 2470
רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מזל טלה - מלך המטות


יתכן ומקום העבודה יאלץ אתכם לצאת להשתלמות ולמרות שאין זה הזמן המתאים לכם אתם עשויים לגלות ולחוות הנאה רבה. לימודים מכל סוג מומלצים כעת. נושא האהבה מושם כעת בצד ומתוחם כנושא סביר שאין להתעמק בו. שינויים מכל סוג מתרחשים כעת בעבודה והקלפים של הטלאים מאירים וזורחים וההתעסקות בכל הקשור בספורט בנסיקה.

מזל שור - מלכת המטבעות


בלבול שנמשך זמן רב ובקצב שמאפיין את השוורים, מקבל כעת קצב חדש. הנה אתם שועטים קדימה בביטחון מלא וצועדים לקראת שינויים משמעותיים בעיקר בתחום הרגש. יתכנו הצעות נישואין או הצעה לחיים משותפים. הקלפים מורים על האטה בקצב העבודה ויותר מיקוד בהנאות הקטנות שבחיים.

מזל תאומים - נסיך החרבות


הקלפים המאפיינים "קוצר רוח" מולבשים עליכם היטב. נראה כי אתם חסרי סבלנות לנוכח תשובה לה אתם מצפים. תשובה זו המתמהמהת להגיע תצדיק את האמרה "כל עכבה לטובה" כיוון שנראה שאתם ממריאים משמחה. תתכן השקעה רבה הקשורה לאירועים של בית ומשפחה, עבר, נוסטלגי, מפגש עם חברי ילדות.

מזל סרטן - מלך הגביעים


אתם מודאגים והקלפים מספרים כי הנכם מדירים שינה מעיניכם בגלל התמודדות בריאותית של אדם קרוב. הימנעו מהפרזה כי אז תוכלו לסייע יותר. זהירות ומעט חשדנות יתגלו כצעד חכם בתחום הזוגי. נראה כי קצה נפשכם במערכת יחסים ובדרך התנהלותה.

מזל אריה - מלכת המטות


קלפים מאוד רוחניים מלמדים על סופו של תהליך פנימי טוב במיוחד, המורה לכם כיוון חדש ביותר והעזה לשנות ולחפש עשייה. נראה כי אתם מרבים לעבוד ולא נותר בכם הזמן והכוח הנחוצים, לכן נראה כי גם כאן אתם מבצעים תפנית רצינית. אם עלי לציין במשפט מה צפוי לכם אזי "כל העולם כולו גשר צר מאוד והעיקר לא לפחד כלל".

מזל בתולה - נסיך המטבעות


אתם מאוד רוצים לצאת לחופשה בארץ או בחו"ל ואתם מבינים כי גם נחוצה לכם מאוד חופשה מעצמכם. הקלפים מספרים כי קיים בכם געגוע עז לאנרגיה שטותית וילדותית כך שאתם תחפשו חברים קלילים לבילוי ומיד אחר כך אתם שבים לתדר הרציני ורצים לפנק את בני הזוג.

מזל מאזניים - מלך החרבות


אתם תרים ללא הרף אחר פתרונות שטרם הגיעה שעתם. נראה כי עד לחודש דצמבר אתם עשויים לצבור תובנות לקראת ההמשך. אושר רב מבטיחים הקלפים שלכם בנושאי העבודה והקריירה. התחום הזוגי ממריא ולוקח את היחסים לאנרגיה גבוהה ורומנטית.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


בתבונה רבה הינכם תוחמים את אשר אין בכוחכם לשנות ומתמקדים בעשייה חדשה. נראה כי כל מרצכם כעת מושקע בדבר חדש שאתם עדיין אינכם מכירים וקיימת תחושה של ספק סביב זה. מוטב להסיר את הספק ולצעוד בבטחה קדימה.

מזל קשת - נסיך המטות


אנרגיה זורמת ונעימה מלווה את הקשתים ברוב תחומי החיים. התחדשות נעימה וחתימה על חוזים הינם תדרים המובילים את הקשת לתחושת החופש לה הוא כה זקוק. נסיעה חפוזה לצורכי עבודה תיצור שינוי חיובי ותביא לידי תוצאות בונות ותוספת שכר.

מזל גדי - מלך המטבעות


מוטב לגדיים לעזוב מקום אשר מצר את צעדיהם וגורם להם לקשיים נפשיים כה רבים. צאו לדרך חדשה. הקלפים מלמדים על חודש זה כחודש מיטיב עם הגדי לזוז ולהתקדם מתוך הסביבה הטבעית, ולא מתוך שאפתנות עיוורת. ישנו מוטיב מטריד הקשור למערכת המשפטית לכן עד למחצית הראשונה של השבוע הימנעו מבעיות.

מזל דלי - מלכת החרבות


בחצי הראשון ישנו תדר של עצבות וקושי במקום העבודה ואחר כך האנרגיה משתחררת לטובה. הקלפים מלמדים שיזהו את היכולת המלאכית שלכם ויזכרו לכם טובה. ישנה התחלה חדשה ולמרות חוסר הביטחון אתם צפויים להצליח אם תתמידו.

מזל דגים - נסיך הגביעים


ישנה אזהרה מפני היחלשות הגוף. הקלפים מזהירים גם מפני תקלות אפשריות ברכב או סתם תאונות קטנות ומרגיזות. התחום הכספי ממשיך להעסיק ואתם תרים אחר דרך שונה לנהל את חשבונותיכם. ענייני קריירה ועבודה מצריכה קבלת החלטות חותכות לגבי העתיד. ישנה הקפדה על הופעה חיצונית, ואתם בהחלט נראים נפלא. אתם נהנים מחמימות משפחתית ומעודף פינוק ופרגון מהקרובים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש